|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 18:18:55 GMT 1
Exakt. De flesta i BB sitter utsspridda i TAR jag är inte med i BB men står ändå är inte heller med i BB än men kommer att bli... står när polarn inte e med o sitter när han e med .. tyckte inte om betongen .. ont i leder i så
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 26, 2006 20:43:01 GMT 1
Då borde man ju fylla NNÖ o inte sitta på hyllan .. Eller!!! Exakt. De flesta i BB sitter utsspridda i TAR TAK
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 2, 2006 15:51:23 GMT 1
vi skulle ju kunna få ut Matchanonsen från KHK's sida .. men har provat med min printer o det blir för bra o tog en himla massa färg .. suck .. ingen som vet ett billigt tryckeri .. Tackar KHK för omdesign på annonserna .. så vi dödliga kan få utom utan massa rött ... Hittade så jag kunde printa me budget stuket på .. nu är 6 styck tryckta o skall ut på stan snarast .. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 3, 2006 10:18:37 GMT 1
UTE!!!
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 10:28:31 GMT 1
Gott.. flera som du Broder C.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 12:41:49 GMT 1
Kanon Du verkar vara en som inte BARA pratar utan får saker gjorda också (i likhet med ex YB) Du kanske är rätt man att få en klack värd namnet även i TAK på onsd o söndmatcher ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 11, 2006 20:30:20 GMT 1
Kanon Du verkar vara en som inte BARA pratar utan får saker gjorda också (i likhet med ex YB) Du kanske är rätt man att få en klack värd namnet även i TAK på onsd o söndmatcher ? Nå? kanadicken?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 11, 2006 20:54:33 GMT 1
Kanon Du verkar vara en som inte BARA pratar utan får saker gjorda också (i likhet med ex YB) Du kanske är rätt man att få en klack värd namnet även i TAK på onsd o söndmatcher ? Nå? kanadicken? Ingen lätt uppgift
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 11, 2006 22:56:15 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 11, 2006 23:41:36 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh mongot e på
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 12, 2006 1:23:29 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh javist kan väl komma om mitt kungliga umgänge skulle glädja er men igentligen försöker jag undvika att umgås med små folk som mongo... ;D
|
|
|
Post by pirre on Oct 12, 2006 6:12:42 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh Vi tar detta via pm....
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 13, 2006 7:14:47 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh Jag tycker att det hade varit trevligt om HTS kunde göra oss sällskap.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2006 7:57:43 GMT 1
Skuller vilja ha ett möte med Billibutt IP YB Mongo o frog o som gäster NewM o Callh Jag tycker att det hade varit trevligt om HTS kunde göra oss sällskap. Jag har redan förklarat varför jag inte gör det. Däremot klappar o skriker jag ändå från min sittplats
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 13, 2006 8:00:11 GMT 1
Jag tycker att det hade varit trevligt om HTS kunde göra oss sällskap. Jag har redan förklarat varför jag inte gör det. Däremot klappar o skriker jag ändå från min sittplats Har du förklarat varför du inte kommer på mötet som JAG försöker få ihop så vi kan snacka lite hur fan vi går vidare .. förästen du var ju inte på listan .. men du är välkommen ...
|
|