|
Post by charlie on Oct 25, 2008 10:53:09 GMT 1
Om 6 månader - Radiovågornas fördröjning gör ju att nyheten inte riktigt träffar vid aktuell tidpunkt - i allafall, om 6 månader hyllar mannen, som nu är Göran med hela svenska folket, KHK och Victorias kamp mot Bröstcancer. Kanske.
Snyggt jobbat Sydöstran! Det finns viktigare saker här i livet.
|
|
|
Post by charlie on Oct 25, 2008 10:55:17 GMT 1
Kanske dags att fånga upp Centerpartiets gamla kampanj: "Det här är Lennart". Minns ni den? Nya skyltar med "Det här är Göran" kan bli en kioskvältare (om den är öppen för alla) av sällan skådat slag...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 25, 2008 10:55:40 GMT 1
Instämmer....rätt meningslöst att snacka om något i efterhand...
|
|
|
Post by Jason on Oct 25, 2008 11:01:33 GMT 1
Den där "Göran" skulle nog behöva in på service och få sina lösa skruvar fastsatta igen.
Om den snubben kallar sig supporter... ja då är jag Henrik Zetterberg!
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2008 11:06:40 GMT 1
Den där "Göran" skulle nog behöva in på service och få sina lösa skruvar fastsatta igen. Om den snubben kallar sig supporter... ja då är jag Henrik Zetterberg! VA?? är det du som e Zätta?? fiifan jag har 2 signerade tröjor av dig hemma:) en 3 kronor och en Detriot kan du inte komma hem och ta på dig dem så jag kan ta ett foto? ;D
|
|
|
Post by Jason on Oct 25, 2008 11:09:12 GMT 1
Självklart!
Är det OK om Emma ä rmed på bilden? Annas får hon stanna hemma och gå vilse i mitt stooora hus...
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2008 11:10:50 GMT 1
Självklart! Är det OK om Emma ä rmed på bilden? Annas får hon stanna hemma och gå vilse i mitt stooora hus... Hon kan snacka med Göran under tiden;)
|
|
|
Post by charlie on Oct 25, 2008 11:25:31 GMT 1
Instämmer....rätt meningslöst att snacka om något i efterhand... Vi snackade ju om Guldklubben i efterhand??? ;D Fy f-n vad dryg jag är nu!!!
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Oct 25, 2008 12:35:42 GMT 1
;D ;D ;DGöran Olsson ;D ;D ;D Det här är stor humor som borde få en bättre marknadsföring! Klicka här!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 25, 2008 12:49:29 GMT 1
;D ;D ;DGöran Olsson ;D ;D ;D Det här är stor humor som borde få en bättre marknadsföring! Klicka här! bättre marknadsföring genom dig. Du försöker ju bara "spela" dum och förlöjliga KHK. Tänk om du vore lika kritisk mot din egen klubb.... Läste i någon TAIF-blogg att ni lyckats få upp era skrala publiksiffror genom att börja räkna de med fri entré glin etc .. Tydligen räknas gravida damer som två när de går in i Stålhallen
|
|
|
Post by sheriff on Oct 25, 2008 14:24:09 GMT 1
Göran, Göran - Ge oss en sång! :-D
Snälla, lägg in Göran-intervjun i introt på Söndag.
|
|
|
Post by aslog on Oct 25, 2008 19:49:56 GMT 1
jag gillar göran.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 25, 2008 20:14:06 GMT 1
Göran, Göran - Ge oss en sång! :-D Snälla, lägg in Göran-intervjun i introt på Söndag. Haha, det hade varit kungligt ^^
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2008 20:25:12 GMT 1
Nu ska ni inte ge "Göran" all skit då det var jag som gav reportern hans namn då jag vet att "Göran" står för sin sak. Att vi alla inte är överrens om allt vet vi alla och så ska det vara. Tänk om alla tyckte likadant? Nä låt nu "Göran" vara så kan vi tillsammans avnjuta mat chen mot Kungälv im em och sjunga fram KHK till 3 poäng:)
Tack "Göran" får att du är den du är och hoppas du fortsätter det.
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Oct 25, 2008 21:04:49 GMT 1
;D ;D ;DGöran Olsson ;D ;D ;D Det här är stor humor som borde få en bättre marknadsföring! Klicka här! bättre marknadsföring genom dig. Du försöker ju bara "spela" dum och förlöjliga KHK. Tänk om du vore lika kritisk mot din egen klubb.... Läste i någon TAIF-blogg att ni lyckats få upp era skrala publiksiffror genom att börja räkna de med fri entré glin etc .. Tydligen räknas gravida damer som två när de går in i Stålhallen Fortfarande arg Kenneth? ;D
|
|