|
Post by wilhelmiii on Feb 2, 2006 23:55:07 GMT 1
Nej vi var alla på E... Tror att det fanns någon på stå... Men han/hon var ensam... Ja det var bra drag idag... ;D ;D ;D Bra drag? Var vi på samma match? ;D Bara för man skriker på domaren så är det inte bra drag i en klack. Kom tillbaks och säg att ni höll bra drag den gången ni stöttar KHK i 60 minuter med sång och klapp! Det är drag!!
|
|
|
Post by mindriot on Feb 3, 2006 0:16:48 GMT 1
Nej vi var alla på E... Tror att det fanns någon på stå... Men han/hon var ensam... Ja det var bra drag idag... ;D ;D ;D Bra drag? Var vi på samma match? ;D Bara för man skriker på domaren så är det inte bra drag i en klack. Kom tillbaks och säg att ni höll bra drag den gången ni stöttar KHK i 60 minuter med sång och klapp! Det är drag!! Ja om man jämnför med för ett par matcher sedan så var det bra drag. Nu vet jag inte om du själv sitter i klacken. Om inte kom gärna och hjälp till att fixa bra drag. Tyvärr så var det någon som hade fått alldeles för mycket inför västen och förstörde med att skrika dessa hot m.m. på dommaren. Vi var ett gäng i klacken som bad honom hålla käften. Tyvärr så hjälpte detta inte mycket. Jag tycker klacken har blivit bra mycket bättre än för ett par matcher sen. Och det var inte bara skrik på dommaren idag. Men det är som vanligt. Man får bara höra de dåliga sakerna.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2006 0:35:42 GMT 1
Nej vi var alla på E... Tror att det fanns någon på stå... Men han/hon var ensam... Ja det var bra drag idag... ;D ;D ;D Bra drag? Var vi på samma match? ;D Bara för man skriker på domaren så är det inte bra drag i en klack. Kom tillbaks och säg att ni höll bra drag den gången ni stöttar KHK i 60 minuter med sång och klapp! Det är drag!! Vad gör du själv då? Stod du på stå eller??? Alltid lätt att klaga på andra!
|
|
|
Post by Latex on Feb 3, 2006 9:26:12 GMT 1
Ha ha ha - fler än jag som kan göra bort sig hör jag ;D Men som tur va så hade jag alldeles för ont i halsen igår för att skrika en massa dravel som jag brukar göra ! Och eftersom jag fortfarande har ont i halsen och vill ta detta forum till en högre nivå - så tänker jag börja skrika lita ramsor här : "PÅ HAN - SLÅ HAN - BIT HAN I SKITAN !!!" "OLE, OLE, SOCIALGRUPP TRE !!!"
|
|
|
Post by HF on Feb 3, 2006 18:24:02 GMT 1
Ha ha ha - fler än jag som kan göra bort sig hör jag ;D Men som tur va så hade jag alldeles för ont i halsen igår för att skrika en massa dravel som jag brukar göra ! Och eftersom jag fortfarande har ont i halsen och vill ta detta forum till en högre nivå - så tänker jag börja skrika lita ramsor här : "PÅ HAN - SLÅ HAN - BIT HAN I SKITAN !!!" "OLE, OLE, SOCIALGRUPP TRE !!!" du har en skön style grabben
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 3, 2006 19:46:27 GMT 1
Nu får ni fan ge er Som jag skrev innan:NNÖ på torsdag Men det är ju inga som vill stå/sitta där, det blir ju mindre folk för varje match. Snacka om att ha noll koll.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2006 23:18:07 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Feb 3, 2006 23:27:24 GMT 1
märkligt
|
|
|
Post by wilhelmiii on Feb 3, 2006 23:32:26 GMT 1
Hoppas folk tar sitt förnuft till fånga och ställer sig på ståplats i kvalet iallfall.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 4, 2006 0:23:02 GMT 1
Hoppas folk tar sitt förnuft till fånga och ställer sig på ståplats i kvalet iallfall. Bland alla dom andra?
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 4, 2006 12:41:36 GMT 1
Jag vill också STÅ!! Men det finns ju vissa som hellre sitter, jag menar vi Ha en stor Ståplats! Och vi Står inte där?:S Tycker de är lite fel,Visst jag sitter i Klacken och trivs där med, men Klacken ska STÅ, Så är det bara... Tror Spelarna också vill ha oss på STÅ hellre.Men det har vatt på tal då och då att vi ska STÅ,Istället för att skriva att vi ska synas där? SÅ FÖR F'N STÅ UPP SOM RIKTIGA MÄN!!! ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 4, 2006 15:45:26 GMT 1
Du tog fel avatar linus19 Trodde först newman hade tagit sitt förnuft till fånga och vilja vara med i klacken
|
|
|
Post by newman on Feb 4, 2006 19:52:49 GMT 1
Är en gammal apa- bergs räv. kommer om det blir lite ordning o reda.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 4, 2006 22:10:14 GMT 1
Är en gammal apa- bergs räv. kommer om det blir lite ordning o reda. Varför inte styra upp det då?
|
|
|
Post by Iceman on Feb 4, 2006 22:22:04 GMT 1
Ja kom igen nu Newman
|
|