|
Post by Supertramp on Jan 18, 2007 14:16:38 GMT 1
Verkar som se7en är ganska ensam om sina åsikter Vilka åsikter? Att "klacken" (ni är inte på låååånga vägar en klack) ser ut att vara inhyrd av samhall? Nej, sätt dig på sittplats en gång så hör du vad majoriteten säger. Sedan förstår jag inte hur våld kommer in i bilden?
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 18, 2007 14:23:10 GMT 1
Black Bugs viker ner sig. Fy helvete vad patetiska ni är! Ni är ju så dåligt insatta i allt vad SUPPORTERKULTUR heter så det blir bara skrattretande! Vi andra som inte bryr oss om vad etablissemanget tycker, kommer fortsätta håna, hata och häckla allt vi ogillar. Säääär vi. Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man! Nej, det tror jag inte. Kärleken till den förening jag lägger ner min tid på går nog inte beskriva med din respektive. Kärlek föder hat. En enkel ekvation som funnits i bra många tusen år. Då hela supportervärlden tar ut sitt supporterliv i både kärlek och hat, blir det enbart patetiskt när några instängda hockeysupportrar ska se ner på supportrar som använder sig av hat i sitt engagemang. Att ni troligtvis läser Aftonbladet och får er världsbild därigenom gör ju bara det hela ännu roligare.. Då du inte har den blekaste aningen om hur de olika supporterkulturerna ser ut, världen över, så undrar jag VEM AV OSS som missat mycket här i livet?! Tvivlar på att du själv sett El Superclásico på La Bombonera inför 70 000 tokiga Argentinare. Eller varför inte ett HATISKT Rom-derby inför 80 000 galna italienare. Nej, personer som lever sig ut i både kärlek och hat är inte tragiska. Bara med engagerade!
|
|
|
Post by Jason on Jan 18, 2007 15:08:22 GMT 1
Nu börjar du med dina jämnförelser med fotbollen igen!!! Var det inte det du bölade om innan att det inte gick att jämföra??? Du blev tappad som bebis va???
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 18, 2007 17:03:37 GMT 1
Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man! Nej, det tror jag inte. Kärleken till den förening jag lägger ner min tid på går nog inte beskriva med din respektive. Kärlek föder hat. En enkel ekvation som funnits i bra många tusen år. Då hela supportervärlden tar ut sitt supporterliv i både kärlek och hat, blir det enbart patetiskt när några instängda hockeysupportrar ska se ner på supportrar som använder sig av hat i sitt engagemang. Att ni troligtvis läser Aftonbladet och får er världsbild därigenom gör ju bara det hela ännu roligare.. Då du inte har den blekaste aningen om hur de olika supporterkulturerna ser ut, världen över, så undrar jag VEM AV OSS som missat mycket här i livet?! Tvivlar på att du själv sett El Superclásico på La Bombonera inför 70 000 tokiga Argentinare. Eller varför inte ett HATISKT Rom-derby inför 80 000 galna italienare. Nej, personer som lever sig ut i både kärlek och hat är inte tragiska. Bara med engagerade! Har du sett hur supporterkulturen ser ut i de andra div2 lagen? Tycker att du ska jämföra med dessa innan du drar in fotbollsklackar! Blev själv förvånad över att BB och KHK kom fram till vissa punkter som jag inte riktigt håller med om. Men vill BB köra det så är det upp till dem!! Vilka andra klackar i div2 skrattar åt BB?
|
|
|
Post by HF on Jan 18, 2007 17:30:14 GMT 1
Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man! Nej, det tror jag inte. Kärleken till den förening jag lägger ner min tid på går nog inte beskriva med din respektive. Kärlek föder hat. En enkel ekvation som funnits i bra många tusen år. Då hela supportervärlden tar ut sitt supporterliv i både kärlek och hat, blir det enbart patetiskt när några instängda hockeysupportrar ska se ner på supportrar som använder sig av hat i sitt engagemang. Att ni troligtvis läser Aftonbladet och får er världsbild därigenom gör ju bara det hela ännu roligare.. Då du inte har den blekaste aningen om hur de olika supporterkulturerna ser ut, världen över, så undrar jag VEM AV OSS som missat mycket här i livet?! Tvivlar på att du själv sett El Superclásico på La Bombonera inför 70 000 tokiga Argentinare. Eller varför inte ett HATISKT Rom-derby inför 80 000 galna italienare. Nej, personer som lever sig ut i både kärlek och hat är inte tragiska. Bara med engagerade! Ger mig fan på att du inte sett NHL hockey live.... Vad har fotboll med hockey och göra. Tänker bara på Heyselstadium och andra händelser i fotbollsvärlden...
