|
Post by Sir Ironpants on Jan 26, 2006 14:51:34 GMT 1
- du har så jävla rätt mongoape
|
|
|
Post by youngblood on Jan 26, 2006 18:29:12 GMT 1
goe Vad är det du är ute efter? Du kommer in här och bråkar men vad vi vet gör inte du någonting för klubben, vi försöker iallafall ge laget så mycket stöd vi kan. Är du alltid så här negativ så tycker jag att du borde söka hjälp. De som verkligen borde skämas är din familj Fan mongoape du e go du! Vi ses vid nästa hemmamatch ;D
|
|
|
Post by youngblood on Jan 28, 2006 7:52:20 GMT 1
goe Vad är det du är ute efter? Du kommer in här och bråkar men vad vi vet gör inte du någonting för klubben, vi försöker iallafall ge laget så mycket stöd vi kan. Är du alltid så här negativ så tycker jag att du borde söka hjälp. De som verkligen borde skämas är din familj "borde söka hjälp" Bra, du verkar kunna rekommendera något? Du ska inte tro så mycket grabben! Istället för att gnälla att vissa ska göra så och vissa ska göra si HJÄLP TILL ISTÄLLET
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 28, 2006 13:00:26 GMT 1
Skulle gärna vilja vara med i klacken igen, men det går emot mina principer att sitta ned i en klack. Det enda jag kan göra är att snällt vänta till det blir ståplats igen.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 28, 2006 19:04:20 GMT 1
Skulle gärna vilja vara med i klacken igen, men det går emot mina principer att sitta ned i en klack. Det enda jag kan göra är att snällt vänta till det blir ståplats igen. Är du enda barnet i familjen? Det måste vara jobbigt för dina vänner om allt måste ske på dina villkor. Är du så speciell att din mamma tvingade dig att bära hjälm under hela din barndom?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 28, 2006 20:03:41 GMT 1
Skulle gärna vilja vara med i klacken igen, men det går emot mina principer att sitta ned i en klack. Det enda jag kan göra är att snällt vänta till det blir ståplats igen. Längst bak i klacken på E kan du säkert stå upp utan att skymma någon.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 28, 2006 21:40:11 GMT 1
Skulle gärna vilja vara med i klacken igen, men det går emot mina principer att sitta ned i en klack. Det enda jag kan göra är att snällt vänta till det blir ståplats igen. Är du enda barnet i familjen? Det måste vara jobbigt för dina vänner om allt måste ske på dina villkor. Är du så speciell att din mamma tvingade dig att bära hjälm under hela din barndom? ;D Det var hårda ord...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 28, 2006 21:46:54 GMT 1
Skulle gärna vilja vara med i klacken igen, men det går emot mina principer att sitta ned i en klack. Det enda jag kan göra är att snällt vänta till det blir ståplats igen. Är du enda barnet i familjen? Det måste vara jobbigt för dina vänner om allt måste ske på dina villkor. Är du så speciell att din mamma tvingade dig att bära hjälm under hela din barndom? Det är fler som vill vara på stå...som sagt ställ er/sätt er där ni själva vill vara och tävla om vilka som hörs mest så det blir fart på klacken....eller kanske klackarna
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 29, 2006 1:38:57 GMT 1
Ja det kanske var lite hårt men man blir så j***a trött på såna människor som tydligen vill vara med i en klack men bara om dom får bestäma allt själva. Vi e faan där för att ha roligt inte hålla på att tjafsa som tanter på ett kafferep om allt möjligt. Därmed inte sagt att det inte skulle vara kul om det kunde bli en så stor klack att man kunde stå på NNÖ
|
|
|
Post by youngblood on Jan 29, 2006 7:39:33 GMT 1
Har bestämt mig:Jag kommer på torsdag ställa mig på NNÖ det hade varit kul om ni andra kommer och gör mig sällskap MVH Youngblood
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2006 13:46:48 GMT 1
Har bestämt mig:Jag kommer på torsdag ställa mig på NNÖ det hade varit kul om ni andra kommer och gör mig sällskap MVH Youngblood *WilhelmIII följer efter*
|
|
|
Post by youngblood on Jan 29, 2006 17:25:49 GMT 1
Nu måste vi samla oss på NNÖ för att ena våra röster så att vi kan bära fram vårat kära KHK till div2
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 29, 2006 17:58:11 GMT 1
Inför matchen mot Eagles för lite över en vecka sen så snackade ju många om att stå på ståplats, men alla satt sig
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 29, 2006 18:09:53 GMT 1
japp. när jag kom fanns det ingen på stå och flaggor och trumman var på e-sek tillsammans med ett par människor så jag satte mig ner hos resten. jag står gärna på nnö. Jonas har i och för sig ett bra argument i att det ser väldigt löjligt ut om vi inte är tillräkligt många. På sittplats har vi också fördelen av att sitta nära andra delar av publiken och på så vis kunna uppmuntra dom att låta lite också I sann demokratiskanda så står eller sitter jag där det finns mest folk.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 29, 2006 20:31:42 GMT 1
Har bestämt mig:Jag kommer på torsdag ställa mig på NNÖ det hade varit kul om ni andra kommer och gör mig sällskap MVH Youngblood *WilhelmIII följer efter* Hoppas på fler
|
|