|
Post by Jojkrider on Aug 28, 2007 13:01:55 GMT 1
Men vem vill egentligen se Leksand i eliten igen? Jag tex..!! För helvete... Fett karmaminus för dig..! Aaa men följa Mora istället vet ja =)
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 28, 2007 13:44:30 GMT 1
Kan ingen banna denna människan..? Jag ska rösta ner dig i skiten lilla gubben...
|
|
|
Post by HF on Aug 28, 2007 19:46:19 GMT 1
Går att diskutera. Inte lika bra som Hasek så han har tappat mer med åldern. Med det sagt inte dålig men om de ser honom som en frälsare i målet kan det gå illa, han klarar inte att bära Leksand själv. Kan de däremot ge honom samma uppbackning som en "normal" målvakt tror jag det kan bära långt. Men vem vill egentligen se Leksand i eliten igen? Inte jag i alla fall, för min del hoppas jag på ett prakt fiasko och att Leksand går i KK!
|
|
|
Post by lawless on Aug 28, 2007 20:22:43 GMT 1
Ja o må dom brinna på torget i Mora!
|
|
|
Post by charlie on Aug 28, 2007 20:54:00 GMT 1
Mats Åhlberg, Roland Eriksson, Dan Labraaten, P-O Brasar, Dan Söderström, Göran Högosta. Var det inte dom som spöade skiten ur ryssarna i Wien 1977? Två gånger va?! Med klassiskt hat-trick av Rolle Eriksson. Jo, sörru så var det. Om jag kan min statistik rätt så har Sverige inte tagit ett enda VM- eller OS-guld utan att en dalaskolad leksing burit de tre kronorna. Fans snackar - resultat talar.
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 28, 2007 21:06:04 GMT 1
Mats Åhlberg, Roland Eriksson, Dan Labraaten, P-O Brasar, Dan Söderström, Göran Högosta. Var det inte dom som spöade skiten ur ryssarna i Wien 1977? Två gånger va?! Med klassiskt hat-trick av Rolle Eriksson. Jo, sörru så var det. Om jag kan min statistik rätt så har Sverige inte tagit ett enda VM- eller OS-guld utan att en dalaskolad leksing burit de tre kronorna. Fans snackar - resultat talar. ÄÄÄÄÄ du snackar...........
|
|
|
Post by charlie on Aug 28, 2007 21:15:51 GMT 1
Mats Åhlberg, Roland Eriksson, Dan Labraaten, P-O Brasar, Dan Söderström, Göran Högosta. Var det inte dom som spöade skiten ur ryssarna i Wien 1977? Två gånger va?! Med klassiskt hat-trick av Rolle Eriksson. Jo, sörru så var det. Om jag kan min statistik rätt så har Sverige inte tagit ett enda VM- eller OS-guld utan att en dalaskolad leksing burit de tre kronorna. Fans snackar - resultat talar. ÄÄÄÄÄ du snackar........... Sveriges bästa klack YB! De har en kille som närmast kan beskrivas som 120 kilo tvättäkta dalmas med bläckfiskarmar som suger tag i varenda snorjärs som skriker på domaren eller försöker håna motståndare. Sen är det liksom slutsnackat. Såg och hörde honom klippa 2 typer i Jönköping för ett par år sedan. "Vi håller inte på med sån skit - nu kör ni för Leksand - inge´annat!" sa han hyfsat bestämt (typ så att västra sittplats ryckte till). Grabbarna körde efter denna nära-döden-upplevelse genast igång med heja-heja-heja-Leksand. Känner du någon kille på 120 kilo eller kan du tänka dig att i större utsträckning själv stötta kiosken i TAR?
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 28, 2007 21:40:21 GMT 1
ÄÄÄÄÄ du snackar........... Sveriges bästa klack YB! De har en kille som närmast kan beskrivas som 120 kilo tvättäkta dalmas med bläckfiskarmar som suger tag i varenda snorjärs som skriker på domaren eller försöker håna motståndare. Sen är det liksom slutsnackat. Såg och hörde honom klippa 2 typer i Jönköping för ett par år sedan. "Vi håller inte på med sån skit - nu kör ni för Leksand - inge´annat!" sa han hyfsat bestämt (typ så att västra sittplats ryckte till). Grabbarna körde efter denna nära-döden-upplevelse genast igång med heja-heja-heja-Leksand. Känner du någon kille på 120 kilo eller kan du tänka dig att i större utsträckning själv stötta kiosken i TAR? Kung Sune! ;D
|
|
|
Post by Jojkrider on Aug 29, 2007 8:56:53 GMT 1
Kan ingen banna denna människan..? Jag ska rösta ner dig i skiten lilla gubben... Leksand = hedersförort till Stockholm ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 29, 2007 9:14:59 GMT 1
Kan ingen banna denna människan..? Jag ska rösta ner dig i skiten lilla gubben... Leksand = hedersförort till Stockholm ;D Slummen med andra ord! ;D
|
|
|
Post by Jojkrider on Aug 29, 2007 9:51:54 GMT 1
Leksand = hedersförort till Stockholm ;D Slummen med andra ord! ;D Helt rätt ;D
|
|
|
Post by HF on Aug 30, 2007 19:35:14 GMT 1
ÄÄÄÄÄ du snackar........... Sveriges bästa klack YB! De har en kille som närmast kan beskrivas som 120 kilo tvättäkta dalmas med bläckfiskarmar som suger tag i varenda snorjärs som skriker på domaren eller försöker håna motståndare. Sen är det liksom slutsnackat. Såg och hörde honom klippa 2 typer i Jönköping för ett par år sedan. "Vi håller inte på med sån skit - nu kör ni för Leksand - inge´annat!" sa han hyfsat bestämt (typ så att västra sittplats ryckte till). Grabbarna körde efter denna nära-döden-upplevelse genast igång med heja-heja-heja-Leksand. Känner du någon kille på 120 kilo eller kan du tänka dig att i större utsträckning själv stötta kiosken i TAR? Är Sergei Bautin dalmas?
|
|
|
Post by HF on Aug 30, 2007 19:35:39 GMT 1
Leksand äcklar mig!
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 30, 2007 20:10:39 GMT 1
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 30, 2007 20:17:43 GMT 1
Trodde det inte behövdes................. Låter som ett gammalt tort bröd som fastnar i halsen så man inte kan skrika utsin glädje för KHK!! ;D
|
|