|
Post by pirre on Feb 24, 2006 10:38:38 GMT 1
Vet ni när dom lottar kvalet? Kommer kanske ner o kollar när ni möter Glimma OJ OJ OJ storfrämmande!! välkommen/välkomna
|
|
|
Post by newman on Feb 24, 2006 10:41:10 GMT 1
fjäsk!
|
|
|
Post by pirre on Feb 24, 2006 10:42:38 GMT 1
Kan man inte slå sina fiende förena dig med dem då
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Feb 24, 2006 10:46:21 GMT 1
Vet ni när dom lottar kvalet? Kommer kanske ner o kollar när ni möter Glimma tisdag förmiddag enl. medicinmannen. Ok, hur som helst lycka till i kvalet. För våran del är sässen över, förutom den matchen som spelas ikväll, o den matchen måste nog va den viktigaste matchen o tuffaste som spelas iår
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Feb 24, 2006 12:02:48 GMT 1
Vet ni när dom lottar kvalet? Kommer kanske ner o kollar när ni möter Glimma tisdag förmiddag enl. medicinmannen. Tänkte på det, startar inte kvalet nästa Ons? Då blir det tajt om tid o ladda när man inte vet vilken motståndare man får förenns 1 dag innan. Förra året lottade dom ju helgen innan kvalet drog igång.
|
|
|
Post by newman on Feb 24, 2006 12:08:32 GMT 1
Instämmer. borde göras redan idag fredag!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 20:55:01 GMT 1
Nu drar det ihop sig. Fördelen med att Diö inte är med, är att jag kan koncentrera mig på KHK:s matcher Dock känner jag som säkert många av er andra, dåliga vibbar. Lär inte bli något stryklag i kvalserien. Tror nog alla kan slå alla vad hände i limhamn? total haveri ?! vi hade nog vunnit på att haft diö istället för åstorp.. Typ...de mest inbitna supportrarna var helt försörda idag, och tränaren ville inte ens snacka hockey
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 23:36:38 GMT 1
Verkar inte så bra stämmning i Diö nu, spelarna klagar på klacken !!
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2006 23:43:59 GMT 1
Verkar inte så bra stämmning i Diö nu, spelarna klagar på klacken !! Va, klagar på klacken?
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 23:45:41 GMT 1
Verkar inte så bra stämmning i Diö nu, spelarna klagar på klacken !! Va, klagar på klacken? Läs deras gästbok så får du se.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 23:51:00 GMT 1
Verkar inte så bra stämmning i Diö nu, spelarna klagar på klacken !! Det är ingen spelare...har pratat med en mycket insatt i klubben som pratat med tränaren. Bara folk som vill jävlas i gästboken....som vanligt
|
|
|
Post by Iceman on Feb 24, 2006 23:52:50 GMT 1
Verkar inte så bra stämmning i Diö nu, spelarna klagar på klacken !! Det är ingen spelare...har pratat med en mycket insatt i klubben som pratat med tränaren. Bara folk som vill jävlas i gästboken....som vanligt Strö salt i såren......
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 24, 2006 23:53:57 GMT 1
Det är ingen spelare...har pratat med en mycket insatt i klubben som pratat med tränaren. Bara folk som vill jävlas i gästboken....som vanligt Strö salt i såren...... Typ...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 27, 2006 15:38:43 GMT 1
Karlskrona, Lund, Glimma, Åstorp. en av dessa fyra ska få spela ishockey på division två nivå nästa säsong. Idrotten är grym ibland och jag vet att den kommer att så vara här också. Åstorp har förvisso inget att förlora, de lever redan på lånad tid så att säga. Glimma lika så. De flesta man snackar idrott med tycker att seriedegraren ska gå upp direkt och att en tabelljumbo lika direkt ramla ur. Men så är nu inte fallet. Karlskrona och Lund har varit outstanding serien igenom och nu skall ett lag bort, kanske båda. Idrotten är, som jag sa, grym. Om ett par veckor vet vi svaret, antingen är vi jublande glada här på forumet eller så råder här djup förstämning. Vilket det än blir så kommer det alltid en morgondag... Eller?
|
|
|
Post by pirre on Feb 27, 2006 15:44:02 GMT 1
Karlskrona, Lund, Glimma, Åstorp. en av dessa fyra ska få spela ishockey på division två nivå nästa säsong. Idrotten är grym ibland och jag vet att den kommer att så vara här också. Åstorp har förvisso inget att förlora, de lever redan på lånad tid så att säga. Glimma lika så. De flesta man snackar idrott med tycker att seriedegraren ska gå upp direkt och att en tabelljumbo lika direkt ramla ur. Men så är nu inte fallet. Karlskrona och Lund har varit outstanding serien igenom och nu skall ett lag bort, kanske båda. Idrotten är, som jag sa, grym. Om ett par veckor vet vi svaret, antingen är vi jublande glada här på forumet eller så råder här djup förstämning. Vilket det än blir så kommer det alltid en morgondag... Eller? Klart det kommer en morgondag men för kHK blir det i tvåan!!
|
|