|
Post by charlie on Aug 30, 2007 20:21:18 GMT 1
Smaklöst uttryckt. Beklagligt att du inte finner större känslor inom dig än de begränsande vita och svarta. Kanske inte mycket att lyssna på. Du kanske hatar tomater också? Om en klubb eller ett samhälle kan äckla dig så undrar man lite lätt vilket superlativ du måste hugga i med när något som är värt att spilla sin energi på dyker upp? Du vet; pedofili, våldtäkter och folkmord. Kan vi inte bättre på vårt forum än så?
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 30, 2007 20:30:32 GMT 1
Det värsta man kan tänka sig på is.......................... Men du är gullig min lilla hårboll! ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 30, 2007 20:46:49 GMT 1
Må hända jag har långt hår. Men jag gör ju ingen hemlighet av vem jag är iaf...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 13:30:42 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 16:33:27 GMT 1
Smaklöst uttryckt. Beklagligt att du inte finner större känslor inom dig än de begränsande vita och svarta. Kanske inte mycket att lyssna på. Du kanske hatar tomater också? Om en klubb eller ett samhälle kan äckla dig så undrar man lite lätt vilket superlativ du måste hugga i med när något som är värt att spilla sin energi på dyker upp? Du vet; pedofili, våldtäkter och folkmord. Kan vi inte bättre på vårt forum än så? Och du tar allt på fullt allvar, det är forum, allt är inte på liv och död! Sen får man nog skilja på idrott och övrigt (typ pedofili). Så inom idrott äcklar Leksand och gullandet med den klubben mig.
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 16:42:18 GMT 1
Kommer nog från media. Leksand har alltid varit medias gullegris. Pressen brukar skriva nåt i stil med: Leksand är hela sveriges lag, Leksand..laget alla älskar. Och dessa skriverier hur fantasktiskt det är att en sån liten ort kan ha ett lag i eliten, det är nästan så att media vill att Leksand ska ha en friplats i elitserien för att det är så charmigt. Finns inte många lag med sån omsättning på spelare som Leksand har. Usch usch usch för Leksand. ps sen håller jag på BIF...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 17:40:50 GMT 1
Kommer nog från media. Leksand har alltid varit medias gullegris. Pressen brukar skriva nåt i stil med: Leksand är hela sveriges lag, Leksand..laget alla älskar. Och dessa skriverier hur fantasktiskt det är att en sån liten ort kan ha ett lag i eliten, det är nästan så att media vill att Leksand ska ha en friplats i elitserien för att det är så charmigt. Finns inte många lag med sån omsättning på spelare som Leksand har. Usch usch usch för Leksand. ps sen håller jag på BIF... Brynäs som ibland är på oväntat besök på över halvan i serien
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 21:32:06 GMT 1
Kommer nog från media. Leksand har alltid varit medias gullegris. Pressen brukar skriva nåt i stil med: Leksand är hela sveriges lag, Leksand..laget alla älskar. Och dessa skriverier hur fantasktiskt det är att en sån liten ort kan ha ett lag i eliten, det är nästan så att media vill att Leksand ska ha en friplats i elitserien för att det är så charmigt. Finns inte många lag med sån omsättning på spelare som Leksand har. Usch usch usch för Leksand. ps sen håller jag på BIF... Brynäs som ibland är på oväntat besök på över halvan i serien Japp och då är det glädje
|
|
|
Post by charlie on Sept 1, 2007 13:46:58 GMT 1
Smaklöst uttryckt. Beklagligt att du inte finner större känslor inom dig än de begränsande vita och svarta. Kanske inte mycket att lyssna på. Du kanske hatar tomater också? Om en klubb eller ett samhälle kan äckla dig så undrar man lite lätt vilket superlativ du måste hugga i med när något som är värt att spilla sin energi på dyker upp? Du vet; pedofili, våldtäkter och folkmord. Kan vi inte bättre på vårt forum än så? Och du tar allt på fullt allvar, det är forum, allt är inte på liv och död! Sen får man nog skilja på idrott och övrigt (typ pedofili). Så inom idrott äcklar Leksand och gullandet med den klubben mig. Kan man inte säga det man menar så får man nöja sig med att mena det man säger. Kanske därför bra att ibland kolla av vad man säger, även om det nu är med en viss humor. Den typen av humor äcklar mig för övrigt.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 1, 2007 18:41:44 GMT 1
Ed Belfour ska tydligen lira i Leksand...
|
|
|
Post by HF on Sept 1, 2007 19:19:02 GMT 1
Och du tar allt på fullt allvar, det är forum, allt är inte på liv och död! Sen får man nog skilja på idrott och övrigt (typ pedofili). Så inom idrott äcklar Leksand och gullandet med den klubben mig. Kan man inte säga det man menar så får man nöja sig med att mena det man säger. Kanske därför bra att ibland kolla av vad man säger, även om det nu är med en viss humor. Den typen av humor äcklar mig för övrigt. Jag respekterar din åsikt .
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 1, 2007 20:21:04 GMT 1
Ed Belfour ska tydligen lira i Leksand... Japp läste det nånstans för några dar sen
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 10, 2007 13:23:12 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 10, 2007 13:29:13 GMT 1
Jag läste precis artikeln på aftonbladet. Jag tycker man gott kan skippa den i nationella sammanhang och låta arrangörklubben själva disponera den tiden innan nedsläpp.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 10, 2007 14:21:20 GMT 1
Håller med JJB, nationalsången tar bort trycket som byggs upp vid introt!
|
|