|
Post by wilhelmiii on Jan 7, 2006 20:49:37 GMT 1
Pinsamt att det var en från Arena gruppen som startade bråket på bussen, jag har nog aldrig sett en så full människa förrut, och då har jag sett mycket. Pinsamt!! Riktigt så var det ju inte. Killen stod fram i bussen och pratar om arena gruppen och om hur man ska göra för att hjälpa till. När någon sitter och skriker och ger fingret till honom. Ordväxling uppstår och handgemäng utbrytter i hela jävla bussen. Det krävs alltid två för att dansa tango det förstår jag, men han"arenagrupps killen"gick ju från ordväxling till att börja putta och slita i pojken, som säkert var 5-7 år yngre också. Han var ju duktigt berusad innan han steg på bussen till Sölvesborg. Han sa även ett par dumma saker i mikrofonen i bussen, men jag tänker inte skriva här vad han sa, men jag hoppas att han skäms ögonen ur sig när han vaknade idag.
|
|
|
Post by schizo on Jan 8, 2006 11:58:20 GMT 1
Pinsamt att det var en från Arena gruppen som startade bråket på bussen, jag har nog aldrig sett en så full människa förrut, och då har jag sett mycket. Pinsamt!! Riktigt så var det ju inte. Killen stod fram i bussen och pratar om arena gruppen och om hur man ska göra för att hjälpa till. När någon sitter och skriker och ger fingret till honom. Ordväxling uppstår och handgemäng utbrytter i hela jävla bussen. Jonas, inte för att vara sån men var det inte du som sa "Jag skiter i vem som började eller vem som sa vad."
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 8, 2006 12:20:09 GMT 1
Jag var inte med på bussen så jag missade hela föreställningen (tyvärr). men jag tycker att det som har hänt har hänt och nu koncentrerar vi oss på att supporterresa skall bli en trevlig tillställning utan några incidenter.
KHK mot tvåan, allt annat är av mindre betydelse.
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 8, 2006 12:24:10 GMT 1
Riktigt så var det ju inte. Killen stod fram i bussen och pratar om arena gruppen och om hur man ska göra för att hjälpa till. När någon sitter och skriker och ger fingret till honom. Ordväxling uppstår och handgemäng utbrytter i hela jävla bussen. Jonas, inte för att vara sån men var det inte du som sa "Jag skiter i vem som började eller vem som sa vad." Det jag menade med det var att jag inte vill hänga ut någon. Oberoende av vem som började vad. Samtidigt drar jag samma över en kant vad det gäller det här. För det är ju så att det är som någon sa "det krävs två för att dansa tango"
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 8, 2006 19:18:08 GMT 1
Jag var inte med på bussen så jag missade hela föreställningen (tyvärr). men jag tycker att det som har hänt har hänt och nu koncentrerar vi oss på att supporterresa skall bli en trevlig tillställning utan några incidenter. KHK mot tvåan, allt annat är av mindre betydelse. Låter väldigt bra Ironpants! Det har alltid varit trevliga och lugna bussresor innan, och jag tror detta som hände i Fredags bara var en engångsförtelse.
|
|
|
Post by mac76 on Jan 8, 2006 20:14:14 GMT 1
Jag tycker att det är väldigt kul att gå på KHK:s matcher både hemma och borta. Jag tycker att det inte ska anordnas några fler bussresor om inte alla i bussen kan hålla sams en sån lite bit som det ändå är mellan Karlskrona och Sölvesborg.
Det finns tyvär människor med extremt dåligt ölsinne och jag tycker att personerna i fråga ska ta sig en rejäl funderare innan dom dricker något med alkoholn nästa gång om det inte är dags att lära sig hur mycket dom tål att dricka innan dom blir oregerliga!
Svar till WillhelmIII Det var tyvär inte första gången det hände!
Men nog om detta. Nu lägger vi det som hände bakom oss och så satsar vi alla våra krafter att bära fram KHK till 2:an genom att bli den bästa klacken i serien!!!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 8, 2006 20:28:30 GMT 1
Hmmm man blir inte förvånad bara besviken
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 8, 2006 22:17:26 GMT 1
Jag var inte med på bussen så jag missade hela föreställningen (tyvärr). men jag tycker att det som har hänt har hänt och nu koncentrerar vi oss på att supporterresa skall bli en trevlig tillställning utan några incidenter. KHK mot tvåan, allt annat är av mindre betydelse. Precis, nu ska vi hjälpa KHK upp i tvåan!
|
|
bajen12
Nybörjare
Bajenvrak
|
Post by bajen12 on Jan 9, 2006 19:11:18 GMT 1
Man tror knappt att det är sant att man skall behöva porta någon från att följa med och stötta sitt lag. Följer ofta med skånebajarna på bortamatcher och en del med E22-bajarna och har aldrig, aldrig varit med om slagsmål mellan egna supporters bara glatt humör, även om vissa har varit extremt fulla. Bara att neka dessa personer fler bortamatcher.
|
|
|
Post by newman on Jan 9, 2006 19:31:33 GMT 1
kloka ord!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 9, 2006 19:39:35 GMT 1
Hmmm man blir inte förvånad bara besviken Besviken ?? Du har ju inte varit med på någon bortaresa om jag inte misstar mig, normalt brukar supporterresorna vara riktigt trevliga tillställningar och jag tror att alla fick sig en tankeställare efter denna incident och att alla kan hålla sams nästa resa till sölve.
|
|
|
Post by HF on Jan 9, 2006 21:21:01 GMT 1
Om jag inte minns fel skulle en person portas när det blev för mycket fylla, sas det inte så till tidningen eller beror det på vem personen är?
|
|
|
Post by HF on Jan 9, 2006 21:23:42 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 9, 2006 22:17:00 GMT 1
Om jag inte minns fel skulle en person portas när det blev för mycket fylla, sas det inte så till tidningen eller beror det på vem personen är? Först varning...sedan portning tror jag vi kom överens om.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 9, 2006 22:23:30 GMT 1
Om jag inte minns fel skulle en person portas när det blev för mycket fylla, sas det inte så till tidningen eller beror det på vem personen är? Först varning...sedan portning tror jag vi kom överens om. Jag var inte med när det hände men för fan släng ut den som inte sköter sig
|
|