|
Post by qALLAHAN on Nov 3, 2008 16:27:22 GMT 1
Vad skall vi göra för att få igång den här tröga sittplatspubliken Göra mål...
|
|
|
Post by Mäki on Nov 4, 2008 17:33:39 GMT 1
Förhelvete! Denna tråden handlar om klacken, det är ju för fan inte VI som gör målen, eller hur!?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 5, 2008 6:47:11 GMT 1
Alla som vet vad som gäller på torsdag hoppas jag kommer hjälpa oss. Och till alla de som inte vet ring mig för info. 0708-377 387
pssst Callahan även du kan hjälpa till här;) Ring mig gärna:)
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 7:35:04 GMT 1
Alla som vet vad som gäller på torsdag hoppas jag kommer hjälpa oss. Och till alla de som inte vet ring mig för info. 0708-377 387 pssst Callahan även du kan hjälpa till här;) Ring mig gärna:) Det går nog även bra att skicka PM till YB. Gör det så får ni reda på en sak.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 12, 2008 23:05:18 GMT 1
Kanonbra idag ! Men ni hade en usel motståndare i KIK-klacken som la av efter 1-0
|
|
|
Post by aslog on Nov 13, 2008 8:55:27 GMT 1
Är det inte dags att ta ner flaggan med Fredrik nu? Det är inte så att jag tycker illa om snubben, men han spelar faktiskt för KRIF nu.
|
|
|
Post by Joewson on Nov 13, 2008 11:28:57 GMT 1
Är det inte dags att ta ner flaggan med Fredrik nu? Det är inte så att jag tycker illa om snubben, men han spelar faktiskt för KRIF nu. Tillhör fortfarande KHK, men kommer med stor sannolikhet aldrig mer spela en match i KHK-tröjan.
|
|
|
Post by Sickboy on Nov 13, 2008 21:43:25 GMT 1
Är det inte dags att ta ner flaggan med Fredrik nu? Det är inte så att jag tycker illa om snubben, men han spelar faktiskt för KRIF nu. Ja, den bör nog ner nu... Någon kan ju höra sig för om WA är intresserade av att ge en slant för den. Pengarna till FL...
|
|
|
Post by bozon on Nov 15, 2008 0:15:44 GMT 1
Tack Pierre "Youngblood"Löfgren!Du har verkligen fått tryck på "Klacken"!Du börjar även få i gång sittplatspubliken!Bra jobbat!Försöker även få min röst hörd på sittplats.Tycker vi börja höras rätt bra.Fortsätt så "Youngblood"Tack!
|
|
|
Post by kex on Nov 17, 2008 14:09:55 GMT 1
Saknade YB i klacken igår.. blev rätt avslaget utan dig tyvärr :/ DU BEHÖVS DÄR
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 17, 2008 14:26:53 GMT 1
Saknade YB i klacken igår.. blev rätt avslaget utan dig tyvärr :/ DU BEHÖVS DÄR Igår var det en kvinna som behövde mig mer än KHK men jag kommer tillbaka och står på NNÖ. Men jag tyckte det inte var så tyst på NNÖ igår och att det hördes riktigt bra upp till G-sek.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 17, 2008 14:41:13 GMT 1
ja jag måste ge cred till sitt plats det låter riktigt bra ifrån er nu förtiden, det är riktigt roligt att så många är med på noterna
|
|
|
Post by Basbatten on Nov 17, 2008 14:56:14 GMT 1
Saknade YB i klacken igår.. blev rätt avslaget utan dig tyvärr :/ DU BEHÖVS DÄR YB gör ett bra jobb men att kalla klacken igår för avslagen är en förolämpning. Ramsan som avslutades med "för vi har Oskar i målet/buren" var mäktig. Allt annat än avslaget. Och äntligen sitter "Sune Sune ge oss en sång, ge mig ett K...". Ståpäls ta mej fan. På burken ser man senare på kvällen ett inslag om supportervåld och supportervälde och då tänker man att kom hit och ta lärdom. Supportervåld existerar inte och supportervälde inskränker sig till forumet. ;D ;D
|
|
|
Post by kex on Nov 17, 2008 19:26:02 GMT 1
Menar inte att vi inte körde på så bra vi kunde.. men har varit bättre tryck både på onsdags och fredags matchen. Tyckte inte att de var någon som körde igång hela klacken igår, visst vi sjöng hela tiden och det är riktigt bra ! Blir lite variaton på ramsorna med på YB där. Men ja, får ge mig Bra jobb i klacken hela förra veckan iaf !
|
|
|
Post by Chuck Bass on Nov 21, 2008 17:19:00 GMT 1
Tycker ni på stå borde sluta klappa tiill varje ramsa.
|
|