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 18, 2007 22:36:42 GMT 1
Nej, det tror jag inte. Kärleken till den förening jag lägger ner min tid på går nog inte beskriva med din respektive. Kärlek föder hat. En enkel ekvation som funnits i bra många tusen år. Då hela supportervärlden tar ut sitt supporterliv i både kärlek och hat, blir det enbart patetiskt när några instängda hockeysupportrar ska se ner på supportrar som använder sig av hat i sitt engagemang. Att ni troligtvis läser Aftonbladet och får er världsbild därigenom gör ju bara det hela ännu roligare.. Då du inte har den blekaste aningen om hur de olika supporterkulturerna ser ut, världen över, så undrar jag VEM AV OSS som missat mycket här i livet?! Tvivlar på att du själv sett El Superclásico på La Bombonera inför 70 000 tokiga Argentinare. Eller varför inte ett HATISKT Rom-derby inför 80 000 galna italienare. Nej, personer som lever sig ut i både kärlek och hat är inte tragiska. Bara med engagerade! Ger mig fan på att du inte sett NHL hockey live.... Vad har fotboll med hockey och göra. Tänker bara på Heyselstadium och andra händelser i fotbollsvärlden... Nej, men har flertalet kompisar som gjort det. Det jämnför det dock med Cirkus Scott och andra pinsamheter. Annars är det väl mest sorgligt om du nu bara kan se en enskild katastrof, när vi pratar om världens i särklass största sport.....
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 18, 2007 22:40:17 GMT 1
men ge dig .. det är ett Hockey Forum o inte ett jävla fobolls forum .. 2 helt skilda kulturer .. går ej att jämföra .. håll du dig till ditt älskade fotboll o låt oss slippa ditt dravell
|
|
|
Post by lawless on Jan 19, 2007 1:09:26 GMT 1
E det nån som vet vem byfånen e???
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 19, 2007 6:53:01 GMT 1
E det nån som vet vem byfånen e??? NEEE!! Men vill inte heller veta!! När man inte vågar stå för vad han säger utan väljer och gömma sig bakom ett tangentbord och snacka om en massa fotbollsmatcher å ultrassupportrar +massa annan skit så måste man vara en mycket liten människa! Tror förresten att se7en är en förtryckt liten kallingesupporter som drömmer om att komma ut i världen och ser detta forum som en port till himlen!! Fotboll i Argentina och Rom derbyn???VF har detta med hockeyn i karlskrona att göra??? MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Puss på dig din TOMTE!!
|
|
|
Post by lawless on Jan 19, 2007 7:54:12 GMT 1
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 19, 2007 13:13:10 GMT 1
E det nån som vet vem byfånen e??? NEEE!! Men vill inte heller veta!! När man inte vågar stå för vad han säger utan väljer och gömma sig bakom ett tangentbord och snacka om en massa fotbollsmatcher å ultrassupportrar +massa annan skit så måste man vara en mycket liten människa! Tror förresten att se7en är en förtryckt liten kallingesupporter som drömmer om att komma ut i världen och ser detta forum som en port till himlen!! Fotboll i Argentina och Rom derbyn???VF har detta med hockeyn i karlskrona att göra??? MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Puss på dig din TOMTE!! Men prata inte om världen, när du själv aldrig varit utanför Karlskrona. Din fubbick! Vad är det jag ska stå för? Liam " CalvinSmalvin" Bergstrand
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 19, 2007 13:13:46 GMT 1
E det nån som vet vem byfånen e??? Är det någon som vet vem din svensklärare är?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 19, 2007 13:48:29 GMT 1
NEEE!! Men vill inte heller veta!! När man inte vågar stå för vad han säger utan väljer och gömma sig bakom ett tangentbord och snacka om en massa fotbollsmatcher å ultrassupportrar +massa annan skit så måste man vara en mycket liten människa! Tror förresten att se7en är en förtryckt liten kallingesupporter som drömmer om att komma ut i världen och ser detta forum som en port till himlen!! Fotboll i Argentina och Rom derbyn???VF har detta med hockeyn i karlskrona att göra??? MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Puss på dig din TOMTE!! Men prata inte om världen, när du själv aldrig varit utanför Karlskrona. Din fubbick! Vad är det jag ska stå för? Liam " CalvinSmalvin" Bergstrand Tack då Liam! Nu kan du då förklara för mig vart du vill komma med ditt skit??? Ok jodå jag har varit utanför Karlskrona!! JUVE-Roma -88 bla!
|
|
|
Post by lawless on Jan 19, 2007 13:49:32 GMT 1
E det nån som vet vem byfånen e??? Är det någon som vet vem din svensklärare är? Är?? Femton år sen jag hade en sån.. För övrigt borde din ta dig i örat lite oftare... Snorvalp..
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 14:23:18 GMT 1
Ger mig fan på att du inte sett NHL hockey live.... Vad har fotboll med hockey och göra. Tänker bara på Heyselstadium och andra händelser i fotbollsvärlden... Nej, men har flertalet kompisar som gjort det. Det jämnför det dock med Cirkus Scott och andra pinsamheter. Annars är det väl mest sorgligt om du nu bara kan se en enskild katastrof, när vi pratar om världens i särklass största sport..... Det enda som hänt i fotbollen...hahahhahaha det är väl bara att titta på stockholmderbyna....och mupparna i Italíen. För nån vecka sedan möttes HIF och IFK Göteborgs supportrar och slogs lite. Är det normala supportertraditioer enligt dig? Sen allt som hänt i England under årens lopp....Herregud, kom ut från din igloo och se vad som händer i fotbollsvärlden.
|
|