|
Post by Supertramp on Jan 19, 2007 15:21:03 GMT 1
Nej, men har flertalet kompisar som gjort det. Det jämnför det dock med Cirkus Scott och andra pinsamheter. Annars är det väl mest sorgligt om du nu bara kan se en enskild katastrof, när vi pratar om världens i särklass största sport..... Det enda som hänt i fotbollen...hahahhahaha det är väl bara att titta på stockholmderbyna....och mupparna i Italíen. För nån vecka sedan möttes HIF och IFK Göteborgs supportrar och slogs lite. Är det normala supportertraditioer enligt dig? Sen allt som hänt i England under årens lopp....Herregud, kom ut från din igloo och se vad som händer i fotbollsvärlden. Ja, i Sverige har det ju hänt bra mycket mer incidenter inom hockeyn än i fotbollen iår/ifjol. Stör det dig att 100 personer möts upp för att slåss med varandra i Helsingborg en vanlig vardag, där alla är med på noterna? Eller vad vill du ha sagt? Hellre det än att de står och skriker könsord åt småbarn som en del i er sk klack.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 19, 2007 15:33:45 GMT 1
Det stör mig inte att de gör upp utan att några oskyldiga blir inblandade. När FB gjorde en rusning mot familjeläktaren mot GAIS, KGB och FB började slåss inne på Hovet, när Wisemen försökte storma ingången till Gais. Händelser i år där oskyldiga kommit ikläm! Är det ok? Inget jag vill att BB ska hålla på med.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 19, 2007 15:43:53 GMT 1
Det stör mig inte att de gör upp utan att några oskyldiga blir inblandade. När FB gjorde en rusning mot familjeläktaren mot GAIS, KGB och FB började slåss inne på Hovet, när Wisemen försökte storma ingången till Gais. Händelser i år där oskyldiga kommit ikläm! Är det ok? Inget jag vill att BB ska hålla på med. Det är väl ingen som påstår att det är okej eller att BB ska hålla på med det, även om det nu hade sett roligt ut. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 19, 2007 23:47:20 GMT 1
Men prata inte om världen, när du själv aldrig varit utanför Karlskrona. Din fubbick! Vad är det jag ska stå för? Liam " CalvinSmalvin" Bergstrand Tack då Liam! Nu kan du då förklara för mig vart du vill komma med ditt skit??? Ok jodå jag har varit utanför Karlskrona!! JUVE-Roma -88 bla! Du har varit på IKEA i Älmhult också har jag hört ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 22, 2007 23:59:06 GMT 1
Verkar som se7en är ganska ensam om sina åsikter Ja, det är han och Loppan som är i en klass för sig!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 23, 2007 18:49:17 GMT 1
Verkar som se7en är ganska ensam om sina åsikter Ja, det är han och Loppan som är i en klass för sig! Jo, men hon är väldigt trevlig, mjuk och go i verkligheten
|
|
|
Post by Loppan on Jan 23, 2007 22:27:22 GMT 1
Ja, det är han och Loppan som är i en klass för sig! Jo, men hon är väldigt trevlig, mjuk och go i verkligheten Gud va ni är söta här på detta forum........
|
|
|
Post by favvemannen on Jan 23, 2007 22:32:22 GMT 1
Å varför bara hoppa på en? Har ni aldrig tänkt på att man kan känna sig mobbad och kanske gråta en tår? Synnerligen osportsligt... fy på er....
|
|
|
Post by Loppan on Jan 24, 2007 11:58:07 GMT 1
Å varför bara hoppa på en? Har ni aldrig tänkt på att man kan känna sig mobbad och kanske gråta en tår? Synnerligen osportsligt... fy på er.... Hallå där, blanda inte in mig i detta....gråter aldrig för sån här gojja
|
|
|
Post by Loppan on Jan 24, 2007 12:03:51 GMT 1
Verkar som se7en är ganska ensam om sina åsikter Ja, det är han och Loppan som är i en klass för sig! Blanda inte in mig i hans åsikter o tycke..Usch.....
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 24, 2007 12:37:00 GMT 1
Ja, det är han och Loppan som är i en klass för sig! Blanda inte in mig i hans åsikter o tycke..Usch..... Tyst med dig ditt kioskmongo!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 24, 2007 17:54:33 GMT 1
Å varför bara hoppa på en? Har ni aldrig tänkt på att man kan känna sig mobbad och kanske gråta en tår? Synnerligen osportsligt... fy på er.... Bäst du vänjer dig ;D
|
|
|
Post by favvemannen on Jan 24, 2007 19:43:34 GMT 1
Å varför bara hoppa på en? Har ni aldrig tänkt på att man kan känna sig mobbad och kanske gråta en tår? Synnerligen osportsligt... fy på er.... Bäst du vänjer dig ;D Tänker jag göra.. Trodde du att jag skulle gå hem och gråta lite??? Inte det minsta. ;D men loppan kan behöva lite stöd, hon är ju så skör och bräcklig...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 24, 2007 20:48:18 GMT 1
Tänker jag göra.. Trodde du att jag skulle gå hem och gråta lite??? Inte det minsta. ;D men loppan kan behöva lite stöd, hon är ju så skör och bräcklig... Märks inte här iaf
|
|
|
Post by Loppan on Jan 25, 2007 16:30:11 GMT 1
Tänker jag göra.. Trodde du att jag skulle gå hem och gråta lite??? Inte det minsta. ;D men loppan kan behöva lite stöd, hon är ju så skör och bräcklig... Märks inte här iaf Skör o bräcklig...sällan...väntar bara till fredag kväll Man försöker vara trevlig här på detta forum och då får man SKIT för det...ÄR man otrevlig får man SKIT för det..Hur f - n ska ni ha det?
|
|