|
Post by Bart on Sept 7, 2008 18:23:32 GMT 1
Hallå alla hockey vänner. Har förstått att många har synpunkter på Hamburgare o Korv som säljs i Arenan. Här kan vi tycka till o kanske även komma med förslag så att det som inte är till belåtenhet kan göras bättre.
|
|
badde
Björnligan
|
Post by badde on Sept 7, 2008 19:06:46 GMT 1
Måste tycka till om den kokta korven. Innan när det var bullens så köpte man 2-3 st varje match, nu så blir det bara dricka då korven inte ser aptitlig ut eller smaker något.
|
|
|
Post by hoxha on Sept 7, 2008 20:20:06 GMT 1
Kokekorven har jag slutat köpa, smaklös!! Hamburgaren är bra om den kommer direkt från stekbordet, bröden till bägge ovanstående är oftast väldigt torra!
Värdsliga problem kan tyckas, men man tappar potentiella kunder/inkomster.....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 7, 2008 20:43:55 GMT 1
Tycker korven smakar bättre än bullens, faktiskt, dock det torra brödet kan man väll byta ut. Och tror jag bara köpt hamburgare en gång och det var nog sista gången, brödet tort som .. jag vet inte vad och hamburgaren var näst intil smaklös.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 7, 2008 22:57:08 GMT 1
Borde gå att få tag i bättre kok/grillkorv samt att värma bröden lite. jag har slutat köpa mat i hallen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 7, 2008 23:53:51 GMT 1
Spelar väl ingen roll om man inte kan köpa något....för att man inte är värd lika mycket som guldklubbare...
Det enda jag köper är strips...och det är GULD att ha där! Just det blir man väl av med... :/
|
|
|
Post by mindriot on Sept 7, 2008 23:58:33 GMT 1
Det stämmer. Stripsen kommer att försvinna! Iallafall som jag har förstått det...
|
|
|
Post by aslog on Sept 8, 2008 0:00:16 GMT 1
Det hade ju varit ganska trevligt med lite vegetariska alternativ.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 8, 2008 0:07:17 GMT 1
Just stripsen är det enda som är viktigt för mig...och i en sån här anläggning ska detta väl vara det minsta man kan begära..?!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 8, 2008 5:41:41 GMT 1
Just stripsen är det enda som är viktigt för mig...och i en sån här anläggning ska detta väl vara det minsta man kan begära..?! Ishockeyn då?
|
|
|
Post by Ekis on Sept 8, 2008 5:52:54 GMT 1
Dagens I-landsproblem... Vad ska nästa tråd handla om tro? Stolarnas bekvämlighet??
|
|
|
Post by HF on Sept 8, 2008 6:32:32 GMT 1
Är ni där för hockeyn eller maten? Så länge det finns afrikanska småkakor är jag nöjd..
Sen Wämöhallens stek skrotades är det ingen mening att köpa korv.. ;-)
|
|
|
Post by hoxha on Sept 8, 2008 9:33:10 GMT 1
Är ni där för hockeyn eller maten? Så länge det finns afrikanska småkakor är jag nöjd.. Sen Wämöhallens stek skrotades är det ingen mening att köpa korn.. ;-) Hockeyn i första hand, men man vill ju ha en "totalupplevelse" :-) I en nybyggd arena med ett lag som håvar in pengar borde man kunna ställa krav inte minst på den varma maten, det här med stripsen/guldklubben låter konstigt, strips är ju det enda ungarna äter i arenan!! Kontentan måste ju vara att få in så mkt pengar som möjligt vid varje hemmamatch, om folk är missnöjda(mindre nöjda) så slutar dom/vi att handla, vilket borde minska kassaflödet o det kan väl aldrig vara meningen??!!
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 8, 2008 10:01:56 GMT 1
Det är inte utan att man är orolig för stripsens framtid.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 8, 2008 10:09:52 GMT 1
Ja vilket skrik det kommer att bli på ungarna
|
|