|
Post by Teddybear on Feb 6, 2006 21:35:39 GMT 1
Tror nog KHK har minst en växel till att lägga i, men det är klart lite orolig är man ju alltid. Det blir en värdemätare mot Lund hemma.
|
|
|
Post by CastorTroy on Feb 7, 2006 23:14:04 GMT 1
Tror nog KHK har minst en växel till att lägga i, men det är klart lite orolig är man ju alltid. Det blir en värdemätare mot Lund hemma. Den växeln bör dem nog lägga i nu i så fall. I kvalserien är det försent, då måste dem "gått" på den växeln ett antal matcher innan. Div 2 lagen kommer in i kvalet med ett naturligt högre tempo i benen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 8, 2006 10:27:01 GMT 1
"Melodifestivalveckan Vi har tillgång till B-hallen fram till den 1 mars under den veckan. Där tränar ungdomslagen enligt tilldelat schema. A-laget kommer att flytta hela sin verksamhet till Kockumshallen den veckan. För ungdomslagen se kommande istidschema för B-hallen"
Uppladdning i Kockumhallen inför kvalet. Bra jobbat arenachefen ...
|
|
|
Post by newman on Feb 8, 2006 13:24:07 GMT 1
Han kan få det "hett" om öronen om det går åt helvete!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 9, 2006 0:43:50 GMT 1
Han kan få det "hett" om öronen om det går åt helvete! Det ska newman själv se till att han får! ;D
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 9, 2006 8:42:54 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Feb 9, 2006 9:01:24 GMT 1
Tror nog att jag får sällskap av både Callahan,JJb,iceman och några riktiga khk:are oxå!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 9, 2006 9:25:59 GMT 1
Tror nog att jag får sällskap av både Callahan,JJb,iceman och några riktiga khk:are oxå! Japp, räkna med mig!
|
|
|
Post by newman on Feb 9, 2006 10:24:23 GMT 1
Visste väl det! Ismannen är du på eller bangar du?
|
|
|
Post by Iceman on Feb 9, 2006 16:55:46 GMT 1
Nejdå
|
|
|
Post by wilhelmiii on Feb 10, 2006 16:47:45 GMT 1
Är det bara jag som är orolig inför kvalet när det är så många småskadade så här nära kvalet? Laget får ju aldrig en chans att spela ihop femmorna, utan nu ändras femmorna hej vilt inför varje match. Koffa´s skada igår oroar mig väldigt mycket, i bästa fall är han tillbaka tills kvalet börjar, men i vilken form är han då? När det gäller Linus claesson så har jag nog gett upp hoppet om att han kan prestera 100% igen denna säsongen. Så med andra ord så är jag jävligt orolig över hur det här ska gå. Glöm inte att vi börjar med två bortamatcher också.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 10, 2006 17:42:16 GMT 1
Är det bara jag som är orolig inför kvalet när det är så många småskadade så här nära kvalet? Laget får ju aldrig en chans att spela ihop femmorna, utan nu ändras femmorna hej vilt inför varje match. Koffa´s skada igår oroar mig väldigt mycket, i bästa fall är han tillbaka tills kvalet börjar, men i vilken form är han då? När det gäller Linus claesson så har jag nog gett upp hoppet om att han kan prestera 100% igen denna säsongen. Så med andra ord så är jag jävligt orolig över hur det här ska gå. Glöm inte att vi börjar med två bortamatcher också. Tror alla här är mer eller mindre oroliga...inte minst för hur spelet kommer fungera på bortamatcherna.
|
|
|
Post by newman on Feb 10, 2006 18:19:57 GMT 1
Wörd!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 15, 2006 13:48:52 GMT 1
Är det bara jag som är orolig inför kvalet när det är så många småskadade så här nära kvalet? Laget får ju aldrig en chans att spela ihop femmorna, utan nu ändras femmorna hej vilt inför varje match. Koffa´s skada igår oroar mig väldigt mycket, i bästa fall är han tillbaka tills kvalet börjar, men i vilken form är han då? När det gäller Linus claesson så har jag nog gett upp hoppet om att han kan prestera 100% igen denna säsongen. Så med andra ord så är jag jävligt orolig över hur det här ska gå. Glöm inte att vi börjar med två bortamatcher också. Kunde inte sagt det bättre själv... Att vinna mot Rydaholm, Limhamn etc hemma i VAR i serielunken är ju en sak. Kvalserien något HELT annat Men jag hoppas att några av de som saknas, 7 st (?) kommer tillbaka i bra slag. Men just nu känns det bara som om klockan tickar på lite väl snabbt ...
|
|
|
Post by newman on Feb 15, 2006 13:58:04 GMT 1
Då var det bekräftat.........ångesten kan börja sitt intåg i kroppen!
|
|