joker
Björnligan
Blackbugs
|
Post by joker on Nov 24, 2005 22:28:33 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 22:31:45 GMT 1
Jag tycker inte det är något fel, men som framgått i andra trådar så är det tydligen folk som inte gillar att följa "order".
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 25, 2005 10:23:31 GMT 1
Med facit i hand kanske det inte var så bra att försöka styra klacken till att inte skrika köns ord och andra mindre lämpade ord. Vi ska kanske gå tillbaka till det lite mera oorganiserade och släppa lite på det där. Så att det är flera som vill stå hos oss i klacken. För igår var det rena rama dagiset, och då är det bättre att det skriks otidligheter än att det blir en dagisklack.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 25, 2005 11:13:36 GMT 1
Det måste väl vara bättre med kvalitet än kvantitet även i en hejaklack?
Jag hoppas att du skojade, annars skrev du nog under BB's dödsdom, tyvärr. Visst det kommer nog att stå massa folk och skriva på stå plats men inte i den föreningen med varandra som kännetecknar en härlig hejaklack.
Keep Up the Good Work, istället så kommer nog folk vad det lider. Rom byggdes som bekant inte på en dag.
|
|
|
Post by Latex on Nov 25, 2005 13:12:47 GMT 1
Nån som har funderat på om det kanske inte skulle vara bättre å ställa klacken nånstans på långsidan ? Tror att fler folk skulle ställa sig där då eftersom man ser matchen betydligt bättre då !
Bara en tanke som slog mig !
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 25, 2005 13:19:04 GMT 1
Det måste väl vara bättre med kvalitet än kvantitet även i en hejaklack? Jag hoppas att du skojade, annars skrev du nog under BB's dödsdom, tyvärr. Visst det kommer nog att stå massa folk och skriva på stå plats men inte i den föreningen med varandra som kännetecknar en härlig hejaklack. Keep Up the Good Work, istället så kommer nog folk vad det lider. Rom byggdes som bekant inte på en dag. Nja inte helt och hållet, men det gnälls ju en hel del om allt och alla och av ALLA. Så jag börjar förstå varför Robban tröttnade. Det är bara en JÄVLA massa gnäll mest hela tiden. För min del tycker jag att det var jävligt bra tryck i 3:e. ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 13:25:33 GMT 1
Förstår inte varför man inte vill stå i klacken?? Vill gärna tillbaka till den tiden då apberget regerade
|
|
|
Post by Brutus on Nov 25, 2005 14:14:00 GMT 1
Förstår inte varför man inte vill stå i klacken?? Vill gärna tillbaka till den tiden då apberget regerade Den gamla goda tiden? Var det då alla som hade följt KIK sedan barnsben stod där menar du? Tiden då folk ifrån ålder 5-55 som hade ett intresse för hockey belamrade kortsidan för att dom älskade hockey & de hade kunskap om detta ämne? Menar du tiden då samåkning till bortamatcher inte inkl förfest & sprit på bussen? Du menar tiden då felaktiga domslut & fult spel kvävdes av ett gemensamt BRÖÖÖÖÖL & intensiva bankanden ifrån väggar & golv? Menar du tiden då adrenalin var enda påverkan för att hjälpa & stötta KIK.... Då var det hockey & snabba pass du såg på isen. Bra domare & linjemän utan respekt. En publik som även om de satt bekvämt vågade skrika & klappa händer.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 25, 2005 15:17:42 GMT 1
Förstår inte varför man inte vill stå i klacken?? Vill gärna tillbaka till den tiden då apberget regerade Den gamla goda tiden? Var det då alla som hade följt KIK sedan barnsben stod där menar du? Tiden då folk ifrån ålder 5-55 som hade ett intresse för hockey belamrade kortsidan för att dom älskade hockey & de hade kunskap om detta ämne? Menar du tiden då samåkning till bortamatcher inte inkl förfest & sprit på bussen? Du menar tiden då felaktiga domslut & fult spel kvävdes av ett gemensamt BRÖÖÖÖÖL & intensiva bankanden ifrån väggar & golv? Menar du tiden då adrenalin var enda påverkan för att hjälpa & stötta KIK.... Då var det hockey & snabba pass du såg på isen. Bra domare & linjemän utan respekt. En publik som även om de satt bekvämt vågade skrika & klappa händer. Satt bekvämt ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 25, 2005 15:21:49 GMT 1
Nån som har funderat på om det kanske inte skulle vara bättre å ställa klacken nånstans på långsidan ? Tror att fler folk skulle ställa sig där då eftersom man ser matchen betydligt bättre då ! Bara en tanke som slog mig ! Det har tagits upp innan, men jag vidhåller fortfarande att en klack ska vara på ståplats. Det är lättare att organisera det då. På sittplats är det risk att klackmedlemmar och övriga blandas ihop.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 25, 2005 15:24:19 GMT 1
Nån som har funderat på om det kanske inte skulle vara bättre å ställa klacken nånstans på långsidan ? Tror att fler folk skulle ställa sig där då eftersom man ser matchen betydligt bättre då ! Bara en tanke som slog mig ! Bra ide ! Men i så fall i strumplästen
|
|
|
Post by Latex on Nov 25, 2005 15:42:58 GMT 1
Eftersom det e "vikstolar" så står man ju iallafall på betongen ! Så inget blir ju förstört !
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 17:05:26 GMT 1
Förstår inte varför man inte vill stå i klacken?? Vill gärna tillbaka till den tiden då apberget regerade Den gamla goda tiden? Var det då alla som hade följt KIK sedan barnsben stod där menar du? Tiden då folk ifrån ålder 5-55 som hade ett intresse för hockey belamrade kortsidan för att dom älskade hockey & de hade kunskap om detta ämne? Menar du tiden då samåkning till bortamatcher inte inkl förfest & sprit på bussen? Du menar tiden då felaktiga domslut & fult spel kvävdes av ett gemensamt BRÖÖÖÖÖL & intensiva bankanden ifrån väggar & golv? Menar du tiden då adrenalin var enda påverkan för att hjälpa & stötta KIK.... Då var det hockey & snabba pass du såg på isen. Bra domare & linjemän utan respekt. En publik som även om de satt bekvämt vågade skrika & klappa händer. Exakt! Kom tillbaka med er för att KHK ska få en "NY" klack(BB) så krävs det att många av de gamla rävarna hjälper till! Som jag sagt tidigare:BB kommer att regera!! (men det behövs hjälp från er andra)
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 17:07:12 GMT 1
Eftersom det e "vikstolar" så står man ju iallafall på betongen ! Så inget blir ju förstört ! Problemmet blir ju med de som har säsongskort som sitter lite överallt i hallen som vill sitta ner de kommer ju att försvinna i en "klack".
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 17:44:00 GMT 1
Det måste väl vara bättre med kvalitet än kvantitet även i en hejaklack? Jag hoppas att du skojade, annars skrev du nog under BB's dödsdom, tyvärr. Visst det kommer nog att stå massa folk och skriva på stå plats men inte i den föreningen med varandra som kännetecknar en härlig hejaklack. Keep Up the Good Work, istället så kommer nog folk vad det lider. Rom byggdes som bekant inte på en dag. Du kanske kunde med hjälp av dina kollegor på läktaren komma ner och hjälpa till att bygga upp "ROM" och sedan när det är färdigt ta ett steg tillbaka för beskåda och att lämna över till de som vill stå kvar och förvalt det som vi alla hjälpt till att bygga upp.
|
|