|
Post by HF on Nov 5, 2008 20:11:08 GMT 1
Aha, så insatt var inte jag. Men hur som helst, på vilket sätt försöker detta dagblad gynna KHK? Genom att hitta på historier som får befintliga målvakter att bli osäkra på sin framtida roll? Om Micke och Tobbe tror på Oskar så hjälper denna blaska inte till att hålla hans självförtroende uppe. Det bör man istället göra, eftersom det långt ifrån alltid är hans fel att motståndarlagen är bättre. Nu var det väl så att "Skarpis" blev tipsad, av någon inom KHK-leden, om ryktet gällande Nissinen. Att han sen blir totalblåst när han försöker få ryktet bekräftat via någon s.k. agent får väl betecknas som ett olycksfall i arbetet... ett jävligt surt "olycksfall" för oss KHK:are men trots allt.....ett olycksfall Olycksfall..hahahaha Hur många av hans rykten senaste åren har stämt?
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Nov 5, 2008 20:26:07 GMT 1
Min maggropskänsla säger att BLT kommer att vara tvåa att skriva om KHK's nästa nyförvärv Det tror jag med. Som jag sa att min spåkula sa: Tidningen med stort S har något redan imorgon bitti för oss KHK:are tror jag...... Aha, jag tror jag vet vem som läckte...
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 5, 2008 20:39:33 GMT 1
Olycksfall..hahahaha Hur många av hans rykten senaste åren har stämt? Hur många av "Skarpis" rykten som stämt har jag inte en aning om... Men det jag menade med mitt inlägg var just att detta INTE var ett rykte som kom från Skarpis utan från oss själva ... så innan vi hänger andra för ryktesspridning KANSKE vi borde sopa rent framför vår egen dörr
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 5, 2008 20:41:30 GMT 1
Aha, jag tror jag vet vem som läckte... ;D
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Nov 5, 2008 20:44:04 GMT 1
Olycksfall..hahahaha Hur många av hans rykten senaste åren har stämt? Hur många av "Skarpis" rykten som stämt har jag inte en aning om... Men det jag menade med mitt inlägg var just att detta INTE var ett rykte som kom från Skarpis utan från oss själva ... så innan vi hänger andra för ryktesspridning KANSKE vi borde sopa rent framför vår egen dörr Det är ju uppenbart var "ryktet" kommit från om det är från dom egna leden...
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 5, 2008 21:18:39 GMT 1
HAHAHA jag skulle vilja säga stackars Sydöstran som presenterar falska ryckten till höger och vänster. Gör man allt för att sälja lite lösnummer? ;-) Sluta att hänga ut en enskild tidning!!! Tänker du inte att det finns människor av kött och blod bakom den. Tänk vad ledsna dom kommer att bli när du hånar dom på forumet. Skäms på dig!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 5, 2008 21:26:42 GMT 1
Hur många av "Skarpis" rykten som stämt har jag inte en aning om... Men det jag menade med mitt inlägg var just att detta INTE var ett rykte som kom från Skarpis utan från oss själva ... så innan vi hänger andra för ryktesspridning KANSKE vi borde sopa rent framför vår egen dörr Det är ju uppenbart var "ryktet" kommit från om det är från dom egna leden... någon mer än jag som inte hänger med?
|
|
|
Post by Joewson on Nov 5, 2008 21:52:00 GMT 1
Det är ju uppenbart var "ryktet" kommit från om det är från dom egna leden... någon mer än jag som inte hänger med? Lägg till mig på den listan... Känner mig lite vilse bland inläggen just nu..
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 22:16:04 GMT 1
Olycksfall..hahahaha Hur många av hans rykten senaste åren har stämt? Hur många av "Skarpis" rykten som stämt har jag inte en aning om... Men det jag menade med mitt inlägg var just att detta INTE var ett rykte som kom från Skarpis utan från oss själva ... så innan vi hänger andra för ryktesspridning KANSKE vi borde sopa rent framför vår egen dörr Klart det inte kommer från honom men han tror ju blint på det och väljer att skriva som alltid. Att skriva på sin blogg att det kommer förstärkningar till khk är ju heller inte direkt någon chansning när man inte vunnit så mycket. Sen kommer han säkert klappa sig för bröstet och säga hur bra han var som visste att det skulle komma en spelare.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 7, 2008 16:16:51 GMT 1
Klart det inte kommer från honom men han tror ju blint på det och väljer att skriva som alltid. Att skriva på sin blogg att det kommer förstärkningar till khk är ju heller inte direkt någon chansning när man inte vunnit så mycket. Sen kommer han säkert klappa sig för bröstet och säga hur bra han var som visste att det skulle komma en spelare. Precis som en del andra oxå kommer göra här på forumet då
|
|
|
Post by time on Apr 27, 2010 12:36:36 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 27, 2010 18:16:36 GMT 1
Skandal!
|
|
|