|
Post by HF on Sept 20, 2007 6:14:11 GMT 1
Tänkte att vi här löser alla dessa mysterier som vi funderar över. Tänkte först bara sätta en på denna tråden som en annan skribent gör men jag förstår inte varför man startar en tråd med bara en eller eller ....detta mysterium går inte att lösa så jag lägger ingen mer tid på det. Men jag är 100% säker på att JJB har något värdsligt problem att lösa. Jag som gammal expert från fråga Lund kan säkert komma med lite intressanta infallvinklar.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 20, 2007 7:30:02 GMT 1
Eftersom jag inte betraktar mig som ett snille kommer jag att hålla till i andra trådar
|
|
|
Post by HF on Sept 20, 2007 9:11:54 GMT 1
Eftersom jag inte betraktar mig som ett snille kommer jag att hålla till i andra trådar Varför då skriva nåt här? Och jag räknade inte med dig för du har ju bara ett svar på allt....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2007 9:23:28 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Sept 20, 2007 9:29:41 GMT 1
Mr C har du inget stort problem du vill lyfta fram.
Är din ponytail något du har bara för att sticka det lite till i ögat på JJB att han inte har så mycket kvar?
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 20, 2007 9:42:53 GMT 1
Mr C har du inget stort problem du vill lyfta fram. Är din ponytail något du har bara för att sticka det lite till i ögat på JJB att han inte har så mycket kvar? Jag tror att det är mr.C som är avundsjuk på JJB för att han inte har naturlig håravfall(riktiga män har inte en massa hår på skallen) så han trotsar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2007 9:43:45 GMT 1
Hehe....tja...är väl alltid lite "alltid retar det nån"...men har väl i avseendet JJB inga speciella tankar... Kanske ska ta upp med honom...ifall han är avundsjuk...
Stösta problemet idag är att jag har vansinnigt ont i nacken...beror antagligen på draget från TAIF-matchen...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2007 9:45:48 GMT 1
Mr C har du inget stort problem du vill lyfta fram. Är din ponytail något du har bara för att sticka det lite till i ögat på JJB att han inte har så mycket kvar? Jag tror att det är mr.C som är avundsjuk på JJB för att han inte har naturlig håravfall(riktiga män har inte en massa hår på skallen) så han trotsar. Tyvärr är håravfallet större än du anar....kan bli pinsamt...inte bra för Sweden Rock-besökare att tappa håret...
|
|
|
Post by HF on Sept 20, 2007 10:35:32 GMT 1
Jag tror att det är mr.C som är avundsjuk på JJB för att han inte har naturlig håravfall(riktiga män har inte en massa hår på skallen) så han trotsar. Tyvärr är håravfallet större än du anar....kan bli pinsamt...inte bra för Sweden Rock-besökare att tappa håret... Inget hår kvar i jeansglipan?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 20, 2007 11:08:12 GMT 1
Min frisyr (jodå, det är en frisyr) är medvetet kort. Den är oehört lättskött och fordrar minimalt med kringutrustning som shampo, wax, bryl, Gele eller som i cals fall hårsnoddar.
Jag skulle mycket väl kunna ha en mer Ingvar Oldsberg liknande frisyr, men då jag tycker den är bedrövlig avstår jag gärna från de stråna också. Jag skulle även (med en del överkamning) kunna se ut som cal också, trot jag. Men även från dessa expriment avstår jag gärna.
Varför är det då så att vissa tappar hår och andra inte? Min teori är att hjärnan hos folk med comvicfrisyrer tränger ut hårstråna från svålen. Detta på grund av att den expanderande hjärnan kräver mer och mer utrymme och vart ska då hårsäckarna ta vägen? Hårsäckarna pressas ihop och imploderar under det masiva trycket och utan dessa kan ej heller nya hårstrån produceras.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2007 11:59:59 GMT 1
Hade du sett ut som Oldsberg, hade jag bytt plats...vill inte förknippas med folk som har så dålig smak...
Håravfall kan bero på mycket....och återväxten gynnas knappast av div 3-spel a la 2002....
Intressant teori du har...men du har väl inte använt mycket comviq?
|
|
|
Post by HF on Sept 20, 2007 12:11:19 GMT 1
Själv har jag två havsvikar men håller även på att bygga en helekopterplatta lite längre bak...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 20, 2007 12:15:40 GMT 1
Tycker JJBs alternativ är att föredra, framför vikar o helikopterplattor...men SKA man ha det...så se för tusan till att håll håret kort...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 20, 2007 15:35:20 GMT 1
Intressant teori du har...men du har väl inte använt mycket comviq? Jag har inte använt comviq alls. Jag snackade bara comviqfrisyr (dålig täckning) Tycker JJBs alternativ är att föredra, framför vikar o helikopterplattor...men SKA man ha det...så se för tusan till att håll håret kort... Ursäkta, gäller inte de dem som "kammar över" framifrån och spänner upp med en snodd?...
|
|
|
Post by malte on Sept 20, 2007 15:58:46 GMT 1
Var tar den vita färgen vägen när snön smälter?
|
|