|
Post by Latex on Jan 22, 2006 16:07:55 GMT 1
Jag tycker folket på läktarna hänger på bra när klacken drar igång nåt (klappningar & dylikt). Folk får väl sitta vart dom vill ! Vill man stå i klacken så gör man det & pallar man inte så gör man det helt enkelt inte - inte så mycket å orda om ! Jag är trots allt imponerad av att många som inte står i klacken "hänger" på ändå !
Måste till mångas glädje & andras sorg säga att vi Bajare inte dyker upp idag, Liverpool lirar ju en tung match idag mot Man-U och det vill vi inte missa ! Hade det inte varit "serie lunk" med mer eller mindre klara segrar så hade det vart annorlunda.
Men "keep up the good work", we will be back next game !!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2006 16:41:58 GMT 1
Va?!? Fotboll på TV när man kan se hockey LIVE!
|
|
|
Post by HF on Jan 22, 2006 19:10:19 GMT 1
HF! Om du nu är för lat för att "sitta" i klacken så tycker jag att du ska dra ner på andra aktiviteter typ GOLF ;D så du har lite krafter kvar till oss stackare som orkar Skämt å sido så hoppas jag att hela arenan blir en enda stor klack någon gång i framtiden så att alla kan medverka och inte känna sig ut tittad av andra hela arenan låter bra, för inte så länge sen var det ju mer drag från hela WH och inte bara från nån klack
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 19:16:58 GMT 1
Jag tycker folket på läktarna hänger på bra när klacken drar igång nåt (klappningar & dylikt). Folk får väl sitta vart dom vill ! Vill man stå i klacken så gör man det & pallar man inte så gör man det helt enkelt inte - inte så mycket å orda om ! Jag är trots allt imponerad av att många som inte står i klacken "hänger" på ändå ! Måste till mångas glädje & andras sorg säga att vi Bajare inte dyker upp idag, Liverpool lirar ju en tung match idag mot Man-U och det vill vi inte missa ! Hade det inte varit "serie lunk" med mer eller mindre klara segrar så hade det vart annorlunda. Men "keep up the good work", we will be back next game !!! UNITED UNITED UNITED ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2006 19:52:04 GMT 1
Jag tycker folket på läktarna hänger på bra när klacken drar igång nåt (klappningar & dylikt). Folk får väl sitta vart dom vill ! Vill man stå i klacken så gör man det & pallar man inte så gör man det helt enkelt inte - inte så mycket å orda om ! Jag är trots allt imponerad av att många som inte står i klacken "hänger" på ändå ! Måste till mångas glädje & andras sorg säga att vi Bajare inte dyker upp idag, Liverpool lirar ju en tung match idag mot Man-U och det vill vi inte missa ! Hade det inte varit "serie lunk" med mer eller mindre klara segrar så hade det vart annorlunda. Men "keep up the good work", we will be back next game !!! UNITED UNITED UNITED ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Fan heller!!!!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 22, 2006 19:56:24 GMT 1
UNITED UNITED UNITED ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Fan heller!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2006 20:30:01 GMT 1
Tillbaka till ämnet Några framgångar för klacken idag?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 22, 2006 21:14:30 GMT 1
Nej vi var för få
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2006 22:36:13 GMT 1
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 26, 2006 7:05:41 GMT 1
Tillbaka till ämnet Några framgångar för klacken idag? Vilken Klack? Man kan inte ens tro att det finns en supporterklubb. Snacka inte om klack, det är så patetiskt. Den som tro att man kan starta en klack på sittplats har liksom inte möblerat hela lägenheten. Jag skäms över att vara Karlskronit och att läsa ert snack om klack. En klack är en samling supportrar som står på läktaren och hejar på sitt lag hela matchen. Det har inte KHK ännu!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 26, 2006 7:16:08 GMT 1
Tillbaka till ämnet Några framgångar för klacken idag? Vilken Klack? Man kan inte ens tro att det finns en supporterklubb. Snacka inte om klack, det är så patetiskt. Den som tro att man kan starta en klack på sittplats har liksom inte möblerat hela lägenheten. Jag skäms över att vara Karlskronit och att läsa ert snack om klack. En klack är en samling supportrar som står på läktaren och hejar på sitt lag hela matchen. Det har inte KHK ännu! Vilken tur att man inte är Karlskronit då Istället för att skämmas hjälp till istället! För det finns inget hällre än att vi vill vara på stå men vi var för få
|
|
|
Post by malte on Jan 26, 2006 10:34:48 GMT 1
För det finns inget hällre än att vi vill vara på stå men vi var för få [/quote] Men då är ni ju ingen klack
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 26, 2006 12:37:27 GMT 1
Tillbaka till ämnet Några framgångar för klacken idag? Vilken Klack? Man kan inte ens tro att det finns en supporterklubb. Snacka inte om klack, det är så patetiskt. Den som tro att man kan starta en klack på sittplats har liksom inte möblerat hela lägenheten. Jag skäms över att vara Karlskronit och att läsa ert snack om klack. En klack är en samling supportrar som står på läktaren och hejar på sitt lag hela matchen. Det har inte KHK ännu! Inte fan vet jag!!! Jag är ju inte på matcherna!! KHK har visst en klack....på vissa matcher. Är det konstigt att jag frågar då? Eller ska jag säga "Hur gick det för den del av publiken som har till syfte att heja på KHK idag?"
|
|
|
Post by youngblood on Jan 26, 2006 13:16:48 GMT 1
För det finns inget hällre än att vi vill vara på stå men vi var för få Men då är ni ju ingen klack [/quote] Du saknas
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 26, 2006 13:48:17 GMT 1
goe Vad är det du är ute efter? Du kommer in här och bråkar men vad vi vet gör inte du någonting för klubben, vi försöker iallafall ge laget så mycket stöd vi kan. Är du alltid så här negativ så tycker jag att du borde söka hjälp. De som verkligen borde skämas är din familj
|
|