|
Post by mindriot on Aug 31, 2007 6:55:19 GMT 1
Eller intresseanmälan via www.blackbugs.se. Klicka på buss länken och fyll i formuläret! Platsen är ej 100% föränn via har hört av oss via mail eller telefon. NU INVADERAR VI VÄRNAMO OCH FYLLAR MINST 2 BUSSAR!FORZA KHK
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 31, 2007 12:31:28 GMT 1
Eller intresseanmälan via www.blackbugs.se. Klicka på buss länken och fyll i formuläret! Platsen är ej 100% föränn via har hört av oss via mail eller telefon. NU INVADERAR VI VÄRNAMO OCH FYLLAR MINST 2 BUSSAR!FORZA KHK Hmmm känner på mig att 2 bussar inte kommer räcka! Vi är uppe i 11 personer just nu och det mindre än ett dygn sedan vi startade och ca 2 månader kvar till nedsläpp! INVASION VÄRNAMO ÄR IGÅNG!
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:22:35 GMT 1
Priser som gäller! 200:- För medlemmar i Blackbugs 250:- För övriga! Matchbilljett ingår!
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 4, 2007 20:22:14 GMT 1
Priser som gäller! 200:- För medlemmar i Blackbugs 250:- För övriga! Matchbilljett ingår! Dyrt...
|
|
|
Post by lawless on Sept 4, 2007 20:37:40 GMT 1
Priser som gäller! 200:- För medlemmar i Blackbugs 250:- För övriga! Matchbilljett ingår! Dyrt... Du fan en av dom gnälligaste människorna jag vet!!!!! Vad har du själv gjort för att bussarna ska gå öht??? Vad har du själv gjort för att det ska vara billigare?? Jävla gnäll!!!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 4, 2007 20:42:34 GMT 1
Dyrt... Du fan en av dom gnälligaste människorna jag vet!!!!! Vad har du själv gjort för att bussarna ska gå öht??? Vad har du själv gjort för att det ska vara billigare?? Jävla gnäll!!!! Jag kan inte begripa varför man är gnällig för att man tycker något är dyrt. Det måste väl för tusan sättas i relation till hur mycket pengar man har att röra sig med?
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 4, 2007 20:48:43 GMT 1
Dyrt... Du fan en av dom gnälligaste människorna jag vet!!!!! Vad har du själv gjort för att bussarna ska gå öht??? Vad har du själv gjort för att det ska vara billigare?? Jävla gnäll!!!! Har inte gjort ett jäkla dugg! ;D Anser bara att 250:- är ganska dyrt. Tagga ner lite...Var tydligen väldigt känsligt.
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 4, 2007 21:53:05 GMT 1
Tänkte vara "psitiva Nisse" för ett tag.
Om man är fyra i en bil som vi brukar vara och chauffören åker gratis blir det 35 mil x 10 350 = ca: 120 kr var + 60 kr i entré = 180 kr.
Alltså en förlust på 20-bagare.
På sikt räknar jag med att BB gör en gratis buss eller något annat roligt för överskottet.
KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by mindriot on Sept 4, 2007 22:29:46 GMT 1
Tack Oneandonly.
Och man betalar för underhållningen.
1. Få se khk spela 3x20 minuter.
2. Få träffa massa trevliga människor som gillar KHK precis lika mycket som dom andra på bussen.
3. Seriepremiären
Jag tycker inte 200 kr är så farligt för detta.
Sedan givetvis så planerar vi i Blackbugs något kul för överskottet. Bland annat med förhoppningsvis en gratis buss eller grymt rabbaterad resa till ett ev. kval.
Ju fler som hänger på bussarna desstå mer kan vi redigera priserna.
Nej nog sagt...
NU FYLLER VI ETT PAR BUSSAR OCH INVADERAR VÄRNAMO!!!
