|
Post by Sir Ironpants on Nov 25, 2006 17:29:11 GMT 1
Det var nog en fråga som HF ställde som HF ställde här ovan, inte ett påstående (missade du frågetecknet?).
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 25, 2006 17:44:32 GMT 1
Det var nog en fråga som HF ställde som HF ställde här ovan, inte ett påstående (missade du frågetecknet?). Oki. Tack för påpekandet. Sorry HF
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 25, 2006 17:59:18 GMT 1
de 400 kan man sponsra KHK med ändå man e med i BB ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Nov 29, 2006 20:59:04 GMT 1
Haha. Man kan ju undra i vilken jävla värld ni lever i?! Ni har förmodligen tagit till er all fakta, efter vad som skrivs i kvällsblaskorna. Det kan ju inte finnas en enda vettig människa som hellre har 200 guliganer som stöd, än 5000-7000 storlagssupportrar. Tror ni huliganerna är majoriteten på läktarna i sthlm/Gbg/Malmö? Snälla någon. 1500 pers ner till Malmö är väl inget jättemärkvärdigt. Att haussa en speciell match är inte så speciellt unikt, utan ett högt bortagenomsnitt säger ju en hel del mer. Annars borde ju norska Fredrikstad vara världens "bästa" supportrar, då de hade fyllt hela 104 bussar till norska cup-finalen. ;D Den världen jag lever i heter Karlskrona just nu o den världen har ca 60000 invånare, Växjö något större. Du e väl inte så jävla korkad så du kan gämföra det med städer som har upp emot 1,5 milj invånare? Om du nu tycker att det är så fantastiskt häftigt med storstadsklubbar och fotboll, varför bryr du dig då om Karlskrona och deras div2 lag i hockey! ?? Haha, det var ju du som "höll" Elfsborgs guliganer betydligt högre än tex Hammarby! Försök inte spela över argumentet på mig. Jag bryr mig om läktarkultur, och råkar förtillfället ha ett postnummer som börjar på 371.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2007 9:54:35 GMT 1
När kommer de första resorna i BB´s regi har varit mycket snack men det har inte hänt något (vad jag vet i alla fall). Går KHK till div. 1 kval så hade det varit bra om hade fått rejält stöd på bortamatcherna.
För tillfället är det ju bilar som gäller om man skall åka någonstans, förra säsongen hyrdes det i alla fall minibussar till bortamatchena när det inte fanns tillräkligt med pers. för att fylla stora bussar.
|
|