|
Post by Sardaukar on Dec 14, 2005 12:29:48 GMT 1
Eftersom folk uppenbarligen inte vill vara på stå så kör jag igång en röstning om vilken sektion ni önskar vara på. Blir mer överskådligt så här. Info om sektionerna här: www.karlskrona.se/templates/Page____30519.aspxFortsätt gärna diskussionen här också
|
|
|
Post by youngblood on Dec 14, 2005 12:36:26 GMT 1
Man får väl ge sig för övermakten Men fan ta er om det inte blir bättre uppslutning!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 14, 2005 12:39:24 GMT 1
Man får väl ge sig för övermakten Men fan ta er om det inte blir bättre uppslutning!!!!! Wörd!
|
|
|
Post by schizo on Dec 14, 2005 13:06:49 GMT 1
Man får väl ge sig för övermakten Men fan ta er om det inte blir bättre uppslutning!!!!! Wörd! HELL WÖRD
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 14, 2005 16:45:30 GMT 1
Om vi skall få med hela hallen är det bäst att sitta mitt i Arenan.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 14, 2005 21:11:18 GMT 1
Om vi skall få med hela hallen är det bäst att sitta mitt i Arenan. Just det, i mittcirkeln
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 15, 2005 19:53:32 GMT 1
Om vi skall få med hela hallen är det bäst att sitta mitt i Arenan. Röstar på B men E är inte heller något dåligt val (helt klart mitt andra val)
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Dec 17, 2005 22:26:00 GMT 1
Satt på C förra matchen efter ha övergett stå Det vad bra drag där vill jag lova..... C-sektionen rockar!
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 1:29:13 GMT 1
Nu måste klacken flytta på sig, vem vill stå med en massa ungar? Klacken på sittplats!!!
|
|
|
Post by schizo on Dec 19, 2005 3:23:34 GMT 1
håller med, måste flytta på oss.... men det enklaste blir ju om trumman ställs ut (vart det nu blir) så får man helt enkelt leta efter den å sen sätta sig där..... spelar ju liksom egentligen ingen roll var vi sitter (vi äger ändå),,,,,eller?
|
|
|
Post by Brutus on Dec 19, 2005 3:44:48 GMT 1
Varför diskutera detta då 5-10 personer med en trumma knappast utgör en klack?? Varför kan ni inte bara stå där ni står & stått sedan premiärmatchen hemma? Varför flytta då denna plats är given åt medlemar i klacken? Se i stället till att höja stämningen & antalet personer i klacken. Ner & banka i plexit efter varje KHK mål & få dit målskytten. Skrik ut hur dåliga domslut som görs på isen. Båt tutor (mistlur) finns hos Classe i sjön för 79 kr.. Trumma & flaggor har ni så sätt fart ni om ni ska öva på att höras med gott rykte inför ett ev kval..
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 19, 2005 5:12:04 GMT 1
Varför diskutera detta då 5-10 personer med en trumma knappast utgör en klack?? Varför kan ni inte bara stå där ni står & stått sedan premiärmatchen hemma? Varför flytta då denna plats är given åt medlemar i klacken? Se i stället till att höja stämningen & antalet personer i klacken. Ner & banka i plexit efter varje KHK mål & få dit målskytten. Skrik ut hur dåliga domslut som görs på isen. Båt tutor (mistlur) finns hos Classe i sjön för 79 kr.. Trumma & flaggor har ni så sätt fart ni om ni ska öva på att höras med gott rykte inför ett ev kval.. Du har nog inte förstått riktigt varför man vill flytta.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 19, 2005 6:51:54 GMT 1
Varför diskutera detta då 5-10 personer med en trumma knappast utgör en klack?? Varför kan ni inte bara stå där ni står & stått sedan premiärmatchen hemma? Varför flytta då denna plats är given åt medlemar i klacken? Se i stället till att höja stämningen & antalet personer i klacken. Ner & banka i plexit efter varje KHK mål & få dit målskytten. Skrik ut hur dåliga domslut som görs på isen. Båt tutor (mistlur) finns hos Classe i sjön för 79 kr.. Trumma & flaggor har ni så sätt fart ni om ni ska öva på att höras med gott rykte inför ett ev kval.. Kom ner själv och hjälp till
|
|
|
Post by schizo on Dec 20, 2005 12:36:05 GMT 1
någon som vet vilken sektion(lr hur det funkar) som e uppbokad för folk med säsongskort...
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 12:39:59 GMT 1
någon som vet vilken sektion(lr hur det funkar) som e uppbokad för folk med säsongskort... Det är B och G-sek
|
|