|
Post by krickan on Apr 5, 2012 13:01:27 GMT 1
Jaha... då blir det att byta till Viasat då... Men det kan man väl ta. Japp, de får sälja ett abonnemang till mig också nu
|
|
bold
Björnligan
|
Post by bold on Apr 5, 2012 13:11:22 GMT 1
Hade detta på känn, så jag tecknade avtal med viasat redan för två år sedan
|
|
|
Post by krickan on Apr 5, 2012 13:20:36 GMT 1
Härligt att du äntligen kommer få valuta för pengarna då Bold
|
|
|
Post by Jason on Apr 5, 2012 13:21:05 GMT 1
Kan tänka mig att Viasat kan räkna med ett uppsving i Karlskona med omnejd under sommaren jag vet att jag har en box som kan få in hockeyn men nu måste jag bara ta reda på vad det är för paket jag behöver köpa till. Skulle vilja se skillnaden i marknadsandelar i Stockholmsregionen mellan Canal Digital och Viasat nu när DIF åkte ner.
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 5, 2012 15:12:06 GMT 1
Hade detta på känn, så jag tecknade avtal med viasat redan för två år sedan Samma här
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 5, 2012 20:46:28 GMT 1
Anade detta för 20 år sedan.. Varit fast där sedan dess
|
|
|
Post by hoackii on Apr 5, 2012 21:15:05 GMT 1
STOR SENSATION!!!!!!! Kallinge-Ronneby Krif har blivit tilldelade vår plats i Allsvenskan. Allsvenskans styrelse har beslutat ogiltigförklara kvalserien och att ge platsen i allsvenskan till Krif med motiveringen att "de var ju så duktiga på att sjunga hela tiden" OBS Detta är inget skämt titta själva på denna länken till allsvenskans hemsida www.hockeyallsvenskan.se/klubbarFan också, vi som var så nära i år;-(
|
|
|
Post by krickan on Apr 5, 2012 21:19:08 GMT 1
Hmm...har de vänt på tabellen när de läst?
|
|
|
Post by Motgångssupportern on Apr 5, 2012 21:26:37 GMT 1
Viaplay, mer för pengarna.
|
|
|
Post by scarpino on Apr 11, 2012 0:22:41 GMT 1
Härligt att du äntligen kommer få valuta för pengarna då Bold Valuta och valuta, spelar inte taif kvar!?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 11, 2012 13:28:21 GMT 1
En fråga, sänder filmar Viasat alla matcher och dom som inte sänds kan man se på viaplay? Eller?
|
|
|
Post by krickan on Apr 11, 2012 13:38:24 GMT 1
Härligt att du äntligen kommer få valuta för pengarna då Bold Valuta och valuta, spelar inte taif kvar!? Hahaha, jo iofs.
|
|
|
Post by krickan on Apr 11, 2012 13:40:46 GMT 1
En fråga, sänder filmar Viasat alla matcher och dom som inte sänds kan man se på viaplay? Eller? Tror inte det, utan att veta. Men jag skulle vilja veta hur de väljer matcher. De sänder en eller två varje omgång, det betyder eg. att man kan köpa ett abbonemang, men knappt få se KHK ändå. Eller har de någon regel att "minst två matcher med varje lag borta"?
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 11, 2012 15:20:01 GMT 1
De "intressanta" lagen får mest sändningstid.......Tengsry minst och nej man kan inte se de andra matcherna i efterhand på Viaplay. Vill man se någon annan match än den som sänds så får man köpa den på S24....tyvärr.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 11, 2012 15:24:03 GMT 1
De "intressanta" lagen får mest sändningstid.......Tengsry minst och nej man kan inte se de andra matcherna i efterhand på Viaplay. Vill man se någon annan match än den som sänds så får man köpa den på S24....tyvärr. Så det går ändå att köpa alla matcher som inte sänds?
|
|