|
Post by charlie on Nov 4, 2008 22:44:15 GMT 1
Min maggropskänsla säger att BLT kommer att vara tvåa att skriva om KHK's nästa nyförvärv Du blir alltså etta? Nu får du berätta för oss nyfikna (som är vakna - vad gör alla människor efter 22?)
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 4, 2008 22:51:37 GMT 1
Min maggropskänsla säger att BLT kommer att vara tvåa att skriva om KHK's nästa nyförvärv Du blir alltså etta? Nu får du berätta för oss nyfikna (som är vakna - vad gör alla människor efter 22?) Nej menade att BLT kommer tvåa bland lokaltidningarna. Läs SSD så förstår du vem som blir först
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 4, 2008 22:51:49 GMT 1
Min maggropskänsla säger att BLT kommer att vara tvåa att skriva om KHK's nästa nyförvärv Det tror jag med. Som jag sa att min spåkula sa: Tidningen med stort S har något redan imorgon bitti för oss KHK:are tror jag......
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 4, 2008 22:54:44 GMT 1
Min maggropskänsla säger att BLT kommer att vara tvåa att skriva om KHK's nästa nyförvärv Du blir alltså etta? Nu får du berätta för oss nyfikna (som är vakna - vad gör alla människor efter 22?) Hade personligen inte trott på en 37-årig defensiv back .... www.sydostran.se/index.69619---1.html"Men framtiden är fortfarande oviss. Än är det inte klart med Mjällby. Och en ”större” klubb är också på jakt efter honom. – Jag vill spela i Mjällby, men inte till vilket pris som helst, säger han.
|
|
|
Post by charlie on Nov 4, 2008 22:58:10 GMT 1
Du blir alltså etta? Nu får du berätta för oss nyfikna (som är vakna - vad gör alla människor efter 22?) Nej menade att BLT kommer tvåa bland lokaltidningarna. Läs SSD så förstår du vem som blir först Läste precis och fattar ingenting...
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 4, 2008 23:03:42 GMT 1
Nej menade att BLT kommer tvåa bland lokaltidningarna. Läs SSD så förstår du vem som blir först Läste precis och fattar ingenting... När USA-valet är avgort kan du läsa SSD. Inte än
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 5, 2008 7:51:20 GMT 1
som sagt. BLT blir tvåa. Men än är de inte ens det. WO?
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 15:47:14 GMT 1
HAHAHA jag skulle vilja säga stackars Sydöstran som presenterar falska ryckten till höger och vänster. Gör man allt för att sälja lite lösnummer? ;-)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 5, 2008 15:51:57 GMT 1
Ja detta måste vara pinsamt för Svärdis och SSD...
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 16:17:43 GMT 1
Ja detta måste vara pinsamt för Svärdis och SSD... Det har ju hänt ett antal gånger också. Sen förstår jag inte hans vilja att presentera nyheten innan den är nyhet, vad ger det honom att vara en dag innan KHK presenterar nyförvärven? Någon gång träffar han ju rätt och då slår han sig för bröstet men hur många rykten har han fel i...
|
|
|
Post by DunderDanne on Nov 5, 2008 17:39:51 GMT 1
SSD? Sydsvenska dagbladet? Däremot vill jag fälla en kommentar om Sydöstran. Nämligen att det är en skittidning med en påhittig skribent som försöker skapa sensationer. Fy skäms, och berätta varför du ljuger!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 5, 2008 17:42:58 GMT 1
SSD? Sydsvenska dagbladet? Däremot vill jag fälla en kommentar om Sydöstran. Nämligen att det är en skittidning med en påhittig skribent som försöker skapa sensationer. Fy skäms, och berätta varför du ljuger! SSD = Sydöstra Sveriges Dagblad (vard. Sydöstran)
|
|
|
Post by DunderDanne on Nov 5, 2008 17:49:42 GMT 1
Aha, så insatt var inte jag. Men hur som helst, på vilket sätt försöker detta dagblad gynna KHK? Genom att hitta på historier som får befintliga målvakter att bli osäkra på sin framtida roll? Om Micke och Tobbe tror på Oskar så hjälper denna blaska inte till att hålla hans självförtroende uppe. Det bör man istället göra, eftersom det långt ifrån alltid är hans fel att motståndarlagen är bättre.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 19:09:21 GMT 1
Nu ska vi inte glömma BLT blunder förra året då ett par medlemmar ur sandvikarna planterade ett rykte att S. Podein var på väg. Blt fastnade som en torsk i en trål.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 5, 2008 20:04:19 GMT 1
Aha, så insatt var inte jag. Men hur som helst, på vilket sätt försöker detta dagblad gynna KHK? Genom att hitta på historier som får befintliga målvakter att bli osäkra på sin framtida roll? Om Micke och Tobbe tror på Oskar så hjälper denna blaska inte till att hålla hans självförtroende uppe. Det bör man istället göra, eftersom det långt ifrån alltid är hans fel att motståndarlagen är bättre. Nu var det väl så att "Skarpis" blev tipsad, av någon inom KHK-leden, om ryktet gällande Nissinen. Att han sen blir totalblåst när han försöker få ryktet bekräftat via någon s.k. agent får väl betecknas som ett olycksfall i arbetet... ett jävligt surt "olycksfall" för oss KHK:are men trots allt.....ett olycksfall
|
|