|
Post by Sudden on Nov 6, 2005 0:50:59 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också Ingen gör något utom HTS.. Vad Har du för uppgift...? Jag har varit ganska passiv här men Holdingthestick verkar väldigt engagerad.. Vad gör du egentligen?
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 6, 2005 9:16:35 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också Ingen gör något utom HTS.. Vad Har du för uppgift...? Jag har varit ganska passiv här men Holdingthestick verkar väldigt engagerad.. Vad gör du egentligen? Joda det ärmånga som jobbar i KHK (även om det skulle behövas många fler) Din fråga är redan besvarad i en anna tråd. Jobbar under matcherna
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 6, 2005 9:19:11 GMT 1
Finns säkert nån i arenagruppen som läser här som kan ta tillvara på idéerna, men jag förstår din mening. Men det kan vara svårt att ha en arenagrupp på 100 pers Då jag har en jobbakompis som hjälper till i klubben bollar jag vidare mina idéer till han. Samtidigt är det underhållning och något vi betalar för att se. Då kan man väl få ha en åsikt utan att ordna det själv Om man går på bio och tycker filmen är dålig, inte redigerar du om den för det. Där har du en poäng. Men jag hoppas vi är ense om att det är viktigt att goda ideer framförs till klubben ?
|
|
|
Post by HF on Nov 6, 2005 14:13:00 GMT 1
Finns säkert nån i arenagruppen som läser här som kan ta tillvara på idéerna, men jag förstår din mening. Men det kan vara svårt att ha en arenagrupp på 100 pers Då jag har en jobbakompis som hjälper till i klubben bollar jag vidare mina idéer till han. Samtidigt är det underhållning och något vi betalar för att se. Då kan man väl få ha en åsikt utan att ordna det själv Om man går på bio och tycker filmen är dålig, inte redigerar du om den för det. Där har du en poäng. Men jag hoppas vi är ense om att det är viktigt att goda ideer framförs till klubben ? självklart
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 20, 2005 9:22:23 GMT 1
Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? Karlskrona bor med udantag för ett fåtal (de flesta träffade under hockey matcher) är nog de mest instängda, passiva och bakåtsträvande människor jag träffat. Kan dock säga till deras försvar att av de 9 år jag har huserat i staun började folket bättra sig de sista två åren, bara hoppas de fortsätter så för Karlskrona är en bra stad. Tänk om JAG skrivit detta ..... Sågning av ett hel folkgrupp. Men det är klart det beror ju på VEM som skriver
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 8, 2005 9:03:16 GMT 1
Finns säkert nån i arenagruppen som läser här som kan ta tillvara på idéerna, men jag förstår din mening. Men det kan vara svårt att ha en arenagrupp på 100 pers Då jag har en jobbakompis som hjälper till i klubben bollar jag vidare mina idéer till han. Nu verkar inte problemet vara att man blivit för många i arenagruppen. Tvärtom. Patrik vädjade ju om hjälp i den senaste hemmamatchens programblad.
|
|
|
Post by HF on Dec 8, 2005 12:28:51 GMT 1
ibland får du fundera väldigt mycket och länge eller?
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 8, 2005 12:54:19 GMT 1
ibland får du fundera väldigt mycket och länge eller? Inte alls. Blev bara atuelt i och med senaste programbladet där din rädsla för trängsel bland 100 pers i Arenagruppen undanröjdes
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 9, 2006 8:45:01 GMT 1
Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? säkert inte. Där har ni kärnpunkten varför möjligheterna att skapa tex ett bra hockeylag är mindre i Karlskrona än på många andra ställen. I Karlskrona är det "någon annan" som ska göra det.
|
|
|
Post by fun on Aug 16, 2006 7:37:30 GMT 1
Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? Karlskrona bor med udantag för ett fåtal (de flesta träffade under hockey matcher) är nog de mest instängda, passiva och bakåtsträvande människor jag träffat. Kan dock säga till deras försvar att av de 9 år jag har huserat i staun började folket bättra sig de sista två åren, bara hoppas de fortsätter så för Karlskrona är en bra stad. appropå det jag skrev i ämnet att vara EMOT
|
|