|
Post by kraftwerk on Jan 16, 2008 10:31:25 GMT 1
Hur får man bort Tipex från skärmen ?
|
|
|
Post by sollet on Jan 16, 2008 10:38:25 GMT 1
Hur får man bort Tipex från skärmen ? Det bästa du kan göra är att stoppa datorn i diskmaskinen. Sen kan du lägga ner allt vad datorer heter och börja med flaskpost istället
|
|
|
Post by Compa on Jan 16, 2008 10:48:33 GMT 1
Hur får man bort Tipex från skärmen ? Sandpapper brukar jag använda!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 16, 2008 10:51:13 GMT 1
Hur får man bort Tipex från skärmen ? Sandpapper brukar jag använda!!! Svinto funkar också riktigt bra ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Jan 16, 2008 10:59:04 GMT 1
Vad fan är det f+r fe3 när det b35r såhär när 1ag s2r5ver,,? ;åste ha 26005t åt någ6n 2na--,,, Låt mig gissa...du sitter vid en bärbar dator och har kommit åt numlock...tryck på "fn" knappen + "num lk" så blir allt bra igen... Tack som fan..! Problemet växte lite när jag inte kunde logga in på min användare på datorn för att det blev fel symboler när jag skulle skriva in lösenordet... Ja jisses... Lite pinsamt faktiskt... Men tack igen Compa...
|
|
|
Post by vsn on Jan 18, 2008 15:47:44 GMT 1
Skulle det verkligen påverka hans till synes helt slumpmässiga fel? Slumpmässiga?? Ja, menade att vissa knappar på olika rader drabbades, utan, enligt min mening, något som helst samband.
|
|
|
Post by Compa on Jan 19, 2008 0:21:16 GMT 1
Ja, menade att vissa knappar på olika rader drabbades, utan, enligt min mening, något som helst samband. Visst har det ett samband!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 26, 2008 22:41:47 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 13, 2009 10:16:42 GMT 1
Min dator är sönder :-(
Redan vid uppstart när den svarta XP-loggan kommer med timglasstapeln så ser grafiken ut som om den skär sig... som störning vid digital TV.... Sen händer inte mer....
Tidigare på dan så hade jag hållit på att avinstallera gamla spel och program jag inte längre använder... Fungerade bra efter det. När jag kom in på kvällen till datorn hade den låst sig. När jag startade om började problemen...
Det går att starta i felsäkert läge...
Kan det vara nån drivrutin? Hårdvarufel (helt plötsligt)
Känner någon till problemet? Kan någon hjälpa?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 13, 2009 10:18:49 GMT 1
Grafikkortet?
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 13, 2009 10:39:47 GMT 1
Grafikkortet kan vara överhettat. Kolla att fläkten snurrar på det (om det finns någon).
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 13, 2009 10:50:16 GMT 1
Grafikkortet kan vara överhettat. Kolla att fläkten snurrar på det (om det finns någon). Detta låter logiskt. Jag glömde nämna att jag provade att starta datorn i morse när jag vaknade och då startade den perfekt. Kollade runt lite (hockeyforum bl.a.) i en tio minuter ungefär och gjorde sedan en omstart... Då var den kass igen... Kan det vara massa damm i den? Har glömt att damsuga den på evigheter...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 13, 2009 11:04:40 GMT 1
Grafikkortet kan vara överhettat. Kolla att fläkten snurrar på det (om det finns någon). sådan snålblåst som det är kring KHK så tror jag inte denna behövs
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 13, 2009 11:08:00 GMT 1
Tror inte den är särskilt ren.....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 13, 2009 11:46:23 GMT 1
Min dator är sönder :-( Redan vid uppstart när den svarta XP-loggan kommer med timglasstapeln så ser grafiken ut som om den skär sig... som störning vid digital TV.... Sen händer inte mer.... Tidigare på dan så hade jag hållit på att avinstallera gamla spel och program jag inte längre använder... Fungerade bra efter det. När jag kom in på kvällen till datorn hade den låst sig. När jag startade om började problemen... Det går att starta i felsäkert läge... Kan det vara nån drivrutin? Hårdvarufel (helt plötsligt) Känner någon till problemet? Kan någon hjälpa? För mycket porr i datorn är den mest troliga orsaken till ditt problem. ;D Annars så kan det även var dina RAM-minnen som håller på att lägga.av.
|
|