|
Post by kraftwerk on Oct 15, 2008 13:41:38 GMT 1
Just stripsen är det enda som är viktigt för mig...och i en sån här anläggning ska detta väl vara det minsta man kan begära..?! Ishockeyn då? ;D
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 15, 2008 14:43:00 GMT 1
Glömde du hockeyn??
|
|
|
Post by charlie on Oct 15, 2008 22:44:24 GMT 1
Ikväll fanns det hamburgare i kioskerna. Priserna är bättre.
Bättre och bättre dag för dag.
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 15, 2008 22:53:27 GMT 1
Ikväll fanns det hamburgare i kioskerna. Priserna är bättre. Bättre och bättre dag för dag. Gjorde det??? Det missade jag, men det var en "god" nyhet! Då blir det burgare next time!
|
|
|
Post by aslog on Oct 16, 2008 8:59:28 GMT 1
finns det något vegetariskt än? korv är så. jävla. äckligt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 16, 2008 11:50:09 GMT 1
Ikväll fanns det hamburgare i kioskerna. Priserna är bättre. Bättre och bättre dag för dag. Gjorde det??? Det missade jag, men det var en "god" nyhet! Då blir det burgare next time! Jaaajaman, i 1:a kedjan ^^
|
|
|
Post by chriande on Oct 17, 2008 19:51:48 GMT 1
Skarpsvärd skriver i Sydöstran att:
"sedan kan alla KHK-fans andas ut. Cafeterian kommer öppnas. Het nöt under hösten."
Grattis Callahan nu blir det stripps igen. Trevligt att man lyssnar och kan ta till sig kritiken från många röster och ändrar på upplägget med bara sponsormat i Cafeterian. För Det Är Vi Som Är KHK
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 17, 2008 22:05:59 GMT 1
Ja.. hurra, nu kommer alla småungar springa och köpa stripps mitt i matcherna... golven kommer att vara fulla med tappade stripps och ketchup ...
Räcker det inte med burgare? Ska vi konkurera med Donken eller? En Big Mac & Co med hockey...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 18, 2008 9:23:47 GMT 1
Skarpsvärd skriver i Sydöstran att: "sedan kan alla KHK-fans andas ut. Cafeterian kommer öppnas. Het nöt under hösten." Grattis Callahan nu blir det stripps igen. Trevligt att man lyssnar och kan ta till sig kritiken från många röster och ändrar på upplägget med bara sponsormat i Cafeterian. För Det Är Vi Som Är KHK Intressant att jag alltid är den som får ta den mesta av skiten, men uppenbarlige kan jag ju inte vara själv om mina åsikter...
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 18, 2008 11:33:40 GMT 1
Skarpsvärd skriver i Sydöstran att: "sedan kan alla KHK-fans andas ut. Cafeterian kommer öppnas. Het nöt under hösten." Grattis Callahan nu blir det stripps igen. Trevligt att man lyssnar och kan ta till sig kritiken från många röster och ändrar på upplägget med bara sponsormat i Cafeterian. För Det Är Vi Som Är KHK Intressant att jag alltid är den som får ta den mesta av skiten, men uppenbarlige kan jag ju inte vara själv om mina åsikter... Stämmer att cafeterian öppnas för allmänheten igen men stripsen Callahan den får du köpa någon annanstans för de skrotas
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 19, 2008 10:05:18 GMT 1
Nu är det dax!! Camp-KHK har premiär idag på hemmaplan!! Camp -KHK kommer placeras utanför arenan i hörnan utanför ismaskinen. Ett utbud av diverse tilltugg kommer finnas att förtäras! Godis Korv Hamburgare i olika storlekar. Och en callahan special STRIPS Idag kommer det vara fritt tillträde för alla att besöka campen men inom kort så kommer det serveras alkohol på Campen och då behövs det ett medlemskap i Blackbugs för att komma in på Campen. Medlemskap kan tecknas i 1:a pausen vid vårt bord utanför shoppen. VÄLKOMNA!!
|
|
|
Post by charlie on Oct 20, 2008 6:07:53 GMT 1
Nu väntar man på att de hårdaste kritikerna kliver fram och säger "Fan va skönt att klubben lyssnade". Eller ska det bara visslas i den ena pipan?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 20, 2008 9:48:08 GMT 1
Självklart är det lysande! Och samtidigt ska man ju inte behöva sjunga över det självklara...
|
|
|
Post by Jason on Oct 20, 2008 10:56:07 GMT 1
Ungefär som att aldrig ge beröm när något är bra...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 20, 2008 20:12:32 GMT 1
Ungefär som att aldrig ge beröm när något är bra... Men så funkar det ju säger Mr C. det som är bra behöver man inte prata om. Ändå slår den mannen sig för bröstet och säger att han har majoritetet i forumet med sig när han gnäller. ;D Ja men alla andra som håller käften är väl nöjdå då.
|
|