|
Post by Teddybear on Jan 13, 2007 23:15:31 GMT 1
Stor skilnad på att håna och kränka en spelare/domare! Sållet är inte att håna och det vet ni alla! Ge alltid domaren en chans till att bevisa att han kan! Klart att man får reagera på om det händer nåt på isen men som sagt det får väl hända nåt först! Ut med packet är en klassiker och är inte att håna! En ramsa som en gris en ko en .. ja ni vet är i mina ögon förlegad och tycker att vi ska ta fram nåt nytt i stället men kommer inte klaga om den dyker upp på fredag(inte Ola heller ska ni veta) Låter bra det, då är vi överens!
|
|
|
Post by Jason on Jan 13, 2007 23:48:01 GMT 1
Jag tror att det finns en stor möjlighet att skapa intresse för att vara med i klacken om man utnyttjar detta tillfälle som blir i bortamatchen mot KRIF. Det kommer att stå massor med KHK-supportrar som normalt är på sittplats hemma i TAK. Sålla bort det grövsta, använd "enkla" ramsor så folk skriker/sjunger med och sen måste det till en cheerleader som känner av publiken så att välje ramsor så han får folk med sig. Ni i BB har alla möjligheter att göra detta till en folkfest på KHK-läktaren. Med mycket ramsor och TIFO så kommer säkerligen både medlemmarna i BB och klacken på NNO att öka. Är själv en betongröv som kommer att stå i klacken mot Kallinge... ser verkligen fram emot detta! Återfinns i vanliga fall på sittplats Sektion G långt ner... Eftersom man har svårt för att hålla käft i vanliga fall blir det nog än sämre i Kallinge ...
|
|
|
Post by HF on Jan 14, 2007 8:16:19 GMT 1
Jag tror att det finns en stor möjlighet att skapa intresse för att vara med i klacken om man utnyttjar detta tillfälle som blir i bortamatchen mot KRIF. Det kommer att stå massor med KHK-supportrar som normalt är på sittplats hemma i TAK. Sålla bort det grövsta, använd "enkla" ramsor så folk skriker/sjunger med och sen måste det till en cheerleader som känner av publiken så att välje ramsor så han får folk med sig. Ni i BB har alla möjligheter att göra detta till en folkfest på KHK-läktaren. Med mycket ramsor och TIFO så kommer säkerligen både medlemmarna i BB och klacken på NNO att öka. Är själv en betongröv som kommer att stå i klacken mot Kallinge... ser verkligen fram emot detta! Återfinns i vanliga fall på sittplats Sektion G långt ner... ...i båset....
|
|
|
Post by Jason on Jan 14, 2007 17:21:33 GMT 1
Ja inte långt ifrån...
Sitter på rad 6 (tror jag det är)...
|
|
|
Post by monitor on Jan 14, 2007 20:39:16 GMT 1
Jag håller med, dessutom märks det att spelarna blir stärkta när vi hånar motståndarna. Till en viss gräns, så klart. Och så länge spelarna uppskattar det, varför ska vi då sluta...? Och jag tycker vi borde få bua på domarn när han gör fel... Men att bua när han kommer ut på isen är lågt. Nej, applåder när domarn kommer ut på isen! Jag tycker att publiken i TAK har lyft sig under säsongen. BB lyckas oftare och oftare få fler sektioner med sig och det finns en början på ett samspel med speaker och musik som lovar gott. Så ska det låta! ;D Men jag tror inte riktigt på att spelarna blir stärkta av att vi hånar motstånadre och domare. De vill ha stöd - inte supportrar som beter sig så illa att det är pinsamt. Väck med fylla, könsord och personliga påhopp tycker jag.
|
|
|
Post by dragskott on Jan 14, 2007 20:48:35 GMT 1
Håller med ovanstående. Det syns också att det finns fina intentioner i BB och jag tror att ni kommer att växa om ni lyckas klara av att följa er målsättning. Vilket jag i och för sig tror att ni klarar av.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2007 21:38:42 GMT 1
Håller med ovanstående. Det syns också att det finns fina intentioner i BB och jag tror att ni kommer att växa om ni lyckas klara av att följa er målsättning. Vilket jag i och för sig tror att ni klarar av. instämmer
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 16, 2007 17:25:35 GMT 1
Black Bugs viker ner sig. Fy helvete vad patetiska ni är!
Ni är ju så dåligt insatta i allt vad SUPPORTERKULTUR heter så det blir bara skrattretande!
