|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 9, 2006 23:13:40 GMT 1
Hmmm man blir inte förvånad bara besviken Besviken ?? Du har ju inte varit med på någon bortaresa om jag inte misstar mig, normalt brukar supporterresorna vara riktigt trevliga tillställningar och jag tror att alla fick sig en tankeställare efter denna incident och att alla kan hålla sams nästa resa till sölve. Jo jag har varit på borta match men jag har inte åkt i bussen. Jag skulle gärna åka med i bussen men det finns element där jag klarar mig utan
|
|
|
Post by schizo on Jan 10, 2006 17:50:08 GMT 1
varför nämns det inga namn... hade det hänt något inne i hallen hade det direkt skrivits vem vad när å hur,,, kom igen nu berätta för oss som inte var me...
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 10, 2006 18:04:22 GMT 1
varför nämns det inga namn... hade det hänt något inne i hallen hade det direkt skrivits vem vad när å hur,,, kom igen nu berätta för oss som inte var me... Kanske beror på PUL?
|
|
|
Post by youngblood on Jan 10, 2006 18:33:10 GMT 1
varför nämns det inga namn... hade det hänt något inne i hallen hade det direkt skrivits vem vad när å hur,,, kom igen nu berätta för oss som inte var me... Kanske beror på PUL? Skit i PUL Jag tycker att den eller de personer som var inblandade i den händelse på bussen hem från Sölve ska träda fram och som vissa säger i klacken "STÅ UPP SOM EN RIKTIG MAN"fan va barnsliga vissa ska va När man även är sponsor till KHK och även till BB så gör sådana här saker inte det bättre när man sitter å funderar på vad man kan hitta på för att hjälpa till och göra saker å ting bättre för andra.
|
|
|
Post by Latex on Jan 12, 2006 12:54:42 GMT 1
Självklart skall ingen hängas ut på internet, de som var inblandade i incidenten är nog ganska så medvetna om det de gjorde och mår säkert inge vidare bra av det, va inte så nyfikna ! Vet man inte så ska man förmodligen heller inget veta !!!
Kan meddela att jag har ingen aning heller och jag va inte heller med men skiter så lite i vilka som gjort vad !
Finns ingen anledning till å "gotta" sig i andras misslyckanden.
Skit händer - och tänk på att nästa gång kanske det e DU !!!
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 12, 2006 13:56:09 GMT 1
Självklart skall ingen hängas ut på internet, de som var inblandade i incidenten är nog ganska så medvetna om det de gjorde och mår säkert inge vidare bra av det, va inte så nyfikna ! Vet man inte så ska man förmodligen heller inget veta !!! Kan meddela att jag har ingen aning heller och jag va inte heller med men skiter så lite i vilka som gjort vad ! Finns ingen anledning till å "gotta" sig i andras misslyckanden. Skit händer - och tänk på att nästa gång kanske det e DU !!! Det där var tamme fan det bästa jag har läst i detta forumet någonsin! Klart som fan att folk inte ska hängas ut på internet. Youngblood med andra har inte ett skit med detta och göra, dom var inte ens med på resan och vet inte vad som hände.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 12, 2006 14:03:18 GMT 1
Självklart skall ingen hängas ut på internet, de som var inblandade i incidenten är nog ganska så medvetna om det de gjorde och mår säkert inge vidare bra av det, va inte så nyfikna ! Vet man inte så ska man förmodligen heller inget veta !!! Kan meddela att jag har ingen aning heller och jag va inte heller med men skiter så lite i vilka som gjort vad ! Finns ingen anledning till å "gotta" sig i andras misslyckanden. Skit händer - och tänk på att nästa gång kanske det e DU !!! Det där var tamme fan det bästa jag har läst i detta forumet någonsin! Klart som fan att folk inte ska hängas ut på internet. Youngblood med andra har inte ett skit med detta och göra, dom var inte ens med på resan och vet inte vad som hände. Instämmer. Men jag tror och hoppas att BB agerar internt. För övrigt hoppas jaja att Filips S uttalande efter SIK-matchen sporrar publiken !
|
|
|
Post by youngblood on Jan 12, 2006 22:39:06 GMT 1
Självklart skall ingen hängas ut på internet, de som var inblandade i incidenten är nog ganska så medvetna om det de gjorde och mår säkert inge vidare bra av det, va inte så nyfikna ! Vet man inte så ska man förmodligen heller inget veta !!! Kan meddela att jag har ingen aning heller och jag va inte heller med men skiter så lite i vilka som gjort vad ! Finns ingen anledning till å "gotta" sig i andras misslyckanden. Skit händer - och tänk på att nästa gång kanske det e DU !!! Det där var tamme fan det bästa jag har läst i detta forumet någonsin! Klart som fan att folk inte ska hängas ut på internet. Youngblood med andra har inte ett skit med detta och göra, dom var inte ens med på resan och vet inte vad som hände. Visst!jag har inte med det att göra. Men jag tycker att man ska ge fan i att dricka när man inte klarar av det. Det är sådana här händelser som gör att folk inte vill åka med bussen.
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 12, 2006 22:42:10 GMT 1
Det där var tamme fan det bästa jag har läst i detta forumet någonsin! Klart som fan att folk inte ska hängas ut på internet. Youngblood med andra har inte ett skit med detta och göra, dom var inte ens med på resan och vet inte vad som hände. Visst!jag har inte med det att göra. Men jag tycker att man ska ge fan i att dricka när man inte klarar av det. Det är sådana här händelser som gör att folk inte vill åka med bussen. Prechisch!
|
|
|
Post by Iceman on Jan 12, 2006 22:44:12 GMT 1
Det där var tamme fan det bästa jag har läst i detta forumet någonsin! Klart som fan att folk inte ska hängas ut på internet. Youngblood med andra har inte ett skit med detta och göra, dom var inte ens med på resan och vet inte vad som hände. Visst!jag har inte med det att göra. Men jag tycker att man ska ge fan i att dricka när man inte klarar av det. Det är sådana här händelser som gör att folk inte vill åka med bussen. Helt rätt YB
|
|
|
Post by newman on Jan 12, 2006 22:49:56 GMT 1
Igen tycker vi som du Y.B. Heja lif.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 12, 2006 23:05:30 GMT 1
"Lite tankar om klacken osv" Denna rubrik skulle ett or kunna tas bort
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2006 2:17:02 GMT 1
"Lite tankar om klacken osv" Denna rubrik skulle ett or kunna tas bort Du vet inte vad "osv" står för va?
|
|
|
Post by Latex on Jan 13, 2006 11:17:54 GMT 1
Eller han kanske menar "Lite för TANKAD för klacken" ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 13, 2006 12:07:19 GMT 1
"Lite tankar om klacken osv" Denna rubrik skulle ett or kunna tas bort Du menar väl att "om" kan tas bort? Inte "or". Och då stämmer det ju inte. Då är "Lite" fel ord... ;D
|
|