|
Post by Sardaukar on Feb 14, 2009 22:41:25 GMT 1
Som sagts innan, dammsug aldrig i elektronik. Använd någon form av tryckluft och blås. Men kolla grafikkortet. Så j*vla jobbigt att öppna burken är det väl inte?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 15, 2009 9:29:08 GMT 1
Som sagts innan, dammsug aldrig i elektronik. Använd någon form av tryckluft och blås. Men kolla grafikkortet. Så j*vla jobbigt att öppna burken är det väl inte? Jag har öppnat den... Fläktarna snurrar fint.. både processorfläkten och grafikkortsfläkten... Kan inte se några fel vid en okulärbesiktning.... Skit samma... Ikväll blir det "urblås" efter hockeyn... Ska se om jag får tag i nån extern HD bara så jag kan rädda mina bilder..... PORRBILDER... lika bra jag skriver så slipper järnbyxan och cAL vara roliga....
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 15, 2009 9:36:08 GMT 1
Som sagts innan, dammsug aldrig i elektronik. Använd någon form av tryckluft och blås. Men kolla grafikkortet. Så j*vla jobbigt att öppna burken är det väl inte? Jag har öppnat den... Fläktarna snurrar fint.. både processorfläkten och grafikkortsfläkten... Kan inte se några fel vid en okulärbesiktning.... Skit samma... Ikväll blir det "urblås" efter hockeyn... Ska se om jag får tag i nån extern HD bara så jag kan rädda mina bilder..... PORRBILDER... lika bra jag skriver så slipper järnbyxan och cAL vara roliga.... Skulle det mot förmodan bli förlust JJB så lär din dator bli rejält urblåst bara av att gå in på forumet.
|
|