|
Post by HF on Feb 10, 2008 15:14:18 GMT 1
Måste säga att Ladden är en förbannat sympatisk kille. Och han har en förbannat skön distans till allt tugg runt omkring. Jag tror inte han ser KHK-fansens fokus på honom som någonting annat än inspirerande. Möjligen ger det lite extra tändvätska - sist nätade han i TAK. Vi kanske inte ska ge killen mer tändvätska än nödvändigt... Personligen förstår jag inte hur så många kan lägga så mycket energi på vad han skriver. Det är ju som spelare som är trashtalkers på isen. De har ju lyckats när motståndarna börjar lägga energi på dem. Du ska nog inte kommentera något om hur mycket energi folk lägger på det ladden skriver...du lägger ju mångdubbelt med energi på vissa skribenter här.... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 10, 2008 15:27:56 GMT 1
Personligen förstår jag inte hur så många kan lägga så mycket energi på vad han skriver. Det är ju som spelare som är trashtalkers på isen. De har ju lyckats när motståndarna börjar lägga energi på dem. Du ska nog inte kommentera något om hur mycket energi folk lägger på det ladden skriver...du lägger ju mångdubbelt med energi på vissa skribenter här.... ;D mångdubbelt ? Jag lägger numera så lite energi som möjligt på vad vissa skriver. Har sent om sider insett det meningslösa i att lägga energi på vissa
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 13, 2008 22:53:53 GMT 1
Sladden ut 5+20 för rough... slog han honom i knävecket månne???
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 29, 2008 22:23:36 GMT 1
sjukare o enögdare än vanligt! sopa e du "kladden"
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 29, 2008 22:57:28 GMT 1
sjukare o enögdare än vanligt! sopa e du "kladden" ?
|
|
|
Post by pekka on Mar 1, 2008 9:56:59 GMT 1
sjukare o enögdare än vanligt! sopa e du "kladden" ? Spaderess har nog precis som jag läst Laddens blogg och att han bara tillåtas skriva är ett under. Att skriva att WA dominerade i TAK när dom inte ens kunde dominera på hemmaplan, nej du ladden lägg både pennan och skridskorna på hyllan
|
|
|
Post by HF on Mar 1, 2008 10:43:03 GMT 1
Spaderess har nog precis som jag läst Laddens blogg och att han bara tillåtas skriva är ett under. Att skriva att WA dominerade i TAK när dom inte ens kunde dominera på hemmaplan, nej du ladden lägg både pennan och skridskorna på hyllan Tyckte också att WA lät mer än BB i sista derbyt i två av tre perioder men det betyder inte att BB var dåliga. Tycker ladden för det mesta är rätt läsvärd.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 1, 2008 11:11:50 GMT 1
Spaderess har nog precis som jag läst Laddens blogg och att han bara tillåtas skriva är ett under. Att skriva att WA dominerade i TAK när dom inte ens kunde dominera på hemmaplan, nej du ladden lägg både pennan och skridskorna på hyllan WA piskade oss i sista derbyt utan tvekan! Men det är sista gången! Ladden har ändrat attityd i sin blogg och får även säga att han var en trevlig prick att prata med!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 2, 2008 8:43:43 GMT 1
Spaderess har nog precis som jag läst Laddens blogg och att han bara tillåtas skriva är ett under. Att skriva att WA dominerade i TAK när dom inte ens kunde dominera på hemmaplan, nej du ladden lägg både pennan och skridskorna på hyllan WA piskade oss i sista derbyt utan tvekan! Men det är sista gången! Ladden har ändrat attityd i sin blogg och får även säga att han var en trevlig prick att prata med! Hehe, var det ett medvetet val att skriva "sista derbyt" ?!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 10, 2008 22:30:15 GMT 1
Laddens logg är läsvärd! Kanske blir ännu roligare nästa säsong när han skall spela veteranhockey och kolla på KHK matcherna istället för att spela själv!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 18, 2008 21:03:06 GMT 1
Kladdens blogg verka vara Off line just nu!
|
|
|
Post by Back to Front on May 28, 2008 12:18:33 GMT 1
Saxat från "Kladden" klagomur. Fan ,får väl copy-polisen efter mig!
....Kiosken Dagens "snackis"Skapad av Alexander Ingemarsson ons, maj 28, 2008 11:56:29
500 000 kr i kioskintäkter i kiosken. Är inte det väldigt lite? Har för mig att KRIF brukar ha ca 400 000 kr. Och tyvärr har ju inte vi lika mycket publik som laget från staun. Alltså borde de ha ofantligt mycket mer i kioskförsäljning än bönnerna från Kallinge. Måste vara mycket svinn i öst. Eller beror det på andra saker?
Med andra ord antyder han 1. det snos å stoppas i fickorna 2.Skattefiffel a la Tiaf... Dax för ett hembesök av något till denne pajas!
|
|
|
Post by chriande on May 28, 2008 12:47:39 GMT 1
Saxat från "Kladden" klagomur. Fan ,får väl copy-polisen efter mig! ....Kiosken Dagens "snackis"Skapad av Alexander Ingemarsson ons, maj 28, 2008 11:56:29 500 000 kr i kioskintäkter i kiosken. Är inte det väldigt lite? Har för mig att KRIF brukar ha ca 400 000 kr. Och tyvärr har ju inte vi lika mycket publik som laget från staun. Alltså borde de ha ofantligt mycket mer i kioskförsäljning än bönnerna från Kallinge. Måste vara mycket svinn i öst. Eller beror det på andra saker? Med andra ord antyder han 1. det snos å stoppas i fickorna 2.Skattefiffel a la Tiaf... Dax för ett hembesök av något till denne pajas! 500 000kr var nettot efter att alla omkostnaderna var borträknade, alltså en vinst på 0,5 milj.kr detta enl. den ekonomiska rapporten från Krister Issal.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 28, 2008 13:22:51 GMT 1
Nu har Kladden tagit bort detta inlägg från sin blogg, kanske någon påpekade att hans uppgifter var felaktiga.
|
|
|
Post by Back to Front on May 28, 2008 13:33:22 GMT 1
Nu har Kladden tagit bort detta inlägg från sin blogg, kanske någon påpekade att hans uppgifter var felaktiga. Eller så brann det till under mössa på honom... riktigt fegt att inte våga stå för sitt ord , ladden..Vad fan sysslar du med egentligen??..Var väl tur att man hann saxa det innan han tog bort det...Kanske hembesök av någon "buse"?
|
|