Ingen glömmer väl Alvesta? Vad säger man om det man upplevde där... Priceless...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2007 8:35:21 GMT 1
Tänkte vara "psitiva Nisse" för ett tag. Om man är fyra i en bil som vi brukar vara och chauffören åker gratis blir det 35 mil x 10 350 = ca: 120 kr var + 60 kr i entré = 180 kr. Alltså en förlust på 20-bagare. På sikt räknar jag med att BB gör en gratis buss eller något annat roligt för överskottet. KHK mot 1:an ! Vi delar alltid lika...inkl chaufför! Så vi förlorar ännu mer på buss... Att det dessutom är ännu mycket dyrare för icke medlemmar, gör ju att bussalternativet lätt kan strykas..... Det är som kollektivtrafiken....meningslöst när det är billigare att åka två man i bil...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 5, 2007 8:55:35 GMT 1
Tänkte vara "psitiva Nisse" för ett tag. Om man är fyra i en bil som vi brukar vara och chauffören åker gratis blir det 35 mil x 10 350 = ca: 120 kr var + 60 kr i entré = 180 kr. Alltså en förlust på 20-bagare. På sikt räknar jag med att BB gör en gratis buss eller något annat roligt för överskottet. KHK mot 1:an ! Den bilen skulle inte jag våga åka i ..... .... som kostar 10:- milen. Tro det är svårt att köra underv 16-17 kr
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2007 9:08:03 GMT 1
Tänkte vara "psitiva Nisse" för ett tag. Om man är fyra i en bil som vi brukar vara och chauffören åker gratis blir det 35 mil x 10 350 = ca: 120 kr var + 60 kr i entré = 180 kr. Alltså en förlust på 20-bagare. På sikt räknar jag med att BB gör en gratis buss eller något annat roligt för överskottet. KHK mot 1:an ! Den bilen skulle inte jag våga åka i ..... .... som kostar 10:- milen. Tro det är svårt att köra underv 16-17 kr Jösses...nu har varken jag eller mina polare några nya bilar (då vi som kanske framgått tydligt, inte är gjorda av pengar..) En gammal bil har minimal värdeminskning och knappast föremål för milpris på 16-17 kr...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 5, 2007 9:27:59 GMT 1
Den bilen skulle inte jag våga åka i ..... .... som kostar 10:- milen. Tro det är svårt att köra underv 16-17 kr Jösses...nu har varken jag eller mina polare några nya bilar (då vi som kanske framgått tydligt, inte är gjorda av pengar..) En gammal bil har minimal värdeminskning och knappast föremål för milpris på 16-17 kr... en helt ny medlstor bil kostar minst 49:- milen att köra. Men hur kan man bara räkna bensinen ? Antar att däcken slits, övriga delar slits, att bilen är skattad och försäkrad etc etc
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 5, 2007 9:34:15 GMT 1
Jösses...nu har varken jag eller mina polare några nya bilar (då vi som kanske framgått tydligt, inte är gjorda av pengar..) En gammal bil har minimal värdeminskning och knappast föremål för milpris på 16-17 kr... en helt ny medlstor bil kostar minst 49:- milen att köra. Men hur kan man bara räkna bensinen ? Antar att däcken slits, övriga delar slits, att bilen är skattad och försäkrad etc etc Håller med dig hts, bensinen kostar väl 11-12 kronor och därtill slitage. Så en milkostnad på runt 16-18kr blir det oavsett hur gammal bil ni kör! Men det vanliga är väl att betala bensinkostnaden utan att tänka på de andra kostnaderna som uppstår!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 5, 2007 9:35:19 GMT 1
Tänkte vara "psitiva Nisse" för ett tag. Om man är fyra i en bil som vi brukar vara och chauffören åker gratis blir det 35 mil x 10 350 = ca: 120 kr var + 60 kr i entré = 180 kr. Alltså en förlust på 20-bagare. På sikt räknar jag med att BB gör en gratis buss eller något annat roligt för överskottet. KHK mot 1:an ! Vi delar alltid lika...inkl chaufför! Så vi förlorar ännu mer på buss... Att det dessutom är ännu mycket dyrare för icke medlemmar, gör ju att bussalternativet lätt kan strykas..... Det är som kollektivtrafiken....meningslöst när det är billigare att åka två man i bil... Är du inte medlem i BB?
|
|