|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 15, 2006 22:54:22 GMT 1
Tycker vi försöker kallar till möte o ta detta på allvar för att sträva framåt o bli Blekinges största klack .... Men först måste det finnas en klack i TAR!!!!!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 17, 2006 0:33:22 GMT 1
Jag vet att det inte är så roligt att vara på NNÖ när man står nästan själv (Grodan med hona är ju alltid på plats) borta plans klacken måste ju skämmas ögonen ur sig när dom inte vågar stödja laget på hemmaplan och det med all rätt.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 17, 2006 0:38:01 GMT 1
Liiite dött i cafeterian..... För min del är sikten det största skälet, nästan det enda...jag är ju på hockeyn för att SE den!!! Vinkeln blir också korkad på en kortsida...kan inte bedömma offsider..eller spellinjer över huvud taget.....En sån ståplats är bra för stämningen, men katastrof för en som vill följa med i spelet.... Det ultimata hade varit en ståplats på en långsida! Du vet ju inte så mycket om något ändå. Om man tittar på dig så ser du inte ut som om du kunde vara något tillskott till klacken ändå . Frågan är om någon vill se hockeyn som den bedöms nu. Har du inget bättre för dig hade vi behövt en maskot på stå för clownen på isen är bedrövlig
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 17, 2006 0:45:08 GMT 1
Grodan med hona wtf?!! Hona med Groda låter bättre
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 17, 2006 0:47:08 GMT 1
Grodan med hona wtf?!! Hona med Groda låter bättre Sorry hädan efter kommer du alltid först =)
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 17, 2006 0:50:29 GMT 1
Grodan med hona wtf?!! Hona med Groda låter bättre Sorry hädan efter kommer du alltid först =) jo hon kommer alltid först annars bli det livat ojojoj
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 22, 2006 11:17:17 GMT 1
Så hur går vi vidare ... Ut me lappar på stan att det är Match o att både KHK o BB logga syns .. ronnebygatan har en del ställen o utanför apotek...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 26, 2006 11:38:45 GMT 1
Så hur går vi vidare ... Ut me lappar på stan att det är Match o att både KHK o BB logga syns .. ronnebygatan har en del ställen o utanför apotek... fixar du lappar kan jag sätta ut några
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 11:43:01 GMT 1
vi skulle ju kunna få ut Matchanonsen från KHK's sida .. men har provat med min printer o det blir för bra o tog en himla massa färg .. suck .. ingen som vet ett billigt tryckeri ..
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 26, 2006 11:56:13 GMT 1
vi skulle ju kunna få ut Matchanonsen från KHK's sida .. men har provat med min printer o det blir för bra o tog en himla massa färg .. suck .. ingen som vet ett billigt tryckeri .. Jag trodde att du menade ett annons för BB och klacken, som av en tillfälighet är på matchen. Saken är den att det finns folk på plats i arenan men inte på NNÖ
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 12:12:04 GMT 1
jo jag menade det oxå.. samt kanske att BB skall synas lite i staun oxå
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 26, 2006 13:04:14 GMT 1
jo jag menade det oxå.. samt kanske att BB skall synas lite i staun oxå En god början vore att synas på hemmamatcherna
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2006 13:34:27 GMT 1
jo jag menade det oxå.. samt kanske att BB skall synas lite i staun oxå En god början vore att synas på hemmamatcherna Då borde man ju fylla NNÖ o inte sitta på hyllan .. Eller!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 26, 2006 13:36:22 GMT 1
En god början vore att synas på hemmamatcherna Då borde man ju fylla NNÖ o inte sitta på hyllan .. Eller!!! Exakt. De flesta i BB sitter utsspridda i TAR
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 26, 2006 18:12:41 GMT 1
Då borde man ju fylla NNÖ o inte sitta på hyllan .. Eller!!! Exakt. De flesta i BB sitter utsspridda i TAR jag är inte med i BB men står ändå
|
|