|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 21, 2008 18:07:15 GMT 1
Tycker ni på stå borde sluta klappa tiill varje ramsa. jag tycker ni på sitt borde sjunga med i varje ramsa
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 21, 2008 21:57:55 GMT 1
Själva handklappningarna kväver eran fina sångstämma faktiskt
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 22, 2008 0:53:42 GMT 1
Själva handklappningarna kväver eran fina sångstämma faktiskt tyvärr är det så att handklapparna är tre gånger fler än sångarna på stå. så om alla sjunger så överröstas vi inte av klappen
|
|
|
Post by fredrik78 on Nov 22, 2008 13:32:49 GMT 1
Ja det e ju trevligt och va full men slåss e ju sandlådenivå
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 22, 2008 14:44:25 GMT 1
Ja det e ju trevligt och va full men slåss e ju sandlådenivå på tal om att vad??
|
|
|
Post by Sickboy on Nov 22, 2008 19:33:05 GMT 1
Haha... Läs snubbens första inlägg på forumet Daniel... Typisk lördagsskrivare... LÅT RÅDDE SPELA..!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 27, 2008 9:16:45 GMT 1
OERHÖRD klack igår !
|
|
|
Post by doubleyou on Nov 27, 2008 20:33:10 GMT 1
Tack till alla som var i Kristianstad i går, det var en minnesvärd kväll. YB leder sina styrkor som en härförare skall göra med den äran, men en som jag tycker får alldeles för lite uppmärksamhet är vår fantastiska trummslagare, utan honom hade vi aldrig fått den fina stämningen i klacken. TACK TUSEN TACK!
|
|
|
Post by Timsan on Nov 27, 2008 21:20:56 GMT 1
Tack till alla som var i Kristianstad i går, det var en minnesvärd kväll. YB leder sina styrkor som en härförare skall göra med den äran, men en som jag tycker får alldeles för lite uppmärksamhet är vår fantastiska trummslagare, utan honom hade vi aldrig fått den fina stämningen i klacken. TACK TUSEN TACK! Håller med dig exakt!
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 28, 2008 2:33:49 GMT 1
Bara att instämma !
Mäki grym på trumman !
|
|
|
Post by Supertramp on Dec 11, 2008 1:28:27 GMT 1
Inte lika kul att gå på hockey längre? Eller hur kan det vara 30 personer på Karlskrona-läktaren nere i Pantern, varav 15 av dom studerande/bosatta i Malmö?
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Dec 11, 2008 13:20:43 GMT 1
Ptja, onsdag och över 20 mils enkel resa kanske har någonting med saken att göra? Tror du inte det?
|
|
|
Post by Supertramp on Dec 11, 2008 13:31:48 GMT 1
Ptja, onsdag och över 20 mils enkel resa kanske har någonting med saken att göra? Tror du inte det? Bevara mig hur det då kommer se ut i en eventuell Allsvenska. Där snackar vi 120 mil enkel. Sedan är jag säker på att det vara ett hundratal mer på plats om KHK haft en större chans att nå allettan. Tråkigt!
|
|
|
Post by Jason on Dec 11, 2008 14:11:49 GMT 1
Tror med det hade varit så...
Men vad det gäller Allsvenskan har man helt andra bevakningar på matcherna som säkerligen får folk att stanna hemma och fisa i soffan framför TVn istället för att vara på plats.
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Dec 11, 2008 18:27:00 GMT 1
Nu känns förvisso allsvenskan väldigt avlägsen, vi kan väl börja med att försöka nå allettan till nästa säsong. Men självfallet är det nog som Jason skriver, många skulle stanna hemma då det åtminstone ibland finns fullgod bevakning man kan följa hemma. Men jag tror också att intresset för att se laget i allsvenskan skulle göra att folk skulle åka rätt många mil extra.
Och som du själv säger, Supertramp, matcherna framöver är inte särskilt lockande ur publiksynpunkt. Finns inte så mycket på spel just nu. Allettan är körd, alla vet om det. Vi får nog hoppas att folk kommer till hemmamatcherna i fortsättningsserien, tror jag.
|
|