|
Post by HF on Jan 12, 2007 18:43:39 GMT 1
Inget mer sållet då... Inget reagerande mot domaren om han är fullständigt kass Inget reagerande mot motspelare när de spelar fult mot KHKare Mycket positiv klack Klacken kommer ej mer skämma ut KHK med fylla och vandalisering OK, ta på er disneykostymerna och kör igång, Kalle, Musse, Långben och ni övriga....för när KHK´s spelare blir nedslagna på matcherna ska vi bara vara tysta.....Ska det spelas Mora Träsk under spelavbrotten också....? Mycket var väldigt positivt men en del saker bara löjliga.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 12, 2007 18:51:38 GMT 1
Håller med HF, skall (får inte BB medlemmar) klacken inte bua åt motståndarna längre? Inget mera "UT med Packet", inget mera "sollet", inget mera "ni sjunger bara när ni leder" inget mera "en gris en ko en kallinge-bo". Många bra förslag...... men det där med att inte håna motståndarna är ett rent löjeväckande förslag vill jag påstå Ok, om man tar bort könsord och svordomar för sådan vill de flesta ändå inte höra, men att kalcken inte skall få håna motståndarna det köper jag inte.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 12, 2007 19:20:19 GMT 1
Självklart ska man håna motståndarna, det tillhör ju spelet så länge som man håller sig inom vissa gränser!
Ut med packet och sållet är ju de bästa ramsorna! ;D För att inte nämna den absolut bästa, en gris, en ko, en........ ;D
Precis som Järnbyxan skrev ska man självklart få bort könsord och annat skit!
Tycker inte det verkar särskilt genomtänkt.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 12, 2007 19:30:04 GMT 1
Många bra förslag men att publiken inte får håna är nog en omöjlighet! Hur menar ni med detta Pirre? Ska klacken inte få skrika på domaren eller motståndarna, eller menar ni bara det grövsta?
Om klacken inte får göra detta ska då inte spelarna heller få snacka skit med motståndarna de är ju oxå förabilder för ungdomarna? Då kan nog 90% av laget sluta direkt!
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Jan 12, 2007 19:50:15 GMT 1
Jag håller med, dessutom märks det att spelarna blir stärkta när vi hånar motståndarna. Till en viss gräns, så klart. Och så länge spelarna uppskattar det, varför ska vi då sluta...?
Och jag tycker vi borde få bua på domarn när han gör fel... Men att bua när han kommer ut på isen är lågt. Nej, applåder när domarn kommer ut på isen!
|
|
|
Post by Mrfrog on Jan 12, 2007 19:57:21 GMT 1
Jag håller med, dessutom märks det att spelarna blir stärkta när vi hånar motståndarna. Till en viss gräns, så klart. Och så länge spelarna uppskattar det, varför ska vi då sluta...? Och jag tycker vi borde få bua på domarn när han gör fel... Men att bua när han kommer ut på isen är lågt. Nej, applåder när domarn kommer ut på isen! är det fagerström eller kruger kan man ju bua på en gång ;D
|
|
|
Post by malte on Jan 12, 2007 20:04:27 GMT 1
Hm, vilket är värst svordomar eller ordet kallingebo ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 12, 2007 20:36:29 GMT 1
Stor skilnad på att håna och kränka en spelare/domare! Sållet är inte att håna och det vet ni alla! Ge alltid domaren en chans till att bevisa att han kan! Klart att man får reagera på om det händer nåt på isen men som sagt det får väl hända nåt först! Ut med packet är en klassiker och är inte att håna! En ramsa som en gris en ko en .. ja ni vet är i mina ögon förlegad och tycker att vi ska ta fram nåt nytt i stället men kommer inte klaga om den dyker upp på fredag(inte Ola heller ska ni veta)
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 12, 2007 20:38:25 GMT 1
Många bra förslag men att publiken inte får håna är nog en omöjlighet! Hur menar ni med detta Pirre? Ska klacken inte få skrika på domaren eller motståndarna, eller menar ni bara det grövsta? Om klacken inte får göra detta ska då inte spelarna heller få snacka skit med motståndarna de är ju oxå förabilder för ungdomarna? Då kan nog 90% av laget sluta direkt! Visst ett allmänt hån är ok, men dom rena person angrepen behövs inte.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 12, 2007 20:39:10 GMT 1
heheheheh Låter redan bättre.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 12, 2007 20:40:08 GMT 1
Håller med HF, skall (får inte BB medlemmar) klacken inte bua åt motståndarna längre? Inget mera "UT med Packet", inget mera "sollet", inget mera "ni sjunger bara när ni leder" inget mera "en gris en ko en kallinge-bo". Många bra förslag...... men det där med att inte håna motståndarna är ett rent löjeväckande förslag vill jag påstå Ok, om man tar bort könsord och svordomar för sådan vill de flesta ändå inte höra, men att kalcken inte skall få håna motståndarna det köper jag inte. Vi vill inte bli av med klassiker, men att mordhota folk är inte bra för någon
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 12, 2007 21:49:42 GMT 1
Stor skilnad på att håna och kränka en spelare/domare! Sållet är inte att håna och det vet ni alla! Ge alltid domaren en chans till att bevisa att han kan! Klart att man får reagera på om det händer nåt på isen men som sagt det får väl hända nåt först! Ut med packet är en klassiker och är inte att håna! En ramsa som en gris en ko en .. ja ni vet är i mina ögon förlegad och tycker att vi ska ta fram nåt nytt i stället men kommer inte klaga om den dyker upp på fredag(inte Ola heller ska ni veta) Bra att du reder ut vad som gäller, nu verkar det mer acceptabelt! Kan lova att en gris en ko en ..... Kommer att skrikas på fredag, håna med glimten i ögat ! Klassiker!
|
|
|
Post by dragskott on Jan 12, 2007 23:36:32 GMT 1
Det känns som om klacken är på väg upp en division!
|
|
|
Post by dragskott on Jan 13, 2007 8:41:19 GMT 1
Jag tror att det finns en stor möjlighet att skapa intresse för att vara med i klacken om man utnyttjar detta tillfälle som blir i bortamatchen mot KRIF. Det kommer att stå massor med KHK-supportrar som normalt är på sittplats hemma i TAK. Sålla bort det grövsta, använd "enkla" ramsor så folk skriker/sjunger med och sen måste det till en cheerleader som känner av publiken så att välje ramsor så han får folk med sig. Ni i BB har alla möjligheter att göra detta till en folkfest på KHK-läktaren. Med mycket ramsor och TIFO så kommer säkerligen både medlemmarna i BB och klacken på NNO att öka.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jan 13, 2007 21:23:06 GMT 1
Haha , skämta inte ! HATA
|
|