Vi andra som inte bryr oss om vad etablissemanget tycker, kommer fortsätta håna, hata och häckla allt vi ogillar.
Säääär vi.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 17, 2007 7:19:48 GMT 1
Black Bugs viker ner sig. Fy helvete vad patetiska ni är! Ni är ju så dåligt insatta i allt vad SUPPORTERKULTUR heter så det blir bara skrattretande! Vi andra som inte bryr oss om vad etablissemanget tycker, kommer fortsätta håna, hata och häckla allt vi ogillar. Säääär vi. Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 17, 2007 8:35:50 GMT 1
Black Bugs viker ner sig. Fy helvete vad patetiska ni är! Ni är ju så dåligt insatta i allt vad SUPPORTERKULTUR heter så det blir bara skrattretande! Vi andra som inte bryr oss om vad etablissemanget tycker, kommer fortsätta håna, hata och häckla allt vi ogillar. Säääär vi. Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man! Tycker det är bra att BB går sin egen väg. Varför skulle man slaviskt följa vad andra med sk. supporterkultur håller på med ? Det är bara de inom de grupperingarna som tycker de är "kulturella". Övriga ser dem som något helt annat ..
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 17, 2007 14:34:54 GMT 1
Supporterkultur?? Visst att det är så att jag inte är så insatt i det men vad har det med mitt intresse för att stötta KHK?? Hur vi väljer att stötta KHK är väl upp till oss och är det nu så att DU inte kan stötta ditt lag utan en massa hån,häckel och hat så tycker jag synd om dig! Och kallar du det då kultur så har du missat mycket här i livet min gode man! Tycker det är bra att BB går sin egen väg. Varför skulle man slaviskt följa vad andra med sk. supporterkultur håller på med ? Det är bara de inom de grupperingarna som tycker de är "kulturella". Övriga ser dem som något helt annat .. För att slippa bli utskrattade och locka till sig lite redigt folk?
|
|
|
Post by lawless on Jan 17, 2007 15:03:19 GMT 1
Tycker det är bra att BB går sin egen väg. Varför skulle man slaviskt följa vad andra med sk. supporterkultur håller på med ? Det är bara de inom de grupperingarna som tycker de är "kulturella". Övriga ser dem som något helt annat .. För att slippa bli utskrattade och locka till sig lite redigt folk? Sånna rediga som dig då eller??? Kan inte du, se7en, komma på ett av våra möten o lära oss lite om hur riktig suporterkultur fungerar? Lära oss lite fula ord o hur man gör elaka ansiktsuttryck så att motståndarlaget o dess klack blir riktigt rädda, kissar ner sig o går hem? Du verkar ju ha väldigt stora kunskaper o intresse för ishockey i allmänhet o KHK i synnerhet så det vore ju dumt att inte ta till vara på det. vad det beträffar våld o vapen o sånt är vi helt okunniga så därför ber vi dig nu att :SNÄLLA!! ANSLUT DIG TILL OSS! HJÄLP OSS MED DINA ENORMA ERFARENHETER! VI BEHÖVER VERKLIGEN HA DIG O DINA ÅSIKTER NU!!!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 17, 2007 15:07:03 GMT 1
För att slippa bli utskrattade och locka till sig lite redigt folk? Sånna rediga som dig då eller??? Kan inte du, se7en, komma på ett av våra möten o lära oss lite om hur riktig suporterkultur fungerar? Lära oss lite fula ord o hur man gör elaka ansiktsuttryck så att motståndarlaget o dess klack blir riktigt rädda, kissar ner sig o går hem? Du verkar ju ha väldigt stora kunskaper o intresse för ishockey i allmänhet o KHK i synnerhet så det vore ju dumt att inte ta till vara på det. vad det beträffar våld o vapen o sånt är vi helt okunniga så därför ber vi dig nu att :SNÄLLA!! ANSLUT DIG TILL OSS! HJÄLP OSS MED DINA ENORMA ERFARENHETER! VI BEHÖVER VERKLIGEN HA DIG O DINA ÅSIKTER NU!!! Ja tack snälla se7en kom till oss NU!!
|
|
|
Post by Jason on Jan 17, 2007 15:31:39 GMT 1
För att slippa bli utskrattade och locka till sig lite redigt folk? Du är så patetiskt och omogen så du dumförklarar dig själv mer och mer med varje post du skriver... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 17, 2007 19:55:35 GMT 1
Verkar som se7en är ganska ensam om sina åsikter
|
|