|
Post by mace on Sept 26, 2008 9:42:13 GMT 1
Han får tycka som han vill, men jag tycker det inte är någon fel på något lag som jag vet nu iaf . Vi är varken avundsjuka på Leksand eller Arenan. Vi kommer bli mer än ett mittenlag i ettan som det ser ut nu! Då måste man väll vinna mot Pantern. Tror inte ni spöar Borås med 11-3!! Vad f*n har slår Borås med 11-3 med oss att göra? Jag vet att vi hade förlorat mot Borås!
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 26, 2008 12:10:17 GMT 1
varför är alla emot mig helt plötsligt? hehe lugna ner dig lite nu pulver, ingen är emot dig. Bara för att jag tycker så illa om Leksand så betyder det ju givetvis inte att KHK är bättre. ps du grabben, jag är Brynäs supporter...Leksand står inte överst på listan då.... då är det inte så konstigt att du inte gillar dom. jag gillar ju inte brynäs så
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Sept 26, 2008 18:19:20 GMT 1
det blir lätt att man får folk mot sig när man säger nåt negativt om KHK
|
|
|
Post by adamjivblad on Oct 1, 2008 19:10:36 GMT 1
det blir lätt att man får folk mot sig när man säger nåt negativt om KHK jag sa inte nåt negativt om KHK. kanske lät som det.
|
|
|
Post by rupert123 on Oct 1, 2008 22:27:02 GMT 1
hej alla glada! Jag måste bara säga att jag faktiskt tycker att det var dåligt tryck från klacken idag.. OIKs klack var mindre men lät nästan lika mycket.. En av anledningarna till detta tror jag är för att YB står längst bak istället för längst fram så att alla kan se honom, man måste ju vända sig om för att höra honom och se vad som händer egentligen! jag tycker dessutom att han är en byfåne när han "förstör" klacken genom att dom inte får skrika lite på motstådarna.. ! klacken följer dig... UTNYTTJA DE!!!!!! Ser fram emot nästa hemma match YB ! // En som kämpar i klacken för sitt KHK!!! PS. vore också trevligt om vi sågs på någon borta match!
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 2, 2008 8:01:55 GMT 1
Det behövs verkligen en klackledare, någon som hela tiden drar igång klacken och hela ståplats. Detta var något som Steelers körde med och det blir mycket bättre tryck. En klackledare står med ryggen mot matchen och kan se hela klacken så att han ser vilka som inte sjunger och kan mana på dem. Problemet är väl bara att hitta någon som är villig till detta och har kunnandet och rösten för det.
|
|
|
Post by mace on Oct 2, 2008 9:07:05 GMT 1
Det behövs verkligen en klackledare, någon som hela tiden drar igång klacken och hela ståplats. Detta var något som Steelers körde med och det blir mycket bättre tryck. En klackledare står med ryggen mot matchen och kan se hela klacken så att han ser vilka som inte sjunger och kan mana på dem. Problemet är väl bara att hitta någon som är villig till detta och har kunnandet och rösten för det. Håller klart med dig! . Röstar på "Mongo"
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 2, 2008 9:10:32 GMT 1
Det behövs verkligen en klackledare, någon som hela tiden drar igång klacken och hela ståplats. Detta var något som Steelers körde med och det blir mycket bättre tryck. En klackledare står med ryggen mot matchen och kan se hela klacken så att han ser vilka som inte sjunger och kan mana på dem. Problemet är väl bara att hitta någon som är villig till detta och har kunnandet och rösten för det. Håller klart med dig! . Röstar på "Mongo" Måste vi titta på honom då? Slipper helst. Röstar med på Mongo eller Johan. Det bästa hade varit om klackledaren hade en megafon och gick nere på gången mellan plexit och ståplats så han kan röra sig framför HELA ståplats.
|
|
|
Post by kex on Oct 2, 2008 11:09:58 GMT 1
Det var vad dem precis gjorde igår? De var en som gick nedanför stå med megafon och de var även en som stod med ryggen till och manade på, men halva stå är ju dötysta.. ;/
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 2, 2008 11:21:55 GMT 1
Det var vad dem precis gjorde igår? De var en som gick nedanför stå med megafon och de var även en som stod med ryggen till och manade på, men halva stå är ju dötysta.. ;/ Kan det va för att det är en del medgångssuportrar och småungar där kanske? Nej, ner med dom och upp med folk som skriker/sjunger till sista halsmandlen.
