|
Post by HF on Dec 22, 2005 22:06:29 GMT 1
det är väl därifrån du hört det...
|
|
|
Post by HF on Dec 22, 2005 22:07:22 GMT 1
Spola ner Black Bugs i toaletten där det hör hemma och kom och rocka på C-Sektionen istället. tänk att nån äntligen har förstått sandvikarnas storhet...
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 22, 2005 22:37:27 GMT 1
det är väl därifrån du hört det... Inte hört det m.a.o.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Dec 22, 2005 23:32:10 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån. Ni i BB är ju tysta i 58 minuter av matchen, så det skiljer inte så mycket Junior.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 22, 2005 23:47:56 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån. Ni i BB är ju tysta i 58 minuter av matchen, så det skiljer inte så mycket Junior. Stämmer, alltså är ni lika tysta. Så kom inte och säg att ni rockar.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 23, 2005 7:04:04 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån. Ni i BB är ju tysta i 58 minuter av matchen, så det skiljer inte så mycket Junior. Hänger inte riktigt med?? Varför ska man kritisera varandra om vem som "rockar" mest eller vem som håller mest liv? I mitt tycke så är det inte specielt mycke liv någonstans i arenan! Det är väl därför vi har röstat om var vi vill ha klacken eller? Men är det nu så att C-sek rockar mest så kommer det förhoppningsvis bli bra drag nästa match då vi andra samlas på E-sek. Och du Wilhelm no:3 tycker att det är lite låg nivå på vad man kallar varandra i sina inlägg
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 23, 2005 9:45:05 GMT 1
Ja visst är det tråkigt att ni inte ska kunna hålla till där en klack ska vara.. Tyckte ni gjorde ett bra arbete stundtals på den platsen.. Men men.. Kanske man kan få träffa Brutus den store på E-SEK? Du hittar honom där arenagruppen får lägga halva tiden på att städa
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 23, 2005 9:59:25 GMT 1
Ni i BB är ju tysta i 58 minuter av matchen, så det skiljer inte så mycket Junior. Hänger inte riktigt med?? Varför ska man kritisera varandra om vem som "rockar" mest eller vem som håller mest liv? I mitt tycke så är det inte specielt mycke liv någonstans i arenan! Det är väl därför vi har röstat om var vi vill ha klacken eller? Men är det nu så att C-sek rockar mest så kommer det förhoppningsvis bli bra drag nästa match då vi andra samlas på E-sek. Och du Wilhelm no:3 tycker att det är lite låg nivå på vad man kallar varandra i sina inlägg Amen på den!
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 23, 2005 10:06:43 GMT 1
klippt fr Wildcats
"Om vi nu skall vara realistiska, du vet hur många vi är i klacken sammtidigt så vet du hur mångar som mimar i klacken oxå, då tror jag det är en omöjlighet för oss o stå på en kortsida. Enda anledningen till att spelarna hör oss idag är ju p.g.a att vi står bakom deras bås. har jag rätt eller har jag rätt?? "
|
|
|
Post by Prästen on Dec 23, 2005 11:02:36 GMT 1
minar....lili och sussi
|
|
|
Post by Brutus on Dec 24, 2005 10:51:44 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån. Det är väl som vi sagt då! Vi har inte hört klacken heller .
|
|
|
Post by Brutus on Dec 24, 2005 10:54:46 GMT 1
Kanske man kan få träffa Brutus den store på E-SEK? Du hittar honom där arenagruppen får lägga halva tiden på att städa Kanske stämmer in på dig möjligen efter vad jag hört..
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 25, 2005 2:41:47 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån. Det är väl som vi sagt då! Vi har inte hört klacken heller . Det är ju det jag har sagt hela tiden herregud...klacken finns inte längre. Men nu var det inte det det handlade om, utan om hur pass "duktiga" ni påstod att C-sek är. Upp till bevis på fredag även från er...
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 25, 2005 7:53:03 GMT 1
Du hittar honom där arenagruppen får lägga halva tiden på att städa Kanske stämmer in på dig möjligen efter vad jag hört.. Du "missade" mitt Det är tufft för dem att få upp allt sågspån....
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Dec 30, 2005 16:57:07 GMT 1
Enade vi stå Splittrade vi falla Till ståplats med alla!
|
|