|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2006 11:57:25 GMT 1
Karlskrona har dock inte något elitlag i en stor idrott. Därför känns det kanske lite mer nesligt än vad Kalmar känner gentemot Nybro/Oskarshamn. Pingis Stor och stor
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 18, 2006 14:31:56 GMT 1
Pingis Stor och stor Är du medveten om hur många kineser som spelar pingis...? ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2006 16:54:08 GMT 1
Stor och stor Är du medveten om hur många kineser som spelar pingis...? ;D Ja jag har spelat själv I Damsnäs IF i C-laget i div.7. Sista året jag var med tog vi oss upp i div. 6 ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 18, 2006 17:04:19 GMT 1
Är du medveten om hur många kineser som spelar pingis...? ;D Ja jag har spelat själv I Damsnäs IF i C-laget i div.7. Sista året jag var med tog vi oss upp i div. 6 ;D VA! Är du kines? Det visste jag inte ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2006 17:12:19 GMT 1
Ja jag har spelat själv I Damsnäs IF i C-laget i div.7. Sista året jag var med tog vi oss upp i div. 6 ;D VA! Är du kines? Det visste jag inte ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 18, 2006 19:15:15 GMT 1
Med Jimmy och Koffa tillbaka i laget bör Lund få det tuffare även om Filip A och Jonas A skötte sig bra. Med lite färre utvisningsminuter ökar chanserna till tvåan ytterligare. Jag tror att KHK tar 2 p mot Lund (förlust i frysbooxen) 4 p mot Glimma 4 p mot Diö Slutabellen blir: KHK 10 p Lund 10 p Glimma 2 p Diö 2 p målskillnad avgör
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 18, 2006 19:43:50 GMT 1
Tror Glimma är något bättre än vi tror...kanske kan lugga Lund på en pinne
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Feb 19, 2006 9:44:50 GMT 1
Det blir troligtvis Glimma från div 2 beroende på att de möter två topplag i de båda avslutande omgångarna som de måste vinna för att slippa kvalet.
Jag är väldigt säker på att Glimma är något bättre än Lund. Det kommer att handla om tre lag som gör upp om platsen i div 2 KHK, Glimma och Lund. Tyvärr tror jag nog att Glimma tar platsen till slut pga. vana av bättre match tempo. KHK har ju inte haft något motstång och är vana av att ha det så i sina matcher. Dessutom är kvalspel som alla kvalspel och det kan gå hur som helst.
|
|
|
Post by newman on Feb 19, 2006 20:38:28 GMT 1
Tror att tre hemmasegra plus en borta(8p) kan räcka.. Om de andra slår varandra. gäller dock att ha en bra pluskvot. Men det kommer att bli svettigt. Lund få gälla som favoriter!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 19, 2006 20:44:47 GMT 1
Tror att tre bortasegrar plus en hemma(8p) kan räcka.. Om de andra slår varandra. gäller dock att ha en bra pluskvot. Men det kommer att bli svettigt. Lund få gälla som favoriter!! skämt åsido. Jag tror det krävs minst 9 p
|
|
|
Post by newman on Feb 19, 2006 20:47:22 GMT 1
hahaha...hts att du aldrig ger dej. Det hjälper inte att byta gubbe!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 0:52:48 GMT 1
Nu drar det ihop sig. Fördelen med att Diö inte är med, är att jag kan koncentrera mig på KHK:s matcher Dock känner jag som säkert många av er andra, dåliga vibbar. Lär inte bli något stryklag i kvalserien. Tror nog alla kan slå alla
|
|
|
Post by newman on Feb 24, 2006 9:44:41 GMT 1
Nu drar det ihop sig. Fördelen med att Diö inte är med, är att jag kan koncentrera mig på KHK:s matcher Dock känner jag som säkert många av er andra, dåliga vibbar. Lär inte bli något stryklag i kvalserien. Tror nog alla kan slå alla vad hände i limhamn? total haveri ?! vi hade nog vunnit på att haft diö istället för åstorp..
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Feb 24, 2006 10:34:19 GMT 1
Vet ni när dom lottar kvalet? Kommer kanske ner o kollar när ni möter Glimma
|
|
|
Post by newman on Feb 24, 2006 10:36:18 GMT 1
Vet ni när dom lottar kvalet? Kommer kanske ner o kollar när ni möter Glimma tisdag förmiddag enl. medicinmannen.
|
|