|
Post by Teddybear on Nov 3, 2005 0:35:40 GMT 1
Sitt på vad ni vill i pauserna bara ni står på NORRA i perioderna! Helt rätt! Kom till norra stå! Det ska bli ännu bättre...
|
|
|
Post by Brutus on Nov 3, 2005 1:18:06 GMT 1
Vi kommer om det blir kval fördå åker vi land & rike runt till alla matcher ändå.. ;D Då ska ni få se & höra vad legenderna ifrån apberget menar med tryck.. ( Kanske inte ska lova för mkt då det var 15-20 årsedan, viljan finns där & rösten är nog kvar men om orken finns kvar vet jag inte..)
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 3, 2005 12:06:33 GMT 1
Ståplatsen-sektion där klacken står är ju ändå i riktning öster och inte norr. Har hallens vakmästare skrivit fel på arena-kartan eller har ni bara AIK-komplex?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 3, 2005 12:18:00 GMT 1
Ståplatsen-sektion där klacken står är ju ändå i riktning öster och inte norr. Har hallens vakmästare skrivit fel på arena-kartan eller har ni bara AIK-komplex? Den fina skissen över vodafone arena rosenholmsområdet som brukar florera här och var på internet är vriden lite snyggt, förmodligen för att det ska se bra ut.Där ser det ut som om norra stå ligger i öster. Men om tittar på en riktig karta så ser man att norra stå faktiskt ligger åt norr, eller rättare sagt åt nordnordöst...
|
|
|
Post by youngblood on Nov 3, 2005 20:35:31 GMT 1
Ståplatsen-sektion där klacken står är ju ändå i riktning öster och inte norr. Har hallens vakmästare skrivit fel på arena-kartan eller har ni bara AIK-komplex? Kom och stå på nordnordöstra då om du nu ska va så jävla gnälig men för resten sitt kvar där du sitter så slipper vi dig iallafall under matcherna för maken till gnällig person får man ta och leta efter
|
|
|
Post by HF on Nov 3, 2005 20:44:37 GMT 1
Hade förväntat mig mer av spelarentrén, måste väl gå att göra mer än lite rök. Finns ju många lysen att använda i hallen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 3, 2005 20:57:15 GMT 1
Ståplatsen-sektion där klacken står är ju ändå i riktning öster och inte norr. Har hallens vakmästare skrivit fel på arena-kartan eller har ni bara AIK-komplex? Kom och stå på nordnordöstra då om du nu ska va så jävla gnälig men för resten sitt kvar där du sitter så slipper vi dig iallafall under matcherna för maken till gnällig person får man ta och leta efter "nordnordöstra" låter coolare än Norra ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 3, 2005 21:20:37 GMT 1
Hade förväntat mig mer av spelarentrén, måste väl gå att göra mer än lite rök. Finns ju många lysen att använda i hallen. Håller med! Har för mig att det finns en fyrvekeriimportör här i staun kan man inte anlita dem?
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 3, 2005 21:26:17 GMT 1
Hade förväntat mig mer av spelarentrén, måste väl gå att göra mer än lite rök. Finns ju många lysen att använda i hallen. Håller med! Har för mig att det finns en fyrvekeriimportör här i staun kan man inte anlita dem? Det har man gjort men jag vet inte vad det blev av det. Skulle ju skjutas linraketer och dylikt.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 3, 2005 21:39:41 GMT 1
Hade förväntat mig mer av spelarentrén, måste väl gå att göra mer än lite rök. Finns ju många lysen att använda i hallen. I Karlskrona Hockeyklubbs vision & mission står det bl.a.: - Vi ska erbjuda förstklassiga hockeyarrangemang med spännande kringaktiviteter. Arenagruppens uppgift är just att skapa trivsel i arenan och bjuda vår publik på lite extra show runt matcherna. Gruppens arbetsuppgifter är bl.a. kiosker, musik, ljud & ljus, spelarintro, publikvärdar, försäljning lotter och souvenirer … Vill Du hjälpa till i arenagruppen kontakta då Patrik Olausson på telefon 0708-802 901.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 3, 2005 23:18:22 GMT 1
Hade förväntat mig mer av spelarentrén, måste väl gå att göra mer än lite rök. Finns ju många lysen att använda i hallen. Håller med! Satt och väntade på något mäktigt intro men det kanske kommer längre fram...
|
|
|
Post by Iceman on Nov 3, 2005 23:59:16 GMT 1
Skulle vara häftigt att ha som när Frölunda gör mål. dom skickar upp en raket !! Fast det kanske hade blivit för dyrt när KHK spelar, många mål blir det....
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 4, 2005 0:03:22 GMT 1
Skulle vara häftigt att ha som när Frölunda gör mål. dom skickar upp en raket !! Fast det kanske hade blivit för dyrt när KHK spelar, många mål blir det.... Vilket sammanträffande Satt och funderade på det också efter att ha sett det på TV. Dock så kanske det skulle kännas bättre och komma på något eget och inte härma andra.
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 4, 2005 7:58:02 GMT 1
Skulle vara häftigt att ha som när Frölunda gör mål. dom skickar upp en raket !! Fast det kanske hade blivit för dyrt när KHK spelar, många mål blir det.... Vilket sammanträffande Satt och funderade på det också efter att ha sett det på TV. Dock så kanske det skulle kännas bättre och komma på något eget och inte härma andra. Jag vet vi skjuter upp två stycken istället. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 4, 2005 8:21:19 GMT 1
Vilket sammanträffande Satt och funderade på det också efter att ha sett det på TV. Dock så kanske det skulle kännas bättre och komma på något eget och inte härma andra. Jag vet vi skjuter upp två stycken istället. ;D Dubbelt så dyrt
|
|