|
Post by mcgreagor on Oct 26, 2008 3:29:12 GMT 1
Nu är det dax!! Camp-KHK har premiär idag på hemmaplan!! Camp -KHK kommer placeras utanför arenan i hörnan utanför ismaskinen. Ett utbud av diverse tilltugg kommer finnas att förtäras! Godis Korv Hamburgare i olika storlekar. Och en callahan special STRIPS Idag kommer det vara fritt tillträde för alla att besöka campen men inom kort så kommer det serveras alkohol på Campen och då behövs det ett medlemskap i Blackbugs för att komma in på Campen. Medlemskap kan tecknas i 1:a pausen vid vårt bord utanför shoppen. VÄLKOMNA!! Jaha när de fixas med guldklubben och ni inte kommer in då är det frågan om vi och dom känslan. Men var inte detta då? Ska jag behöva spendera pengar på supporter klubben för att komma in i tältet. Nej vill bara säga att detta är höjden av att vara ironiska.
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2008 5:38:26 GMT 1
Nu är det dax!! Camp-KHK har premiär idag på hemmaplan!! Camp -KHK kommer placeras utanför arenan i hörnan utanför ismaskinen. Ett utbud av diverse tilltugg kommer finnas att förtäras! Godis Korv Hamburgare i olika storlekar. Och en callahan special STRIPS Idag kommer det vara fritt tillträde för alla att besöka campen men inom kort så kommer det serveras alkohol på Campen och då behövs det ett medlemskap i Blackbugs för att komma in på Campen. Medlemskap kan tecknas i 1:a pausen vid vårt bord utanför shoppen. VÄLKOMNA!! Jaha när de fixas med guldklubben och ni inte kommer in då är det frågan om vi och dom känslan. Men var inte detta då? Ska jag behöva spendera pengar på supporter klubben för att komma in i tältet. Nej vill bara säga att detta är höjden av att vara ironiska. Det handlar om att få servervingstillstånd. För att få servera öl och vin måste man vara medlem, annars inget tillstånd från myndigheter. Sedan var det inte BB som var emot guldklubben!! Skaffa dig fakta innan du håller på med dessa påhopp. Det verkar som om du bara är ute efter att smutskasta och det blir så fel när du har så otroligt fel. Skäms!!
|
|
|
Post by Basbatten on Oct 26, 2008 9:35:05 GMT 1
Kom igen HF. Visa lite medmänsklighet. Det var hans första inlägg och han hade absolut ingen som helst aning om nånting. Och så får han en sådan avhyvling. Vem vet han kanske sitter och gråter i ett hörn.
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2008 9:36:19 GMT 1
Kom igen HF. Visa lite medmänsklighet. Det var hans första inlägg och han hade absolut ingen som helst aning om nånting. Och så får han en sådan avhyvling. Vem vet han kanske sitter och gråter i ett hörn. Säkert från någon annan klubb som bara ska misskreditera som vanligt, räcker det inte med att våra egna gör det
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2008 9:38:31 GMT 1
Kom igen HF. Visa lite medmänsklighet. Det var hans första inlägg och han hade absolut ingen som helst aning om nånting. Och så får han en sådan avhyvling. Vem vet han kanske sitter och gråter i ett hörn. Säkert från någon annan klubb som bara ska misskreditera som vanligt, räcker det inte med att våra egna gör det Jo det räcker gott o väl
|
|
|
Post by charlie on Oct 26, 2008 10:02:09 GMT 1
Vill bara betona att jag också gillar Göran - big time. Men varför alla dessa namnbyten?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2008 10:11:55 GMT 1
Vill bara betona att jag också gillar Göran - big time. Men varför alla dessa namnbyten? I detta fall kan du beskylla reportern...
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 14, 2009 16:16:02 GMT 1
Får lyfta fram tråden om maten igen.
Korvpris m.m har tydligen höjts, nån som vet vad det kostar nu?
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 14, 2009 16:32:40 GMT 1
Va?? Har de höjt priserna nu? Mitt under säsong?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 16:37:25 GMT 1
Måste finansiera alla dyra nyförvärv... De är makalösa på att provocera!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 14, 2009 16:38:30 GMT 1
Tyckte det var någon som skrev det sist, Husnasarn var det nog.
Att höja mitt under brinnande säsong är ett märkligt grepp.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 16:42:19 GMT 1
Va?? Har de höjt priserna nu? Mitt under säsong? Var höjt redan förra matchen. Men du handlar alltså inte i arenan ....
|
|
|
Post by chriande on Jan 14, 2009 16:43:39 GMT 1
Va?? Har de höjt priserna nu? Mitt under säsong? Som vanligt ingen info från KHK, nu börjar det nästan bli pinsamt att kommunikationen är så dålig. Varför gör man detta mitt i säsongen? Börjar det sina i kassan? Inga dåliga höjningar heller, en del grejer har höjts från 10kr till 15kr?
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 14, 2009 16:43:54 GMT 1
Tänk om detta stått på hemsidan idag:
Inför dagens match mot KIK har vi tagit beslutet att höja priserna i kiosken med 50% säsongen ut.
Det gör vi för att finnansiera den artistspelare som vår sportchef har kontrakterat för resten av den här säsongen.
Jag hade köpt dubbelt så mycket korv kan jag lova!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 14, 2009 16:47:07 GMT 1
Infon är dålig om detta ja. Har man börjat samla till Bouwmeester eller? Kraftig höjning på korven
|
|