|
Post by tanstari on Jan 29, 2006 20:42:18 GMT 1
*WilhelmIII följer efter* Hoppas på fler stå upp som inte riktig man klart man hakar på =)
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 29, 2006 22:14:26 GMT 1
Banga inte ur denna gången människor!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 30, 2006 17:55:57 GMT 1
Jag har hört på de senaste matcherna en (från olika håll) önskan om att "klacken" flyttas till sektion B.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 30, 2006 18:07:59 GMT 1
Jag har hört på de senaste matcherna en (från olika håll) önskan om att "klacken" flyttas till sektion B. Nu får ni fan ge er Som jag skrev innan:NNÖ på torsdag
|
|
|
Post by youngblood on Jan 30, 2006 19:04:14 GMT 1
Till de killar(joker) som sätter fram trumman och ställer fram flaggorna! Ställ grejorna på NNÖ nu på torsdag!
|
|
|
Post by Iceman on Jan 30, 2006 21:14:40 GMT 1
Hört att du ska ta med dig din saxofon, YB !!
|
|
|
Post by tanstari on Jan 30, 2006 21:43:19 GMT 1
iceman när ska du ansluta dig till klacken?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2006 9:30:42 GMT 1
Jag har hört på de senaste matcherna en (från olika håll) önskan om att "klacken" flyttas till sektion B. Nu får ni fan ge er Som jag skrev innan:NNÖ på torsdag Men det är ju inga som vill stå/sitta där, det blir ju mindre folk för varje match.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 1, 2006 17:19:45 GMT 1
Jag är som I.P lite tveksam till att stå på nnö när vi inte är så många.
|
|
|
Post by tanstari on Feb 1, 2006 17:35:01 GMT 1
Jag är som I.P lite tveksam till att stå på nnö när vi inte är så många. ska man bygga upp en klack på ståplats så är det nog bäst att börja där och inte på sittplats. Måste ju tillläga att när man röstade fram vad klacken skulle vara så kunnde man inte rösta på stå, även om vi skulle bli en mindra skara på stå så skulle det nog bli bättre med tiden specielt i ett kommande kval.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 1, 2006 18:14:07 GMT 1
Jag är som I.P lite tveksam till att stå på nnö när vi inte är så många. ska man bygga upp en klack på ståplats så är det nog bäst att börja där och inte på sittplats. Måste ju tillläga att när man röstade fram vad klacken skulle vara så kunnde man inte rösta på stå, även om vi skulle bli en mindra skara på stå så skulle det nog bli bättre med tiden specielt i ett kommande kval. Jag som startade den tråden. Frågan löd: "Var vill ni ha klacken om inte på stå?" Det finns 8 sektioner i VAR (A-H) och man kan bara ha 8 svarsalternativ Men eftersom folket flydde ståplats så kändes det inte relevant att ha med det alternativet just då. Men nu är det ju andra tider, eller hur?
|
|
|
Post by wilhelmiii on Feb 2, 2006 1:21:52 GMT 1
Jag vägrar ge upp hoppet om ståplats igen! Kom igen nu gubbar och brudar, hjälp oss på stå imorgon vi behöver all hjälp vi kan få!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 2, 2006 1:53:10 GMT 1
Står klacken på stå står jag på stå
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 2, 2006 23:11:14 GMT 1
Bra drag på klacken ikväll, hoppas den blir kvar på E!!! Fanns det några personer på stå?
|
|
|
Post by mindriot on Feb 2, 2006 23:20:49 GMT 1
Nej vi var alla på E... Tror att det fanns någon på stå... Men han/hon var ensam... Ja det var bra drag idag... ;D ;D ;D
|
|