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 2, 2008 12:18:26 GMT 1
hej alla glada! Jag måste bara säga att jag faktiskt tycker att det var dåligt tryck från klacken idag.. OIKs klack var mindre men lät nästan lika mycket.. En av anledningarna till detta tror jag är för att YB står längst bak istället för längst fram så att alla kan se honom, man måste ju vända sig om för att höra honom och se vad som händer egentligen! jag tycker dessutom att han är en byfåne när han "förstör" klacken genom att dom inte får skrika lite på motstådarna.. ! klacken följer dig... UTNYTTJA DE!!!!!! Ser fram emot nästa hemma match YB ! // En som kämpar i klacken för sitt KHK!!! PS. vore också trevligt om vi sågs på någon borta match! Jag kommer alltid stå där jag står för jag trivs där. Jag är ingen klackledare MEN att skrika på motståndarna har jag inte emot MEN könsord,domarn röker cannabis är så förlegat så det förslår men om jag nu är den byfånen så kan jag sätta mig på min sittplats så får du gärna ta över. Att jag inte åker på så många bortamatcher har i sin förklaring i att jag helt enkelt inte har tid MEN du kan ta över det oxå som tar stora delar av min tid som tex att se till tillsammans med mina kollegor i BB att driva BB. När det gäller att bortastå låter högre har med att göra den ventilationstrumma som sitter där över förstärker ljudet och att det finns väldigt många som ställer sig MITT i BB och inte säger ett pip. Du kan gärna kontakta mig så kan jag lämna över allt det du behöver för ta över efter mig men du jag glömde att jag har ett eget företag och hus samt 5 underbara barn som oxå kräver en viss tid på dygnet men dessa behåller jag. MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i Blackbugs eller ska jag skriva fd Ordförande? 0708-377 387
|
|
|
Post by mace on Oct 2, 2008 13:45:36 GMT 1
Ska vi byta plats då?
|
|
|
Post by rupert123 on Oct 2, 2008 14:20:01 GMT 1
hej alla glada! Jag måste bara säga att jag faktiskt tycker att det var dåligt tryck från klacken idag.. OIKs klack var mindre men lät nästan lika mycket.. En av anledningarna till detta tror jag är för att YB står längst bak istället för längst fram så att alla kan se honom, man måste ju vända sig om för att höra honom och se vad som händer egentligen! jag tycker dessutom att han är en byfåne när han "förstör" klacken genom att dom inte får skrika lite på motstådarna.. ! klacken följer dig... UTNYTTJA DE!!!!!! Ser fram emot nästa hemma match YB ! // En som kämpar i klacken för sitt KHK!!! PS. vore också trevligt om vi sågs på någon borta match! Jag kommer alltid stå där jag står för jag trivs där. Jag är ingen klackledare MEN att skrika på motståndarna har jag inte emot MEN könsord,domarn röker cannabis är så förlegat så det förslår men om jag nu är den byfånen så kan jag sätta mig på min sittplats så får du gärna ta över. Att jag inte åker på så många bortamatcher har i sin förklaring i att jag helt enkelt inte har tid MEN du kan ta över det oxå som tar stora delar av min tid som tex att se till tillsammans med mina kollegor i BB att driva BB. När det gäller att bortastå låter högre har med att göra den ventilationstrumma som sitter där över förstärker ljudet och att det finns väldigt många som ställer sig MITT i BB och inte säger ett pip. Du kan gärna kontakta mig så kan jag lämna över allt det du behöver för ta över efter mig men du jag glömde att jag har ett eget företag och hus samt 5 underbara barn som oxå kräver en viss tid på dygnet men dessa behåller jag. MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i Blackbugs eller ska jag skriva fd Ordförande? 0708-377 387 jag säger inte att jag tycker att du ska avgå eller lämna över dina barn till mig .. jag säger bara vad jag tycker och försöker förbättra något som är bra, men kan bli bättre! jag tycker inte heller att man ska stå och förnedra folk med rasistiska skälsord. Jag tror och hoppas att du förstår vad jag menar och vill försöka få fram.. Klacken följer dig, utnyttja det istället!
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 2, 2008 15:25:34 GMT 1
Det var vad dem precis gjorde igår? De var en som gick nedanför stå med megafon och de var även en som stod med ryggen till och manade på, men halva stå är ju dötysta.. ;/ Eeeeeee.........var? Mongo gick nedanför i 30sek innan match. Sedan hörde inte jag en enda megafon eller såg någon nedanför. Visst Johan försökte dra igång och är duktig på det men han behöver stå där hela tiden, Längst ner på ett räcke från början till slut. I 3:e perioden så var det en kille i tonåren som försökte dra igång klacken. All ära åt honom men i tonåren skall man inte skrika.( Han hördes inom en 2 meters radie) Nej, Avspärrningslinor som delar av stå för Klacken och en eller två klack ledare. Och Pierre står kvar där han står, så vi vet var vi har han.
|
|
|
Post by Mäki on Oct 2, 2008 16:19:18 GMT 1
Tycker vi ska dela upp ståplats, så BB får en egen yta där det faktiskt är folk som VÅGAR sjunga, betongrövar som inte fått sittplats och inte vågar lämna ifrån sig ett pip, kan hålla sig utanför själva KÄRNAN (misstolka inte detta) så att vi faktiskt kan få TRYCK under matcherna.
|
|