|
Post by Teddybear on Feb 15, 2006 15:49:14 GMT 1
Kan KHK bara mönsta fullt mannskap så tror jag att det ordnar sig men det blir ingen enkel resa.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 15, 2006 15:58:40 GMT 1
Kan KHK bara mönsta fullt mannskap så tror jag att det ordnar sig men det blir ingen enkel resa. Om du med fullt mannskap men 3 femmor och två mv så lär det inte bli några problem. Men om du menar att alla 7 som inte var med förra matchen (Henrik, Olof, Oskar R, Jimmy, Koffa, Kellman o Linuc C) ska vara fit for fight så blir det värre om man får tro Burnels rapport
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 15, 2006 16:20:47 GMT 1
Om du menar Burnels rapport så var det "bara" Kellman och Räihä som var i riskzonen att missa kvalet.
|
|
|
Post by HF on Feb 15, 2006 16:27:52 GMT 1
koffa bör vara tillbaka den 20:de feb
|
|
|
Post by newman on Feb 15, 2006 18:31:33 GMT 1
Låter lovande. var det knäet?
|
|
|
Post by Iceman on Feb 15, 2006 21:46:46 GMT 1
Gott !! Han behövs verkligen !!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 16, 2006 21:10:07 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Feb 16, 2006 21:28:19 GMT 1
tja det var den infon jag fick av olle, sen om det är tillbaka för träning eller match vet jag ej Mr H
|
|
|
Post by newman on Feb 17, 2006 10:30:18 GMT 1
Enligt dagens SYD så är det Åstrop som införskaffat flest spelare efter jul, men till vilken nytta! Tror nog att diö håller undan. Avgörande på sön. när man möte landskrona. Lund har skaffat in två försvarare och diö tuggar på med det man har!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 17, 2006 12:24:52 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 17, 2006 12:25:59 GMT 1
Visst är det så. Åstorp kommer inte förbi Diö som håller undan. I kvalet sedan är sedan Diö chanslösa precis som Glimma. Glimma har förvisso känt på div 2 men det räcker inte. Karlskrona och Lund kommer att slåss om platsen, dessa lag skulle inte legat längst ner i botten i tvåan i år om de spelat där. Så vilka blir det då? Karlskrona eller Lund? Karlskrona och Lund kommer att vinna alla sina matcher mot både Glimma och Diö. Karlskrona kommer att göra processen kort med Lund hemma i Vodafone Arena Rosenholm och förmodligen ta poäng även nere i Lund av bara farten. Mina herrar: Så som jag ser et så spelar Karlskrona Hockeyklubb i div 2 nästa år!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 17, 2006 12:34:35 GMT 1
Visst är det så. Åstorp kommer inte förbi Diö som håller undan. I kvalet sedan är sedan Diö chanslösa precis som Glimma. Glimma har förvisso känt på div 2 men det räcker inte. Karlskrona och Lund kommer att slåss om platsen, dessa lag skulle inte legat längst ner i botten i tvåan i år om de spelat där. Så vilka blir det då? Karlskrona eller Lund? Karlskrona och Lund kommer att vinna alla sina matcher mot både Glimma och Diö. Karlskrona kommer att göra processen kort med Lund hemma i Vodafone Arena Rosenholm och förmodligen ta poäng även nere i Lund av bara farten. Mina herrar: Så som jag ser et så spelar Karlskrona Hockeyklubb i div 2 nästa år! Vat det inte lite så här det lät inför förra kvalet också ? Då var det Lund o Kalmar som skulle agera statister. KHK skulle med konkurrens av Glimma ta första platsen eller i sämsta fall gå upp som bästa tvåa ... Låt vara att KHK sedan dess skaffat 10 bra nyförvärv och bara tappat 2 av klass. Så visst är KHK vassare och bredare. Tyvärr är ju några av dessa nu inte med på isen. Hoppas det räcker ändå
|
|
|
Post by HF on Feb 17, 2006 13:02:09 GMT 1
jag är livrädd för kvalet.. men jag vill se JJB gå ner till klacken när det är klart....
|
|
|
Post by pirre on Feb 17, 2006 13:06:04 GMT 1
jag är livrädd för kvalet.. men jag vill se JJB gå ner till klacken när det är klart.... JAG VILL SE ALLA I KLACKEN INNAN DET ÄR KLART!!!!!
|
|
|
Post by HF on Feb 17, 2006 13:07:57 GMT 1
jag är livrädd för kvalet.. men jag vill se JJB gå ner till klacken när det är klart.... JAG VILL SE ALLA I KLACKEN INNAN DET ÄR KLART!!!!! blir trångt...
|
|