|
Post by qALLAHAN on Oct 3, 2006 20:13:42 GMT 1
Inte i BB regi om jag förstått saken rätt... Har dock pratat med en buss chaffis som kunde tänka sig att kör för ca:700 pix per huvud till Alvesta om man fyller en 52 buss....Lite dyrt kanske... Bättre o åka privat upp. VA I HELVETE VAR DET FÖR EN DÅRE? ? Måste väl vara räknefel....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 3, 2006 20:23:02 GMT 1
Du glömmer sollet o les paul, en stark skara med mkt hockeykunnande! Vi lämnar inget hemma, alvesta kommer inte bli sig likt när vi har vatt där de kommer inte i morgon .. laddar inför starten Finns nog lite annat bakom att de inte är på alla träningsmatcher. Bättre de är laddade till serien än sliter ut sig innan. Ja kommer dock va på plats imorgon
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 3, 2006 20:25:31 GMT 1
de kommer inte i morgon .. laddar inför starten Finns nog lite annat bakom att de inte är på alla träningsmatcher. Bättre de är laddade till serien än sliter ut sig innan. Ja kommer dock va på plats imorgon På NNÖ ??
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 3, 2006 20:33:24 GMT 1
Är en trogen sektion c supporter;)
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 21:25:44 GMT 1
Inte i BB regi om jag förstått saken rätt... Har dock pratat med en buss chaffis som kunde tänka sig att kör för ca:700 pix per huvud till Alvesta om man fyller en 52 buss....Lite dyrt kanske... Bättre o åka privat upp. VA I HELVETE VAR DET FÖR EN DÅRE? ? Måste väl vara räknefel.... Nop
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 3, 2006 21:28:22 GMT 1
Inte i BB regi om jag förstått saken rätt... Har dock pratat med en buss chaffis som kunde tänka sig att kör för ca:700 pix per huvud till Alvesta om man fyller en 52 buss....Lite dyrt kanske... Bättre o åka privat upp. VA I HELVETE VAR DET FÖR EN DÅRE? ? Måste väl vara räknefel.... Ja, det måste ju vara ett dåligt skämt. Hade varit kul med en buss!
|
|
|
Post by newman on Oct 3, 2006 21:29:49 GMT 1
nej,nej nallen... kolla här... efter allt så har allt sitt pris kanske....
|
|
|
Post by climber on Oct 3, 2006 23:13:58 GMT 1
nej,nej nallen... kolla här... efter allt så har allt sitt pris kanske....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2006 7:33:25 GMT 1
Inte i BB regi om jag förstått saken rätt... Har dock pratat med en buss chaffis som kunde tänka sig att kör för ca:700 pix per huvud till Alvesta om man fyller en 52 buss....Lite dyrt kanske... Bättre o åka privat upp. Lycka till.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 4, 2006 7:37:51 GMT 1
Jaså nästan anade att du tillhörde sandvikarna ..... Visste ju att HF,Ragulin o brutus plus en till ...... tror det är träläktare i Alvesta. Så lämna sågarna hemma Du glömmer sollet o les paul, en stark skara med mkt hockeykunnande! Vi lämnar inget hemma, alvesta kommer inte bli sig likt när vi har vatt där Visst fan naturligtvis ! Les Paul är ju given. Trodde tidigare Sandvikarna var HF,Les Paul,Ragulin o brutus. Inser nnu att du tillhör skaran. sollet ? Det var en högodssare. Trodde hann var en notorisk bråkstake i BB ... ;D
|
|
|
Post by newman on Oct 4, 2006 12:44:08 GMT 1
Inte i BB regi om jag förstått saken rätt... Har dock pratat med en buss chaffis som kunde tänka sig att kör för ca:700 pix per huvud till Alvesta om man fyller en 52 buss....Lite dyrt kanske... Bättre o åka privat upp. Lycka till. Har inte sagt at det blir av..... men försök du fixa nått istället....hur lätt som helst. eller? ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2006 12:52:08 GMT 1
Det var priset jag sa lycka till åt, det är rena fantasi summan. Har för mig att bussen ner till Lund i kvalet kostade runt. 5500:-
|
|
|
Post by newman on Oct 4, 2006 13:35:55 GMT 1
får ner det till 600 per skalle...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2006 13:40:41 GMT 1
Billigare med taxi.
|
|
|
Post by newman on Oct 4, 2006 21:36:01 GMT 1
Billigare med taxi. Knappast... inte ens svart!
|
|