|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 12:41:08 GMT 1
Är det någon som vet hur vi ska göra för att få med oss Malte igen???
|
|
|
Post by Prästen on Dec 20, 2005 15:04:07 GMT 1
det är nog inget ni kan göra, däremot kan khk gå upp ett par serier...
|
|
|
Post by HF on Dec 20, 2005 18:24:14 GMT 1
Vem röstade på C.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 20, 2005 18:26:44 GMT 1
Den som letar den finner *hint* kolla första sidan.
|
|
|
Post by Brutus on Dec 20, 2005 21:59:22 GMT 1
Varför diskutera detta då 5-10 personer med en trumma knappast utgör en klack?? Varför kan ni inte bara stå där ni står & stått sedan premiärmatchen hemma? Varför flytta då denna plats är given åt medlemar i klacken? Se i stället till att höja stämningen & antalet personer i klacken. Ner & banka i plexit efter varje KHK mål & få dit målskytten. Skrik ut hur dåliga domslut som görs på isen. Båt tutor (mistlur) finns hos Classe i sjön för 79 kr.. Trumma & flaggor har ni så sätt fart ni om ni ska öva på att höras med gott rykte inför ett ev kval.. Du har nog inte förstått riktigt varför man vill flytta. Jodå! Ja fattar att det blir kallt om röven tillslut & finns det sedan inte nog folk att hålla värmen som bisonoxar gör blir det nog kallt i gruppen:-). Dessutom kan ju ni inte skrika vad ni tycker passar om det bara är 15 pers på stå. Man vet & hör m en gång vem som inte kan behärska sig..... ;D
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 22:08:48 GMT 1
Du har nog inte förstått riktigt varför man vill flytta. Jodå! Ja fattar att det blir kallt om röven tillslut & finns det sedan inte nog folk att hålla värmen som bisonoxar gör blir det nog kallt i gruppen:-). Dessutom kan ju ni inte skrika vad ni tycker passar om det bara är 15 pers på stå. Man vet & hör m en gång vem som inte kan behärska sig..... ;D Har aldrig frysigt på stå och aldrig heller tvekat att skrika vad jag vill
|
|
|
Post by Brutus on Dec 20, 2005 22:24:33 GMT 1
Jodå! Ja fattar att det blir kallt om röven tillslut & finns det sedan inte nog folk att hålla värmen som bisonoxar gör blir det nog kallt i gruppen:-). Dessutom kan ju ni inte skrika vad ni tycker passar om det bara är 15 pers på stå. Man vet & hör m en gång vem som inte kan behärska sig..... ;D Har aldrig frysigt på stå och aldrig heller tvekat att skrika vad jag vill Så står du kvar ensam åxå...
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 22:25:24 GMT 1
Har aldrig frysigt på stå och aldrig heller tvekat att skrika vad jag vill Så står du kvar ensam åxå... mmmmmmm men nu får man väl masa upp sig E-sek
|
|
|
Post by Brutus on Dec 20, 2005 22:28:03 GMT 1
Så står du kvar ensam åxå... mmmmmmm men nu får man väl masa upp sig E-sek Ja visst är det tråkigt att ni inte ska kunna hålla till där en klack ska vara.. Tyckte ni gjorde ett bra arbete stundtals på den platsen.. Men men..
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 22:29:04 GMT 1
mmmmmmm men nu får man väl masa upp sig E-sek Ja visst är det tråkigt att ni inte ska kunna hålla till där en klack ska vara.. Tyckte ni gjorde ett bra arbete stundtals på den platsen.. Men men.. Kanske man kan få träffa Brutus den store på E-SEK?
|
|
|
Post by HF on Dec 20, 2005 22:38:37 GMT 1
det var ju nån som tyckte det var bra drag på C, vi kan vi också...bara det hettar till lite så blir det lite liv där men det är mest på domaren och vissa motståndare visst bara kom du HTS med nåt här, jag bara väntar på en kommentar från dig nu. Men jag är på väg att svänga tillbaka till gamla tider,,,håna dom j*vlarna det räcker man tänker på sven dahl och peter klein så börjar blodet rusa i ådrorna...
|
|
|
Post by Brutus on Dec 20, 2005 22:39:58 GMT 1
Ja visst är det tråkigt att ni inte ska kunna hålla till där en klack ska vara.. Tyckte ni gjorde ett bra arbete stundtals på den platsen.. Men men.. Kanske man kan få träffa Brutus den store på E-SEK? Sitter hellre kvar under korkeken där vi suttit el motsvarande i 20 år...... Liksom ingrodd på någe sätt..
|
|
|
Post by wilhelmiii on Dec 22, 2005 19:41:12 GMT 1
Spola ner Black Bugs i toaletten där det hör hemma och kom och rocka på C-Sektionen istället.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 22, 2005 20:31:53 GMT 1
Spola ner Black Bugs i toaletten där det hör hemma och kom och rocka på C-Sektionen istället.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 22, 2005 21:28:28 GMT 1
Vad är det för speciellt med C-sek? Jag har inte hört ett "piss" därifrån.
|
|