|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2006 19:34:58 GMT 1
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.........:=)))))) en sak har du ju i alla fall rätt i, att era foton inte änns är i närheten av canuckens... oj vilken skillnad............. Håller med, KHK:s webansvarig borde kontakta canucken så det blir bra bilder på alaget, för dom ser fortfarande ut som dom har gula febern ;D Bra förslag!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2006 11:46:55 GMT 1
Bra tryck på ståplats igår, härligt! Tänk om de kunde se ut så varje match!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 11, 2006 13:09:24 GMT 1
Bra tryck på ståplats igår, härligt! Tänk om de kunde se ut så varje match! ja trycket var från de vanliga som fick lite stöd från några nya .. stor några älre på ena sidan som inte va med ... men tanken är om de nu sänker proset till de övirga matcherna så det är 40 vid stå så kommer folket ... Bra kämpat ...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 11, 2006 13:10:50 GMT 1
NU är det dax att sätta oss ned o ta tag i BB o styra upp det så vi blir stora o enade
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2006 13:13:47 GMT 1
Tycker det var kul med en full ståplats men det verkade som vissa killar tog över klacken som inte brukar vara med. Hata Kallinge funkar inte ens med glimten i ögat....Det var nog de enda jag hade och gnälla på ;-)
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 11, 2006 13:27:20 GMT 1
men som sagt vi få ta o sammordna sången lite till så vi hörs bättre .... tycket de få som var där från kallinge härdes mycket väl .. kanske dax för träningsläger ;D
|
|
|
Post by Latex on Nov 11, 2006 13:31:36 GMT 1
Klart du måste hitta nåt som inte e bra HF (tillsyningsmannen) Fan skönt å se en full ståplats - bra drag ! Vi var ett gäng som hade tänkt att drulla ner på stå å hjälpa till - men det fanns ju fan ingen plats - fan va kul å se ! Så vi stämde in i alla (nästan) ramsor från där vi satt ! "full fart framåt - täckning bakåt, ole ole social grupp tre"
|
|
|
Post by Latex on Nov 11, 2006 13:35:08 GMT 1
men som sagt vi få ta o sammordna sången lite till så vi hörs bättre .... tycket de få som var där från kallinge härdes mycket väl .. kanske dax för träningsläger ;D Det var ju bara deras enerverand trummor som hördes tycker jag ! Patetiskt å inte ha ramsor/sång som matchar trummorna !
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2006 16:00:16 GMT 1
Klart du måste hitta nåt som inte e bra HF (tillsyningsmannen) Fan skönt å se en full ståplats - bra drag ! Vi var ett gäng som hade tänkt att drulla ner på stå å hjälpa till - men det fanns ju fan ingen plats - fan va kul å se ! Så vi stämde in i alla (nästan) ramsor från där vi satt ! "full fart framåt - täckning bakåt, ole ole social grupp tre" Såg att du bänkade dig framför nedanför oss tillsammans med en Djurgårdare...hur går det ihop sig... Som skrivet gnäll så hade jag efter....
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Nov 11, 2006 17:30:55 GMT 1
En sån klack tycker jag jag de ska vara varje match Blev de några fler som anmälde sig till black bugs igår?? lr kommer de fler jag å en kompis är nog på väg att bli medlemmar
|
|
|
Post by Latex on Nov 11, 2006 18:25:56 GMT 1
Klart du måste hitta nåt som inte e bra HF (tillsyningsmannen) Fan skönt å se en full ståplats - bra drag ! Vi var ett gäng som hade tänkt att drulla ner på stå å hjälpa till - men det fanns ju fan ingen plats - fan va kul å se ! Så vi stämde in i alla (nästan) ramsor från där vi satt ! "full fart framåt - täckning bakåt, ole ole social grupp tre" Såg att du bänkade dig framför nedanför oss tillsammans med en Djurgårdare...hur går det ihop sig... Som skrivet gnäll så hade jag efter.... Ahhh jag missade den smilysen, sorry ! Ville ju förära er med finbesök Å det var inte bara en gårdare utan en råtta som satt brevid åxå ! När det gäller KHK får man lägga titlarna åt sidan ! Sen håller jag å gårdaren (climber) på samma lag faktiskt = Liverpool !
|
|
|
Post by climber on Nov 11, 2006 18:55:20 GMT 1
Klart du måste hitta nåt som inte e bra HF (tillsyningsmannen) Fan skönt å se en full ståplats - bra drag ! Vi var ett gäng som hade tänkt att drulla ner på stå å hjälpa till - men det fanns ju fan ingen plats - fan va kul å se ! Så vi stämde in i alla (nästan) ramsor från där vi satt ! "full fart framåt - täckning bakåt, ole ole social grupp tre" Såg att du bänkade dig framför nedanför oss tillsammans med en Djurgårdare...hur går det ihop sig... Som skrivet gnäll så hade jag efter....[/quot gnäll gnäll gnäll ;D
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 11, 2006 21:28:46 GMT 1
men som sagt vi få ta o sammordna sången lite till så vi hörs bättre .... tycket de få som var där från kallinge härdes mycket väl .. kanske dax för träningsläger ;D Det var ju bara deras enerverand trummor som hördes tycker jag ! Patetiskt å inte ha ramsor/sång som matchar trummorna ! Tyvärr är det just endast våra trummor som låter under matcherna. Vi trummar till varenda jävla sång! Trummslagaren ska inte trumma samtidigt som klacken skriker ut K .... H .... K, det är då de grovaste rösterna ska ha sitt framträdande. Det går inte trumma "positiva" trummslag när vi sjunger "Hata Kallinge". Det låter helt förjävligt! Nästa match vill jag se Latex på räcket! Det behövs fler personer i klacken som har koll på läget...... Socialklass 3 - Kategori C
|
|
|
Post by pirre on Nov 11, 2006 21:47:22 GMT 1
Det var ju bara deras enerverand trummor som hördes tycker jag ! Patetiskt å inte ha ramsor/sång som matchar trummorna ! Tyvärr är det just endast våra trummor som låter under matcherna. Vi trummar till varenda jävla sång! Trummslagaren ska inte trumma samtidigt som klacken skriker ut K .... H .... K, det är då de grovaste rösterna ska ha sitt framträdande. Det går inte trumma "positiva" trummslag när vi sjunger "Hata Kallinge". Det låter helt förjävligt! Nästa match vill jag se Latex på räcket! Det behövs fler personer i klacken som har koll på läget...... Socialklass 3 - Kategori C kanske själv kan ta dig till stå?
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 11, 2006 22:12:10 GMT 1
Det var ju bara deras enerverand trummor som hördes tycker jag ! Patetiskt å inte ha ramsor/sång som matchar trummorna ! Tyvärr är det just endast våra trummor som låter under matcherna. Vi trummar till varenda jävla sång! Trummslagaren ska inte trumma samtidigt som klacken skriker ut K .... H .... K, det är då de grovaste rösterna ska ha sitt framträdande. Det går inte trumma "positiva" trummslag när vi sjunger "Hata Kallinge". Det låter helt förjävligt! Nästa match vill jag se Latex på räcket! Det behövs fler personer i klacken som har koll på läget...... Socialklass 3 - Kategori C "Experter" som du måste ju vara med i klacken! Du kan väl styra upp allt med din genuina erfarenhet?
|
|