|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 1, 2006 7:14:00 GMT 1
och vill ni kan jag peka ut ännu värre mäniskor som sitter ( stod ) i "klacken"
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 1, 2006 7:19:51 GMT 1
detta har jag skrivit med öl i magen o eld i hjärtat och jag vill verkligen inte stöta mig med folk som yb som har enligt mig gjort ett jobb som ingen annan ville ta på sig men som han har skött med exelans.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 1, 2006 9:36:12 GMT 1
Bla borde det vara en självklarhet att man inte bär ett annats lags färger i klacken. det borde vara a och o i den alldra enklaste form av supporterförening ?? Uttalar du dig om den senaste matchen eller?? Då måste du mena den lilla killen som sitter på min högra sida!! Du måste isådanafall skoja med mig med tanke på att han är 3,5år och det enda lag han känner till är HV och det kommer sig av ren uppfostran från min sida. Anl till att han ville ha den med sig på denna match var att mina andra grabbar hade sina kHKtröjor på sig och Team sportia har inte så små tröjor i KHK´s färger. Om du nu inte vill stöta dig med någon så ge fan i att skriva dina inlägg med öl i magen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 1, 2006 12:52:41 GMT 1
Jag vet att "mongoape" är en hyvens kille, särskilt med öl i magen. Håller också med honom att man bör inte bära andra lags färger, dock så bör 3,5 åringar var undantagna från denna regel (även om de håller på HV71).
|
|
|
Post by Prästen on Jan 1, 2006 13:02:45 GMT 1
Bla borde det vara en självklarhet att man inte bär ett annats lags färger i klacken. det borde vara a och o i den alldra enklaste form av supporterförening det har jag med funderat över, varför har man andra lags färger på sig när man står i en klack?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 1, 2006 14:53:47 GMT 1
Bla borde det vara en självklarhet att man inte bär ett annats lags färger i klacken. det borde vara a och o i den alldra enklaste form av supporterförening ?? Uttalar du dig om den senaste matchen eller?? Då måste du mena den lilla killen som sitter på min högra sida!! Du måste isådanafall skoja med mig med tanke på att han är 3,5år och det enda lag han känner till är HV och det kommer sig av ren uppfostran från min sida. Anl till att han ville ha den med sig på denna match var att mina andra grabbar hade sina kHKtröjor på sig och Team sportia har inte så små tröjor i KHK´s färger. Om du nu inte vill stöta dig med någon så ge fan i att skriva dina inlägg med öl i magen som jag skrev tidigare i den här tråden var jag inte på senaste matchen. Jag är inte heller någon som sitter o dissar småkillar men jag måste beklaga att han från så tidiga år får lära sig om HV
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 1, 2006 15:39:48 GMT 1
Bla borde det vara en självklarhet att man inte bär ett annats lags färger i klacken. det borde vara a och o i den alldra enklaste form av supporterförening Instämmer helt och hållet. Antar att du syftar på AIK och Bajen.
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 2, 2006 13:48:17 GMT 1
Det blev ju bättre uppslutning i Fredags än på länge. Hoppas nu bara att flera masar sig ner till e-sek. Och inte sitter och gnäller om att man måste sitta på en mitt sektion för att det ska bli folk i klacken. För då är ju frågan om vad man har för inställning.
|
|
|
Post by Latex on Jan 12, 2006 16:11:33 GMT 1
Hej i sandlådan !!!
Tänk om folk la lika mycket energi på å hejja fram KHK som man gör på detta forumet - skulle bli hur bra som helst !
Ang, diskussionen om färger : folk ska väl skita i vad man har för "färger" på sig, uppenbart står dessa människor i klacken vilket många andra inte gör !
Eller vi kanske ska inför dresscode ala spybar !?!?!?
Vem vill leka Fadde ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 12, 2006 17:35:28 GMT 1
Hej i sandlådan !!! Tänk om folk la lika mycket energi på å hejja fram KHK som man gör på detta forumet - skulle bli hur bra som helst ! Ang, diskussionen om färger : folk ska väl skita i vad man har för "färger" på sig, uppenbart står dessa människor i klacken vilket många andra inte gör ! Eller vi kanske ska inför dresscode ala spybar !?!?!? Vem vill leka Fadde ? Det kanske funkar i div.3 men jag tycker man ska sikta mycket högre.
|
|
|
Post by Latex on Jan 12, 2006 18:58:55 GMT 1
Kom på en sak ! Jag har ju en svart/vit peak perfomence jacka ! Får jag inte ha den då det e Landskronas färger
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 12, 2006 20:05:38 GMT 1
Kom på en sak ! Jag har ju en svart/vit peak perfomence jacka ! Får jag inte ha den då det e Landskronas färger Här snackar vi om folk som har AIK och Hammarbys loggor på sina kläder.
|
|
|
Post by HF on Jan 12, 2006 22:02:21 GMT 1
framför allt aik´s då.. grönvit är väldigt fint
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 12, 2006 22:14:59 GMT 1
För att återgå till grund frågan vart jag vill ha klacken. Jag vill ha klacken på plats! Efter att ha varit på flertalet hemma matcher utan någon egentlig klack så får man nog traska dit själv och göra Y.B sällskap. Ironpants jag hoppas att du inte har någon unge med dig nästa match så kanske man får se dig i klacken igen och inte bara din bror . Det måste finnas andra än jag som skäms för att ha 962 personer i publiken men bara 10 som verkligen hejarpå och uppmuntrar sitt lag
|
|