|
Post by golvmoppen on Nov 2, 2005 10:33:38 GMT 1
Tack BlackBugs. Tack för den fina inramningen/stäminingen på ståplats. Ni gjorde ett oehört jobb.
Hoppas ni fortsätter på detta viset.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 2, 2005 10:51:19 GMT 1
Jag kan inte annat än instämma. Ni håller hög klass
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 2, 2005 10:57:57 GMT 1
Håller med, kanon! Som jag sa i annan tråd, kanonjobb på trumman i tredje.
|
|
|
Post by newman on Nov 2, 2005 11:01:39 GMT 1
Exakt. kanske läge att byta upp till en 6,5 tums virvelkagge! bra drag på wiberg i tredje
|
|
|
Post by HF on Nov 2, 2005 12:26:50 GMT 1
Tack BlackBugs. Tack för den fina inramningen/stäminingen på ståplats. Ni gjorde ett oehört jobb. Hoppas ni fortsätter på detta viset. DITO
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 2, 2005 12:35:13 GMT 1
Tack BlackBugs. Tack för den fina inramningen/stäminingen på ståplats. Ni gjorde ett oehört jobb. Hoppas ni fortsätter på detta viset. Tackar...men man är ju alltid lite självkritisk. Det kan bli mycket bättre ;D (läs fler personer ) NI kan göra BB ännu bättre
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 2, 2005 14:01:01 GMT 1
Tack BlackBugs. Tack för den fina inramningen/stäminingen på ståplats. Ni gjorde ett oehört jobb. Hoppas ni fortsätter på detta viset. DITO DITO
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 2, 2005 17:03:14 GMT 1
Ni alla som satt på sittplats hoppas ni kommer ner till oss på Norra ståplats och håller låda när det spelas i ladan ;D Skulle bli ännu mera drag med lite mera folk.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 2, 2005 17:44:02 GMT 1
Ni alla som satt på sittplats hoppas ni kommer ner till oss på Norra ståplats och håller låda när det spelas i ladan ;D Skulle bli ännu mera drag med lite mera folk. Ni alla? Hur skulle det se ut? Över 2000 personer på norra stå? Förmodligen hade "ladan" stegrat sig och som en mototbåt susat ut i danemarksfjärden... ;D
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 2, 2005 18:07:23 GMT 1
Ni alla som satt på sittplats hoppas ni kommer ner till oss på Norra ståplats och håller låda när det spelas i ladan ;D Skulle bli ännu mera drag med lite mera folk. Ni alla? Hur skulle det se ut? Över 2000 personer på norra stå? Förmodligen hade "ladan" stegrat sig och som en mototbåt susat ut i danemarksfjärden... ;D Okej det var kanske att ta i, men ett par hundra till hade inte skadat ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 2, 2005 18:29:43 GMT 1
Jag kan inte förstå att det ska vara så svårt för vissa att ställa sig på ståplats. Visst att man ser bättre på sittplats men jag menar att den känslan som byggs upp inom mig under en match vet jag att den kan man enbart få genom att va i klacken. Jag med min bror har platser att sitta på men där kan jag va i pauserna och vila både ben o hals så ni alla som har varit med tidigare i klacken i WH och stod på apberget kom igen nu och visa alla andra som inte har varit med förut att det är härligt att vråla ut sin glädje eller förtvivlan tillsammans med de andra i klacken. HEJ Å HÅ KHK!! BB kommer att regera!! Och du calvin hjälp till istället för att enbart gnälla!!
|
|
|
Post by malte on Nov 2, 2005 18:32:13 GMT 1
Jag orkar inte stå så länge.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 2, 2005 18:33:54 GMT 1
Jag orkar inte stå så länge. Jag har en plats till dig me
|
|
|
Post by HF on Nov 2, 2005 21:26:00 GMT 1
Jag orkar inte stå så länge. campingstol
|
|
|
Post by youngblood on Nov 2, 2005 22:00:18 GMT 1
Sitt på vad ni vill i pauserna bara ni står på NORRA i perioderna!
|
|