|
Post by Iceman on Feb 27, 2006 16:11:45 GMT 1
Karlskrona, Lund, Glimma, Åstorp. en av dessa fyra ska få spela ishockey på division två nivå nästa säsong. Idrotten är grym ibland och jag vet att den kommer att så vara här också. Åstorp har förvisso inget att förlora, de lever redan på lånad tid så att säga. Glimma lika så. De flesta man snackar idrott med tycker att seriedegraren ska gå upp direkt och att en tabelljumbo lika direkt ramla ur. Men så är nu inte fallet. Karlskrona och Lund har varit outstanding serien igenom och nu skall ett lag bort, kanske båda. Idrotten är, som jag sa, grym. Om ett par veckor vet vi svaret, antingen är vi jublande glada här på forumet eller så råder här djup förstämning. Vilket det än blir så kommer det alltid en morgondag... Eller? Klart det kommer en morgondag men för kHK blir det i tvåan!! Ja det för vi hoppas....
|
|
|
Post by newman on Feb 27, 2006 18:30:16 GMT 1
tror vi på tomten här???
|
|
|
Post by Iceman on Feb 27, 2006 18:51:56 GMT 1
Jepp
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 8:24:07 GMT 1
Tomten! vadå tror?? Alla vet väl att tomten finns! Eller har newman någon annan teori om vem gubben som kom hem en gång om året istället för far, som av någon jävla konstig anl skulle gå ut å köpa ytterliggare en aftonbladet(köpte ju en i morse). Förklara dig nu newman!!!
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:37:27 GMT 1
Tomten! vadå tror?? Alla vet väl att tomten finns! Eller har newman någon annan teori om vem gubben som kom hem en gång om året istället för far, som av någon jävla konstig anl skulle gå ut å köpa ytterliggare en aftonbladet(köpte ju en i morse). Förklara dig nu newman!!! newman tror också på tomten, jag vet...
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 14:39:08 GMT 1
Tomten! vadå tror?? Alla vet väl att tomten finns! Eller har newman någon annan teori om vem gubben som kom hem en gång om året istället för far, som av någon jävla konstig anl skulle gå ut å köpa ytterliggare en aftonbladet(köpte ju en i morse). Förklara dig nu newman!!! ohh det va skönt att höra! newman tror också på tomten, jag vet...
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 14:50:59 GMT 1
Är det på det visset du plockar inlägg som ovan ??
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 28, 2006 15:17:23 GMT 1
Är det på det visset du plockar inlägg som ovan ?? Han är en n00b än så länge. Ha lite överseende
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 15:18:29 GMT 1
Är det på det visset du plockar inlägg som ovan ?? Nä så här gör ja ju! ;D
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 15:20:34 GMT 1
Är det på det visset du plockar inlägg som ovan ?? Nä så här gör ja ju! ;D Och såhär gör jag......
|
|
|
Post by Merry on Feb 28, 2006 15:21:57 GMT 1
Har gått lite för långt nu tycker jag
|
|
|
Post by Iceman on Feb 28, 2006 15:24:05 GMT 1
Ja nu får det va för min del, blir inga vettiga inlägg av det.
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 15:24:10 GMT 1
Har gått lite för långt nu tycker jag Ehh å sen när bryr du dig om va andra tycker? ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 28, 2006 15:24:23 GMT 1
Har gått lite för långt nu tycker jag För en gång skull är vi helt överens! I varje fall när det gäller pirre! Heja Iceman!
|
|
|
Post by pirre on Feb 28, 2006 15:26:37 GMT 1
Har gått lite för långt nu tycker jag För en gång skull är vi helt överens! I varje fall när det gäller pirre! Heja Iceman! Jag vet var du satte din cash!
|
|