|
Post by billibutt on Mar 25, 2006 20:03:11 GMT 1
Hej allihopa! Jag måste få berömma och tacka vissa personer som jag anser har gjort ett fantastiskt arbete denna säsongen viket har gjort BB till en underbar supporterklubb trots lite "felsteg " men vad fan ingen är perfekt! Jag vill tacka jonas för ett fantastiskt arbete som ordförande med supporterklubben detta år som han har lyckats pyssla i hop med alla andra prodjekt som han arbetar med som ex. husbygget som han har igång. Jag hoppas att du vill fortsätta även under nästa säsong för en person som du måste finnas för att BB ska kunna leva vidare och utväcklas. Ett stort tack till Pirre "Youngblood" som med sin fantastiska vilja hela tiden hållit klacken på ståplats i gång tack även för trumma och flaggor Pirre du har fått oss att synas. Jocke vår egen buss fixare du är bäst jobbar och sliter på dagarna kämpar och sliter med att stödja khk och fylla bussen till borta matherna på kvällarn !!!!!!!!!! NI ÄR Värda ett stort Tack och mycket mycket mer................ Det bästa hadde väl varit ett skötsamt BB och därför vill jag väcka denna frågan Hur gör vi För att få BB till en bra klack? Är det dags att rensa ut skiten !! Vem ska i så fall rensa eller vad ska vi göra ?
|
|
|
Post by billibutt on Mar 25, 2006 20:05:43 GMT 1
Förlåt llite stavfel Ölens fel
|
|
|
Post by pirre on Mar 25, 2006 22:09:58 GMT 1
Hej allihopa! Jag måste få berömma och tacka vissa personer som jag anser har gjort ett fantastiskt arbete denna säsongen viket har gjort BB till en underbar supporterklubb trots lite "felsteg " men vad fan ingen är perfekt! Jag vill tacka jonas för ett fantastiskt arbete som ordförande med supporterklubben detta år som han har lyckats pyssla i hop med alla andra prodjekt som han arbetar med som ex. husbygget som han har igång. Jag hoppas att du vill fortsätta även under nästa säsong för en person som du måste finnas för att BB ska kunna leva vidare och utväcklas. Ett stort tack till Pirre "Youngblood" som med sin fantastiska vilja hela tiden hållit klacken på ståplats i gång tack även för trumma och flaggor Pirre du har fått oss att synas. Jocke vår egen buss fixare du är bäst jobbar och sliter på dagarna kämpar och sliter med att stödja khk och fylla bussen till borta matherna på kvällarn !!!!!!!!!! NI ÄR Värda ett stort Tack och mycket mycket mer................ Det bästa hadde väl varit ett skötsamt BB och därför vill jag väcka denna frågan Hur gör vi För att få BB till en bra klack? Är det dags att rensa ut skiten !! Vem ska i så fall rensa eller vad ska vi göra ? Du kan ju börja med att komma tillbaka själv
|
|
|
Post by pirre on Mar 25, 2006 22:22:57 GMT 1
Av det jag hört så vavissa lite överförfriskade medans vissa andra inte var det så då borde det gå jämt upp. Tycker att lundhistorien ska glömas av alla parter och som tidigare sagts NU TAR VI NYA TAG Å BYGGER UPP ALLT FRÅN BÖRJAN:
BB KOMMER ATT REGERA!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 25, 2006 23:29:39 GMT 1
För det första. Något måste göras för att det ska vara lönsamt att vara medlem i BB. T.ex. enbart tillåta medlemmar åka med i bussen. Det är ju trots allt Jocke i BB som fixar den. I många andra klubbar får bara medlemmar i supporterklubbarna åka med. Det kan vara ett steg på vägen att få bort oroligheterna. Är det någon som missköter sig, är det hur enkelt som helst att stryka denne från medlemslistan, och denne kan då inte åka med på nästa bussresa.
|
|
|
Post by newman on Mar 26, 2006 7:41:15 GMT 1
WÖRD på den sarre!
|
|
|
Post by pirre on Mar 26, 2006 18:29:13 GMT 1
Jag vill att de som har eget företag eller enskilda personer som kan/vill sponsra BB på ett eller annat sett höra av sig till mig under sommaren. Tanken är att vi ska bygga upp BB till en stark och självbärande avdelning i KHK. Vil ni inte gå ut offentligt i forumet till att börja med så skicka ett PM till mig och så får vi se vad vi kan hitta på.
|
|
|
Post by pirre on Apr 14, 2006 12:47:15 GMT 1
Jag vill att de som har eget företag eller enskilda personer som kan/vill sponsra BB på ett eller annat sett höra av sig till mig under sommaren. Tanken är att vi ska bygga upp BB till en stark och självbärande avdelning i KHK. Vil ni inte gå ut offentligt i forumet till att börja med så skicka ett PM till mig och så får vi se vad vi kan hitta på. Ville bara påminna om detta inlägg!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 7:23:25 GMT 1
För det första. Något måste göras för att det ska vara lönsamt att vara medlem i BB. T.ex. enbart tillåta medlemmar åka med i bussen. Det är ju trots allt Jocke i BB som fixar den. I många andra klubbar får bara medlemmar i supporterklubbarna åka med. Det kan vara ett steg på vägen att få bort oroligheterna. Är det någon som missköter sig, är det hur enkelt som helst att stryka denne från medlemslistan, och denne kan då inte åka med på nästa bussresa. Instämmer. Bättre med 28 hockeyambassadörer än .....
|
|
|
Post by jonnyssenap12 on Apr 18, 2006 18:27:06 GMT 1
ni kan dra då åt helvet ni kan dra åt helvet ni kan dra åt helvet hey hey hey
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 18, 2006 18:29:06 GMT 1
Ok
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 18, 2006 22:50:02 GMT 1
ni kan dra då åt helvet ni kan dra åt helvet ni kan dra åt helvet hey hey hey har newman två id'n ?
|
|
|
Post by newman on Apr 19, 2006 8:56:11 GMT 1
ni kan dra då åt helvet ni kan dra åt helvet ni kan dra åt helvet hey hey hey har newman två id'n ? Det är bara du o Y.B som har det............ Draåhelvete ,hele jävla bunten
|
|
|
Post by jonnyssenap12 on Apr 19, 2006 9:29:49 GMT 1
HOCKEY INTRESSE PÅ HÖGTA NIVÅ DE ÄNDA VI DRICKER O WHISKY TÅR
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 19, 2006 12:20:14 GMT 1
ForumsTROLL!!
|
|