|
Post by aslog on Oct 21, 2008 16:04:05 GMT 1
grejen med ljudisoleringen är väl att när carola kommer och ska sjunga schlager så kommer det eka utan den, och då blir inte svt glada. så sålänge khk inte äger arenan så får vi nog stå ut med den.
|
|
kk
Nybörjare
|
Post by kk on Oct 21, 2008 16:05:14 GMT 1
Alla borde komma nakna. De där jävla tjocka vinterjackorna är ett jävla otyg som gör att ljudet försvinner
|
|
|
Post by aslog on Oct 21, 2008 16:07:27 GMT 1
Jag tror så här...många av de som är på ståplats har helt enkelt inte fått några sittplatsbiljetter och är inte en frekvent publik. Att det är så mycket folk på ståplats beror nog endast på att sittplats är slutsålt. Dessa personer är alltså "bara" publik och kanske inte så inbitna supporters som oss andra. Sen tror jag absolut inte att vifta mot dom med arg blick för att få med dom på sångerna. Nu har jag kanske inte sett det så ofta men på bortamatcher har det förekommit varje gång jag varit med och jag tror inte argablicken funkar... ett leende däremot kommer man långt med. Förövrigt, kämpa på BB! Ja tyvärr verkar det som att det är så. Känns ibland som att det är mestadels Komapatienter på Stå. Jag tror faktiskt att det kan fungera med riktigt förbannade blickar mot dem som inte sjunger. Märkte det när vi var på hockeyresan. När vi kollade på HV - Rögle så hade HV en klackledare som kollade på alla som inte sjöng med en TOKFÖRBANNAD blick och det verkade fungera. Man kan ju alltid testa och om det inte fungerar får man ju pröva nya metoder. Men vad i så fall? Det är det svåra att komma på, tyvärr det fanns några till som han kollade på med tokförbannad blick. ehe.
|
|
|
Post by T.Engdahl on Oct 21, 2008 20:28:46 GMT 1
Jag håller med om att ljudisoleringen ska ner men vi måste försöka få trycket på sångerna även om den sitter uppe. Jag hoppas att vi på NNÖ och sittplats få ett enormt tryck i matchen mot Kungsälv på söndag.
|
|
|
Post by TOMTEN on Oct 22, 2008 21:51:40 GMT 1
Jag tror så här...många av de som är på ståplats har helt enkelt inte fått några sittplatsbiljetter och är inte en frekvent publik. Att det är så mycket folk på ståplats beror nog endast på att sittplats är slutsålt. Dessa personer är alltså "bara" publik och kanske inte så inbitna supporters som oss andra. Sen tror jag absolut inte att vifta mot dom med arg blick för att få med dom på sångerna. Nu har jag kanske inte sett det så ofta men på bortamatcher har det förekommit varje gång jag varit med och jag tror inte argablicken funkar... ett leende däremot kommer man långt med. Förövrigt, kämpa på BB! Jaa det är lite så me tro jag. Men mest tro jag att det är skolbarnen som gå in gratis på matcherna. och dem gör inte för mycket nytta .Dem är ju mellan 9-13 år, och ja jag tycker bara att dem bara putta och bråttas på NNÖ. Kan vi inte få bort så inte dem gå in gratis, eller så få dem börja sjunga! För om vi inte ska bara bästa laget i länet. Så ska vi vara "BÄSTA KLACKEN I LÄNET!" Jag tycker nog att de små hörs bättre många gånger. De drar igång men ingen hänger på!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 22, 2008 23:53:12 GMT 1
Synd att knappt nån av klacken är med på dom flesta bortamatcher, stödet som KHK får hemma behövs lika mycket borta.
|
|
|
Post by Mäki on Oct 23, 2008 12:50:18 GMT 1
Där har du rätt fel ändå player80, det brukar vara folk från klacken på bortaplan också, inte lika många men det är ändå folk. I tingsryd b.la var väl hela klacken där?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 23, 2008 13:55:53 GMT 1
Jo visst, tingsryd, Olofström och Kristianstad Och givetvis hockeyresan mot Gislaved och Ulricehamn, men där var ju stora delar av klacken inte med. Syftade mest på matchen mot Pantern, det är väl en match man vill se? Att det ska vara så svårt att få ihop en buss? Riktar ingen kritik mot nån, menar bara att stödet behövs lika mycket på bortamatch. Men det är väl kanske jobb och annat som ställer till det.
|
|
badde
Björnligan
|
Post by badde on Oct 23, 2008 17:11:34 GMT 1
Kanske skulle köra lite tifon typ AIK
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 23, 2008 20:09:37 GMT 1
Kanske skulle köra lite tifon typ AIK Betalar du?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 23, 2008 20:17:12 GMT 1
|
|
|
Post by Timsan on Oct 23, 2008 22:36:29 GMT 1
Jaa det är lite så me tro jag. Men mest tro jag att det är skolbarnen som gå in gratis på matcherna. och dem gör inte för mycket nytta .Dem är ju mellan 9-13 år, och ja jag tycker bara att dem bara putta och bråttas på NNÖ. Kan vi inte få bort så inte dem gå in gratis, eller så få dem börja sjunga! För om vi inte ska bara bästa laget i länet. Så ska vi vara "BÄSTA KLACKEN I LÄNET!" Jag tycker nog att de små hörs bättre många gånger. De drar igång men ingen hänger på!! joo de är sant, typ en gång per match jippe.
|
|
|
Post by HF on Oct 24, 2008 6:31:13 GMT 1
Kanske skulle köra lite tifon typ AIK Betalar du? Betala? Det är väl bara att leta i frugans garderob..............och i vissa fall sin egen... ;-)
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 24, 2008 6:48:03 GMT 1
Betalar du? Betala? Det är väl bara att leta i frugans garderob..............och i vissa fall sin egen... ;-) Din frun kanske har en för du har ju din granne ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 24, 2008 7:34:44 GMT 1
det är ju inte vettigt om HEMMA-klacken pga hallens konstruktion ska ha sämre förutsättningar än bortaklacken att göra sig hörda.
Är detta något BB tagit upp med KHK eller Arenabolaget?
|
|