|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 14, 2007 9:03:21 GMT 1
Vi åkte mycket förr Polle. Det var skit skoj, och jag har åkt ett par vändor med "nya" klacken oxå, helt OK. Sölvesborg borta var väl ingen höjdare men. Tycker det kan vara värt en resa igen. Hmmmm då vet jag vem du är alltså? Tyckte det var riktigt roligt att åka med bussen förr men idag är jag inte riktigt samma kille som för 15 år sen! Nu föredrar jag en lugn hemtjänstfärd till bortamatcherna!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 14, 2007 9:10:25 GMT 1
Kanske läge att ändra rubriken på denna tråd ?
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 14, 2007 14:35:55 GMT 1
Vi åkte mycket förr Polle. Det var skit skoj, och jag har åkt ett par vändor med "nya" klacken oxå, helt OK. Sölvesborg borta var väl ingen höjdare men. Tycker det kan vara värt en resa igen. Hmmmm då vet jag vem du är alltså? Tyckte det var riktigt roligt att åka med bussen förr men idag är jag inte riktigt samma kille som för 15 år sen! Nu föredrar jag en lugn hemtjänstfärd till bortamatcherna! O herre jösses ! Jag som trodde jag var gammal........ ;D KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by mindriot on Oct 20, 2007 11:42:54 GMT 1
Imorgon bär det av. 49st bokade! Jättekul! 1 plats kvar i skrivande stund. Knip den sista nu om det inte redan är för sent!
Bussen utgår från Karlskrona klockan 13:30 enligt följande.
13:30 Stortorget Karlskrona, Utanför Olearys Sportsbar. 13:40 Angöringen Karlskrona
VAR I TID! Bussen avgår 13:30! Vi hämtar endast upp på dessa ställen! Och släpper endast av på samma ställen!
Vi räknar med att vara i Karlskrona igen ca kl 23:00
Ta med medlemskort och gärna jämna pengar.
Lite häften kommer att delas ut med lite information, texter till lite sånger och ramsor. Även finns det en liten tävling i detta häfte. Vi tackar oneandonly för hjälp med detta. Ett fint pris kommer vinnaren att få på hemresan.
Vi kommer även som vanligt att köra vår resultattävling.
Nu tar vi och höjer rösten tills det gör ont och hjälper KHK att ta säsongens första vinst!
FORZA KHK - Nästa säsong spelar vi i ettan!
Lite annat att tänka på... Alkohol förtäring under eget ansvar. Personer under 18 år får inte inta alkoholhaltiga drycker på bussen. Om man grovt missköter sig eller på annat sätt går ifrån Black Bugs filosofi eller ideal så stannar bussen och man släpps av i närmaste samhälle. Detta gäller även på matchen. Om man missköter sig här så åker man inte med hem. Om detta nu skulle inträffa så får man inte pengarna tillbaka. Detta leder även till att man blir portad från resterande bussresor i Black Bugs regi denna säsongen. Busschaufförens ord är lag. Det han säger gäller. Följande förhållningsregler samtycker du med genom att stiga på bussen.
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 22, 2007 5:47:55 GMT 1
Tack till er alla som valde att åka med oss i bussen till Värnamo! Även om resultatet i matchen inte slutade som vi alla ville så var det en trevlig tripp vi gjorde!
|
|