|
Post by newman on Nov 4, 2005 18:37:02 GMT 1
Skulle vara häftigt att ha som när Frölunda gör mål. dom skickar upp en raket !! Fast det kanske hade blivit för dyrt när KHK spelar, många mål blir det.... Den ideen var inte dum!! gott tänk iceman
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 4, 2005 23:29:55 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 4, 2005 23:44:07 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte kommunalanställda eller handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också !!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 5, 2005 3:51:01 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte kommunalanställda eller handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också Där fick vi!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 10:02:16 GMT 1
Förstår inte alla som går in här och surrar om vad som borde göras och inte göras + Gå med i Arenagrupp och GÖR nåt istället för att sitta o gagga ! ALLA iforumet är väl inte kommunalanställda eller handlingsförlamade ordbajsare eller ? Går ni in i nåt forum o säger att det är dags och tvätta bilen också Där fick vi! Absolut. Ville bara väcka er lite. Det går att prata och prata. men iband måste man göra saker också. Det är många här som har goda ideer. Vore det inte kul att försöka få dem förverkligade ?
|
|
|
Post by youngblood on Nov 5, 2005 10:07:37 GMT 1
Det är ju så att man har inte riktigt den tid som krävs till dettta. Men visst borde vi gå ihop och presentera våra ider till klubben. Detta är väl och en sak för ledningen i BB att ta tag i?
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 10:30:23 GMT 1
Det är ju så att man har inte riktigt den tid som krävs till dettta. Men visst borde vi gå ihop och presentera våra ider till klubben. Detta är väl och en sak för ledningen i BB att ta tag i? Vet att du presonligen och många andra i BB läger mycket tid (se nyöppnad tråd). Min "pekpinne" var i all välmening och inte riktad mot BB utan till ALLA som framför ideer i detta forum
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 13:07:02 GMT 1
Finns säkert nån i arenagruppen som läser här som kan ta tillvara på idéerna, men jag förstår din mening. Men det kan vara svårt att ha en arenagrupp på 100 pers Då jag har en jobbakompis som hjälper till i klubben bollar jag vidare mina idéer till han. Samtidigt är det underhållning och något vi betalar för att se. Då kan man väl få ha en åsikt utan att ordna det själv Om man går på bio och tycker filmen är dålig, inte redigerar du om den för det.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 13:12:11 GMT 1
Det är ju så att man har inte riktigt den tid som krävs till dettta. Men visst borde vi gå ihop och presentera våra ider till klubben. Detta är väl och en sak för ledningen i BB att ta tag i? Vet att du presonligen och många andra i BB läger mycket tid (se nyöppnad tråd). Min "pekpinne" var i all välmening och inte riktad mot BB utan till ALLA som framför ideer i detta forum pekpinne.....du har väl aldrig pekat pinne det gör ju bara jag säger du, eller kastar du sten i glashus..
|
|
|
Post by jackal on Nov 5, 2005 13:13:45 GMT 1
Där fick vi! Absolut. Ville bara väcka er lite. Det går att prata och prata. men iband måste man göra saker också. Det är många här som har goda ideer. Vore det inte kul att försöka få dem förverkligade ? Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr?
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 13:49:24 GMT 1
Absolut. Ville bara väcka er lite. Det går att prata och prata. men iband måste man göra saker också. Det är många här som har goda ideer. Vore det inte kul att försöka få dem förverkligade ? Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? säkert inte.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 5, 2005 14:04:17 GMT 1
Samtidigt är det underhållning och något vi betalar för att se. Då kan man väl få ha en åsikt utan att ordna det själv Om man går på bio och tycker filmen är dålig, inte redigerar du om den för det. WÖRD! Att gnälla lite är en demokratisk rättighet!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 14:11:59 GMT 1
Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? säkert inte. Vilket tur att man importerat ordf
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 5, 2005 21:36:40 GMT 1
Absolut. Ville bara väcka er lite. Det går att prata och prata. men iband måste man göra saker också. Det är många här som har goda ideer. Vore det inte kul att försöka få dem förverkligade ? Karlskroniter älskar att gnälla, men när det kommer till kritan så backar vi och vill inte ha nått med det att göra. E jag helt ute och cyklar lr? Karlskrona bor med udantag för ett fåtal (de flesta träffade under hockey matcher) är nog de mest instängda, passiva och bakåtsträvande människor jag träffat. Kan dock säga till deras försvar att av de 9 år jag har huserat i staun började folket bättra sig de sista två åren, bara hoppas de fortsätter så för Karlskrona är en bra stad.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 6, 2005 0:48:14 GMT 1
Jag vet vi skjuter upp två stycken istället. ;D Dif skjöt iallafall tidigare två linraketer ner bakom motståndarkassen när det blev mål
|
|