|
Post by Sickboy on Nov 12, 2007 23:04:52 GMT 1
(alla heter glenn i göteborg) Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns Alla heter Jöns Alla heter Jöns i Tyringe alt. Alla är som pelleJöns i Tyringe Vem fan är Jöns..?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 12, 2007 23:33:23 GMT 1
(alla heter glenn i göteborg) Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns i Tyringe Alla heter Jöns Alla heter Jöns Alla heter Jöns i Tyringe alt. Alla är som pelleJöns i Tyringe Vem fan är Jöns..? År 2005 bodde det 4 573 personer i Tyringe. Så svaret på din fråga är: Minst 4573 skåningar... ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 12, 2007 23:41:24 GMT 1
År 2005 bodde det 4 573 personer i Tyringe. Så svaret på din fråga är: Minst 4573 skåningar... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Nov 13, 2007 9:19:28 GMT 1
År 2005 bodde det 4 573 personer i Tyringe. Så svaret på din fråga är: Minst 4573 skåningar... ;D Märkligt ställe med 100% manlig befolkning...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 13, 2007 12:32:02 GMT 1
(melodi: för vi har tagit studenten)
förena skåne med danmark förena skåne med danmark förena skåne med daaanmaaark så skiten blir kompakt
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 12:32:59 GMT 1
(melodi: för vi har tagit studenten) förena skåne med danmark förena skåne med danmark förena skåne med daaanmaaark så skiten blir kompakt ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 13:13:27 GMT 1
(melodi: för vi har tagit studenten) förena skåne med danmark förena skåne med danmark förena skåne med daaanmaaark så skiten blir kompakt ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 14:45:42 GMT 1
Hade varit läge för BB att hitta på en ramsa om KRIF´s "Rambofemma" till matchen i morgon, för pinsamare kan det knappas väl bli. Petter Henning= Vi vill se Rambo vinka!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 14:48:21 GMT 1
;D
Melodi : Abbas Waterloo
Tyringe, hur har jag hamnat i Tyringe ? Tyringe, här vaknar jag bakfull och utan skor. Tyringe, av alla de orter på denna jord .... Tyringe, jag kan inte minnas vad jag gjort. Tyringe, måste jag nu bo i Tyringe ?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 13, 2007 14:50:08 GMT 1
Petter Henning= Vi vill se Rambo vinka! Hehe ja det tog ett tag innan han fick rätsida på vart han hörde hemma!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 13, 2007 15:10:48 GMT 1
;D Melodi : Abbas Waterloo Tyringe, hur har jag hamnat i Tyringe ? Tyringe, här vaknar jag bakfull och utan skor. Tyringe, av alla de orter på denna jord .... Tyringe, jag kan inte minnas vad jag gjort. Tyringe, måste jag nu bo i Tyringe ? Brukar kalla callahan för en gammal repig vinylare men nu kan du konkurrera.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 13, 2007 15:12:44 GMT 1
;D Melodi : Abbas Waterloo Tyringe, hur har jag hamnat i Tyringe ? Tyringe, här vaknar jag bakfull och utan skor. Tyringe, av alla de orter på denna jord .... Tyringe, jag kan inte minnas vad jag gjort. Tyringe, måste jag nu bo i Tyringe ? Brukar kalla callahan för en gammal repig vinylare men nu kan du konkurrera. ;D ;D ;D du hade också sett hans tidigare förslag
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 15:17:36 GMT 1
;D Melodi : Abbas Waterloo Tyringe, hur har jag hamnat i Tyringe ? Tyringe, här vaknar jag bakfull och utan skor. Tyringe, av alla de orter på denna jord .... Tyringe, jag kan inte minnas vad jag gjort. Tyringe, måste jag nu bo i Tyringe ? Brukar kalla callahan för en gammal repig vinylare men nu kan du konkurrera. Japp jag körde en "favorit" i repris (i brist på konkurrrens) Har med Björn o Bennys goda minne ändrat i texten (kan ju även användas mot Kallinge)
|
|
|
Post by sollet on Nov 13, 2007 15:34:01 GMT 1
Brukar kalla callahan för en gammal repig vinylare men nu kan du konkurrera. Japp jag körde en "favorit" i repris (i brist på konkurrrens) Har med Björn o Bennys goda minne ändrat i texten (kan ju även användas mot Kallinge) Kom igen katten det svänger ju NOT! ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 15:39:10 GMT 1
Japp jag körde en "favorit" i repris (i brist på konkurrrens) Har med Björn o Bennys goda minne ändrat i texten (kan ju även användas mot Kallinge) Kom igen katten det svänger ju NOT! ;D ;D Finns nog bättre. väntar med spänning på sollets bidrag
|
|